Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
2009-03-02 14:30:13

Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.

Artykuł Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
Ekologicznie – e-learningowo
2008-12-19 15:27:14

Proces nauki jeszcze do niedawna mógł odbywać się tylko i wyłącznie według zasady: nauczyciel – książka – notatki własne – analiza treści. Wynika z tego, że nauka ściśle powiązana była z posiadaniem książek. Obecnie tendencja ta zaczyna się gwałtownie przeistaczać.

Artykuł Ekologicznie – e-learningowo
Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia
2008-12-02 10:11:55

Szkolenia, konferencje, kursy, zjazdy, imprezy integracyjne, to wydarzenia, które coraz częściej wpisują się w codzienność firm. Świadczy to o ich rozwoju oraz dążeniu do zachowania najwyższych standardów. Pracownicy wyjeżdżają, przyjeżdżają, nabywają nowe umiejętności, wspólnie bawią się i relaksuj

Artykuł Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
2008-11-24 16:04:25

Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”.

Artykuł Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy prawo Gda��sk, Lubuskie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.