Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne

  • Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci Kursu
► dyrektorzy
► menedżerowie
► kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla
► pracownicy działów HR
► osób, które planują karierę menedżerską i chcą podnieść swoją skuteczność działań

 

 

Cel Kursu


► Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
► Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wykorzystywać umiejętności wykorzystywane w prowadzeniu coachingu w zarządzaniu
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingowego stylu zarządzania poprzez uświadomienie im korzyści
► Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania

 

 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
► Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost motywacji pracowników

 

• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.

 

Doświadczony trener:

 
Ewelina Zdzieszyńska - certyfikowany trener biznesu, coach, pedagog
 
Specjalizuje się w projektach związanych z rozwijaniem i doskonaleniem   umiejętności  coachingowych, prowadzi szkolenia z zakresu coachingowego stylu zarządzania, projekty przeznaczone dla kadry menedżerskiej. Obecnie jest w trakcie realizacji programu certyfikacyjnego coacha w Nobel Manhattan Polska. Pracowała na   stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, gdzie odpowiedzialna była za prowadzenie sesji coachingowych z pracownikami. Pracując w firmie Medicover na stanowisku trenera, odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie projektu mającego na celu rozwój kultury coachingowej w firmie. W ramach projektu realizowała szkolenia z zakresu coachingu, którego odbiorcami byli menedżerowie. Jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej z zakresu coachingu.  Prowadzi zajęcia w Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku: Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania.
 
 
       Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności coachingowe m.in. dla  
       następujących Klientów:
  • Medicover - „Coaching menedżerski” – projekt mający na celu rozwijanie umiejętności coachingowych kadry menedżerskiej w związku z wdrożeniem kultury coachingowej w organizacji. W ramach projektu przeprowadziła 10 trzydniowych szkoleń
  • Sygma Bank - „Coaching” - projekt mający na celu rozwijanie umiejętności prowadzenia coachingu skierowany do kadry zarządzającej średniego szczebla. W ramach projektu przeprowadziła 4 dwudniowe szkolenia  
  • Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka - wykładowca na kierunku: „Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania” 
 

 

Program Kursu

Blok wstępny
• Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
• Integracja
• Prezentacja programu i celów szkolenia
• Kontrakt


STYLE PRZYWÓDZTWA
• Różne style przywództwa (przymusowy, wizjonerski, coachingowy, afiliacyjny, demokratyczny)
• Przywództwo sytuacyjne- dostosowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika


FILOZOFIA COACHINGU
• Na czym polega coaching?
• Cele coachingu
• Korzyści jakie niesie coaching
• Zarządzanie w stylu coachingowym


ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM
• Cechy coachingowego stylu zarządzania
• Kiedy przyjmować styl coachingowy?
• Umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania
• Co robią liderzy, aby wprowadzić ten styl w życie?


SŁUCHANIE
• Rola słuchania w komunikacji
• Poziomy słuchania
• Cechy dobrego słuchacza


ROZWIJAJĄCA MOC PYTAŃ SZEFA
• Typy pytań
• Umiejętne stawianie pytań
• Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
• Pytania, które zmieniają sposób myślenia
• Pytania, które wymuszają działanie
• Pytania z prośbą o doprecyzowanie


ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE
• Zasady związane z wyznaczaniem celów
• Definiowanie celu
• Osadzanie celów w ramach czasowych
• Cele transakcyjne, a cele transformacyjne
• Przekształcanie celów w plany działania

MOTYWOWANIE I INSPIROWANIE
• Kiedy i w jaki sposób motywować?
• Realizacja zadań i motywacyjne wsparcie szefa
• Na czym polega inspirowanie?
• W jaki sposób inspirować pracowników?


