Uwaga!
Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.
Adresaci Kursu
► dyrektorzy
► menedżerowie
► kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla
► pracownicy działów HR
► osób, które planują karierę menedżerską i chcą podnieść swoją skuteczność działań
► Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
► Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wykorzystywać umiejętności wykorzystywane w prowadzeniu coachingu w zarządzaniu
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingowego stylu zarządzania poprzez uświadomienie im korzyści
► Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania
► Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
► Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost motywacji pracowników
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu.
Doświadczony trener:
Blok wstępny
• Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
• Integracja
• Prezentacja programu i celów szkolenia
• Kontrakt
STYLE PRZYWÓDZTWA
• Różne style przywództwa (przymusowy, wizjonerski, coachingowy, afiliacyjny, demokratyczny)
• Przywództwo sytuacyjne- dostosowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
FILOZOFIA COACHINGU
• Na czym polega coaching?
• Cele coachingu
• Korzyści jakie niesie coaching
• Zarządzanie w stylu coachingowym
ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM
• Cechy coachingowego stylu zarządzania
• Kiedy przyjmować styl coachingowy?
• Umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania
• Co robią liderzy, aby wprowadzić ten styl w życie?
SŁUCHANIE
• Rola słuchania w komunikacji
• Poziomy słuchania
• Cechy dobrego słuchacza
ROZWIJAJĄCA MOC PYTAŃ SZEFA
• Typy pytań
• Umiejętne stawianie pytań
• Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
• Pytania, które zmieniają sposób myślenia
• Pytania, które wymuszają działanie
• Pytania z prośbą o doprecyzowanie
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE
• Zasady związane z wyznaczaniem celów
• Definiowanie celu
• Osadzanie celów w ramach czasowych
• Cele transakcyjne, a cele transformacyjne
• Przekształcanie celów w plany działania
MOTYWOWANIE I INSPIROWANIE
• Kiedy i w jaki sposób motywować?
• Realizacja zadań i motywacyjne wsparcie szefa
• Na czym polega inspirowanie?
• W jaki sposób inspirować pracowników?
ROZMOWA, KTÓRA ZNACZY
• Jak wygląda dobra rozmowa?
• Tworzenie przyjaznego klimatu rozmowy
• Umiejętności wykorzystywane w trakcie prowadzenia rozmów
• Rola feedbecku
MODEL T-GROW JAKO ODPOWIEDŹ NA ”MAM PYTANIE SZEFIE”
• Model T-GROW
• Cel
• Fakty
• Możliwości
• Opcje działania
EWALUACJA
• Podsumowanie – ćwiczenie podsumowujące
• Ankieta ewaluacyjna i zapowiedź follow- up
Pełna informacja na stronie kurs coachingu Warszawa:
http://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-menedzerska/kurs-coachingu-warszawa/
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
• Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
• Wzrost umiejętności komunikacyjnych
• Wzrost motywacji pracowników
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Acronics Germany |
- Agencja Rezerw Materiałowych |
- Alcon Polska |
- Alphabet Polska Fleet Management |
- American Express Poland |
- Amgen |
- Amplico Life |
- Auchan Polska Sp. z o. o |
- Bank Zachodni WBK |
- Banku Gospodarki Żywnościowej |
- Biuro Informacji Kredytowej |
- BRE Bank SA |
- Cementownia Kraków |
- Centrum Nauki Kopernik |
- Centrum Personalizacji Dokumentów MSW |
- Centrum Projektów Europejskich |
- Centrum Promocji Informatyki |
- Citibank International PLC |
- Coca Cola |
- Continuum Care |
- D&B Partner |
- Danone |
- Deltim |
- EADS Polska |
- E-Commerce Services Grupa Empik |
- Electrolux Poland |
- Electrum |
- Emotion |
- ENEA |
- Energa Informatyka i Technologie |
- Energa Operator |
- Europ Assistance Polska |
- Eveline Cosmetics |
- Exim |
- Fiat Auto Poland |
- FM Group |
- Frito Lay |
- Frito Lay Poland |
- GEC Consulting Grzegorz Cendrowski |
- Główny Urząd Statystyczny |
- Grecos Holiday |
- Grupa ABG |
- Gtech Poland |
- Huta Szkła Czechy |
- Hutchinson Poland |
- Idea Bank |
- Impel |
- Impuls Szkolenia |
- ING Commercial Finance Polska |
- ING Lease (Polska) |
- ING Usługi Finansowe |
- Ingenieurburo Z. Sacharuk |
- Inicjatywa Mikro |
- Intervet |
- Iron Mountain Polska |
- Izolex |
- J & M Contracts |
- Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji |
- Kaeser Kompressoren |
- Kia Motors Polska |
- KK Electronic Polska |
- Koleje Mazowieckie |
- Kone |
- Konopka Śruby |
- Lafarge |
- Lamex |
- Lexum Europejskie Kliniki Okulistyczne |
- Linea Aureliusz Leżeński |
- Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń |
- Lotos |
- Lumberg Polska |
- Matras |
- Meble BRW |
- Media Forum |
- Medicover |
- Medtronic Poland |
- Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne |
- Ministerstwo Gospodarki |
- Ministerstwo Skarbu Państwa |
- Modernhatch Sztuder & Wocka |
- NCAB Group Polska |
- Net-S M. |
- NFZ |
- Nivette Fleet Management |
- Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie |
- North Food Polska |
- NZ Techno |
- Optegra Polska |
- Orange Polska |
- Orix Polska |
- Otawa Group |
- Perform Media Poland |
- Phonak Polska |
- PKO BP |
- Plpharma |
- Polyone Poland Manufacturing |
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności |
- Promax |
- PZU |
- PZU Na Życie |
- Radiometer |
- Reynaers Polska |
- Rieber Foods Polska |
- Riwal Poland |
- Sage |
- Salony Krzysztof |
- Sime Polska |
- Smyk |
- Spiroflex |
- Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Kozienice |
- Steinbacher Izoterm |
- Stowarzyszenie Wspólnota Polska |
- Sygma Bank |
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach |
- Tech-Rol |
- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, |
- Urząd Zamówień Publicznych |
- Via Sms |
- Vogue Travel |
- Warmińsko - Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ |
- Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie |
- Wrigley Poland |
- Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji |
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych |
|
-5%
-5%
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne, Szkolenie Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, WARSZAWA. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.