Szukaj kursu
Kursy komunikacji skierowane są do pracowników działu obsługi klienta, osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów. Kursy komunikacji uczą, jak konstruktywnie komunikować się z otoczeniem. Kursy dla początkujących i zaawansowanych.
Zdobywanie umiejętności komunikacyjnych pomaga we wielu aspektach naszego bytu, w pracy po życie towarzyskie i wszystko pomiędzy.
Umiejętność skutecznego komunikowania się to jedna z najważniejszych zdolności w życiu prywatnym i zawodowym. Pozwalają nam one przekazywać informacje oraz wiedzę otoczeniu i rozumieć, co nam zakomunikowano.
Poznaj szkolenia, kursy z zakresu komunikacji.
Poznaj tematykę szkoleń – skuteczna komunikacja z klientem, prowadzenie rozmów handlowych, telefonicznych, negocjacji, umiejętności porozumiewania się, wystąpienia publiczne, rozwiązywanie konfliktów i wielu innych. Treningi, warsztaty, nauka praktyczna oraz teoria, wiedza potrzebna do zdobycia umiejętności skutecznej komunikacji z otoczeniem, zawierania relacji, współpracy. Szkolenia, kursy stacjonarne oraz online.
Celem tych szkoleń głownie jest zdobycie wiedzy z zakresu komunikowania się z otoczeniem, przekazywania informacji oraz wpływania. Zdobyta wiedza z tego zakresu ma umożliwić zdobycie umiejętności komunikowania w życiu zawodowym oraz prywatnym.
Umiejętności komunikacyjne wykorzystywane są we wszystkich aspektach naszego życia:
- Zawodowo, przykładowo jeśli ubiegasz się o pracę lub oczekujesz awansu w pracy, ważne okazują się dobre umiejętności komunikacyjne, prowadzenia rozmowy.
- Umiejętności komunikacji umożliwia negocjowanie lepszych warunków, zapobiega konfliktom oraz łagodzi ich skutki, to element bardzo ważny w negocjacjach.
- W życiu codziennym umiejętności komunikacyjne wpływają pozytywnie na Twoje osobiste relacje, pomagając ci zrozumieć innych i dać się zrozumieć.
Kursy i szkolenia komunikacji
Kursy promowane |
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Budowanie relacji z Klientami - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Duża dawka (...) Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-25 Lokacja: Do uzgodnienia.
|
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%)
-5% |
GO 4 EX CX
Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której uczestnicy ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
|
1800.001620.00 zł 1620.00 zł brutto (Vat 0%)
-10% |
GO 4 EX CX
Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
|
1800.001620.00 zł 1620.00 zł brutto (Vat 0%)
-10% |
Co warto wiedzieć o kursach i szkoleniach z komunikacji?
Bez komunikacji nie byłoby możliwe zaspokajanie ludzkich potrzeb, zarówno tych prywatnych jak i zawodowych. Istnieją dwa rodzaje komunikacji; werbalna oraz niewerbalna. Każdy, komu zależy na jak najlepszym wypełnianiu swoich obowiązków służbowych nie powinien mieć większych trudności z odpowiednim komunikowaniem swoich potrzeb. Z pomocą przychodzą więc kursy i szkolenia z komunikacji.
Poznaj również szkolenia interpersonalne - szkolenia24h.pl/oferty/kat_interpersonalne/ - w zakres tego typu szkoleń wchodzą właśnie umiejętności komunikacyjne.
Dla kogo szkolenia z komunikacji?
Jak już zostało wspomniane na wstępie, odpowiednia komunikacja jest niezbędna, jeżeli chcemy zaspokoić potrzeby własne oraz instytucji, w której pracujemy. Kursy i szkolenia z komunikacji przydadzą się w szczególności wszystkim tym, którzy mają problem z otwartością i pewnością siebie. Nie sposób również nie wspomnieć o tym jak ważne są one dla osób skłonnych do popadania w konflikty. Wszelkie konflikty w miejscu pracy mogą przynieść negatywne skutki. Najniebezpieczniejsze są jednak konflikty na linii podwładny - przełożony. Kolejną grupą, której przydadzą się szkolenia z komunikacji będą więc osoby piastujące stanowiska kierownicze. Kierownicy muszą bowiem wiedzieć w jaki sposób przedstawiać podwładnym zadania, aby zostały one zrealizowane w terminie. Powinni także motywować podwładnych do pracy, a w tym również może pomóc odpowiednia komunikacja.
Zdobywaj umiejętności rozwiązywania konfliktów - szkolenia24h.pl/oferty/kat_interpersonalne/kat2_rozwiazywanie_konfliktow - szkolenia, kursy z tego zakresu.
Co zyskamy dzięki kursom z komunikacji?
Dzięki szkoleniom i kursom z komunikacji, bez wątpienia uda nam się zwiększyć swoją pewność siebie. Staniemy się również bardziej otwarci, przez co znacznie prościej będzie nam formułować swoje oczekiwania i potrzeby. Będziemy mieli także okazję popracować nad asertywnością. Pozbędziemy się stresu lub znacznie zredukujemy jego obecność w naszym codziennym życiu. Kursy i szkolenia z komunikacji wyposażą nas w wiedzę odnośnie komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej. Dowiemy się jak sprawić, aby mowa naszego ciała współgrała ze słowami, które wypływają z naszych ust. Poznamy także skuteczne techniki motywowania podwładnych do pracy. Dowiemy się również tego, w jaki sposób należy formułować swoje oczekiwania względem osób, które nam podlegają. Poznamy także korzyści płynące z poprawnego komunikowania się oraz zagrożenia, które wiążą się z nieodpowiednią komunikacją.
Obiekty i ośrodki szkoleniowe