ROZMOWA, KTÓRA ZNACZY
• Jak wygląda dobra rozmowa?
• Tworzenie przyjaznego klimatu rozmowy
• Umiejętności wykorzystywane w trakcie prowadzenia rozmów
• Rola feedbecku


MODEL T-GROW JAKO ODPOWIEDŹ NA ”MAM PYTANIE SZEFIE”
• Model T-GROW
• Cel
• Fakty
• Możliwości
• Opcje działania


EWALUACJA
• Podsumowanie – ćwiczenie podsumowujące
• Ankieta ewaluacyjna i zapowiedź follow- up

 

Pełna informacja na stronie kurs coachingu Warszawa:
http://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-menedzerska/kurs-coachingu-warszawa/

 

 

Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku


Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
• Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
• Wzrost umiejętności komunikacyjnych
• Wzrost motywacji pracowników

 

Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

kurs coachingu


Współpracowaliśmy między innymi z:

- Acronics Germany

- Agencja Rezerw Materiałowych

- Alcon Polska

- Alphabet Polska Fleet Management

- American Express Poland

- Amgen

- Amplico Life

- Auchan Polska Sp. z o. o

- Bank Zachodni WBK

- Banku Gospodarki Żywnościowej

- Biuro Informacji Kredytowej

- BRE Bank SA

- Cementownia Kraków

- Centrum Nauki Kopernik

- Centrum Personalizacji Dokumentów MSW

- Centrum Projektów Europejskich

- Centrum Promocji Informatyki

- Citibank International PLC

- Coca Cola

- Continuum Care

- D&B Partner

- Danone

- Deltim

- EADS Polska

- E-Commerce Services   Grupa Empik

- Electrolux Poland

- Electrum

- Emotion

- ENEA

- Energa Informatyka i Technologie

- Energa Operator

- Europ Assistance Polska

- Eveline Cosmetics

- Exim

- Fiat Auto Poland

- FM Group

- Frito Lay

- Frito Lay Poland

- GEC Consulting Grzegorz Cendrowski

- Główny Urząd Statystyczny

- Grecos Holiday

- Grupa ABG

- Gtech Poland

- Huta Szkła Czechy

- Hutchinson Poland

- Idea Bank

- Impel

- Impuls Szkolenia

- ING  Commercial Finance Polska

- ING Lease (Polska)

- ING Usługi Finansowe

- Ingenieurburo Z. Sacharuk

- Inicjatywa Mikro

- Intervet

- Iron Mountain Polska

- Izolex

- J & M Contracts

- Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji

- Kaeser Kompressoren

- Kia Motors Polska

- KK Electronic Polska

- Koleje Mazowieckie

- Kone

- Konopka Śruby

- Lafarge

- Lamex

- Lexum Europejskie Kliniki Okulistyczne

- Linea  Aureliusz Leżeński

- Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń

- Lotos

- Lumberg Polska

- Matras

- Meble BRW

- Media Forum

- Medicover

- Medtronic Poland

- Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne

- Ministerstwo Gospodarki

- Ministerstwo Skarbu Państwa

- Modernhatch Sztuder & Wocka

- NCAB Group Polska

- Net-S M.

- NFZ

- Nivette Fleet Management

- Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie

- North Food Polska

- NZ Techno

- Optegra Polska

- Orange Polska

- Orix Polska

- Otawa Group

- Perform Media Poland

- Phonak Polska 

- PKO BP

- Plpharma

- Polyone Poland Manufacturing

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Promax

- PZU

- PZU Na Życie

- Radiometer

- Reynaers Polska

- Rieber Foods Polska

- Riwal Poland

- Sage

- Salony Krzysztof

- Sime Polska

- Smyk

- Spiroflex

- Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Kozienice

- Steinbacher Izoterm

- Stowarzyszenie Wspólnota Polska

- Sygma Bank

- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

- Tech-Rol

- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego,

- Urząd Zamówień Publicznych

- Via Sms

- Vogue Travel

- Warmińsko - Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie

- Wrigley Poland

- Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji

- Zakład Ubezpieczeń Społecznych

 

 
  • WARSZAWA,
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-10-28 - 2024-10-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-12-12 - 2024-12-13
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-01-30 - 2025-01-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-02-27 - 2025-02-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-03-27 - 2025-03-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-04-24 - 2025-04-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-05-29 - 2025-05-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-06-26 - 2025-06-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-07-30 - 2025-07-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne, Szkolenie Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, WARSZAWA. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.