Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
2008-11-24 16:04:25

Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”.

Artykuł Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Umowa lojalnościowa szkoleniowa
2009-06-08 15:46:30

Wykwalifikowana kadra pracownicza wpływa nie tylko na poprawę wizerunku, efektywność firmy.. Zanim jednak pracownika zostanie skierowany na szkolenie lub studia, warto zwróć uwagę na jedną, istotną kwestię, aby nie dopuścić do straty, jaka powstałaby w przypadku zdarzenia w którym pracownik po poniesionych kosztach dokształcania znajdzie lepszą ofertę i odejdzie z firmy.

Konsultant ślubny-profesjonalne i kompleksowe przygotowanie ślubu.
2009-07-01 10:42:54

W Stanach Zjednoczonych konsultanci ślubni już od wielu lat cieszą się wielką popularnością wśród Młodych Par, dlatego też w Polsce obserwuje się coraz większe zainteresowanie tą profesją. Wbrew pozorom, konsultanci ślubni także na polskim rynku usług weselnych obecni są już od kilku lat. Znany film „Powiedz tak” w roli głównej z Jennifer Lopez czy program telewizyjny o konsultance ślubnej zaznajamia nas ze specyfiką tego niezwykłego zawodu…

Artykuł Konsultant ślubny-profesjonalne i kompleksowe przygotowanie ślubu.
Nowoczesny sprzedawca
2009-07-02 10:35:02

Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi.

Artykuł Nowoczesny sprzedawca

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy manicure i pedicure Stylizacja płace Białystok

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.