* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Kursy promowane | |
Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność procMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTProfesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność procesów rekrutacyjnych w organizacji. POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIAW celu uzyskania szczegółowych informacji (...) Termin: 2024-07-04 - 2024-07-05 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
A gdybym stracił pracę, to...2009-01-05 11:39:07„To podnosiłbym swoje kwalifikacje”, to brzmi paradoksalnie, ale i mądrze. Takie rozwiązanie podpowiada dr Sławomir Banaszak wykładowca uniwersytecki z Poznania w wywiadzie dla Gazety Wyborczej. |
![]() |
Warto inwestować w studia i szkolenia2008-08-25 12:38:47Ponad pół miliona osób skorzystało z dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny szkoleń i studiów podyplomowych. Ponad 94 proc. uczestników jest zadowolonych z podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i wysoko ocenia przydatność tego typu projektów. Od uruchomienia pierwszych kursów w 2005 roku do końca czerwca roku bieżącego skorzystało z nich ponad 180 tys. firm, głównie małych i średnich. Łącznie szkoleniami objęto ponad 516 tys. pracowników, z których wielu uzyskuje teraz wyższe zarobki, a część awansowała na wyższe stanowiska. |
![]() |
WARSZAWA – TARGI: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI2008-04-03 12:44:51W dniach od 8 do 9 kwietnia 2008 roku odbędzie się już druga edycja Ogólnopolskich Targów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Pałacu Kultury i Nauki. |
|
Gdzie organizować konferencje?2008-02-12 19:08:16Miejsca w których organizowane są konferencje czy szkolenia nie muszą być jedynie salami wykładowymi w dużych miastach. Konferencje |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Kursy administracja Jarnołtówek, Łódzkie Atrakcyjne ceny i promocje na szkolenia i kursy.
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.