* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
18-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa"2008-06-13 12:24:4718-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa" Do udziału zapraszamy: - przedstawicieli działów szkoleniowych w przedsiębiorstwach- przedstawicieli instytucji szkoleniowych- przedstawicieli działów personalnych- przedstawicieli instytucji rynku pracy Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy uczestników na temat możliwości dostosowania oferty szkoleniowej do potrzeb specyficznej grupy odbiorców jakimi są osoby, które w związku z faktem sprawowania opieki nad dzieckiem/dziećmi utraciły pracę lub mają trudności w jej znalezieniu. |
|
Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną2009-10-26 12:20:11Popularne powiedzenie „Jak cię widzą, tak cię piszą” sprawdza się w każdej sytuacji. Także podczas rozmowy kwalifikacyjnej liczy się pierwsze wrażenie, jakie kandydat zrobi na pracodawcy. Myli się ten, kto myśli, że chodzi o pierwszą wymianę zdań zainteresowanych. Na samym początku zwraca się uwagę na strój. |
|
Starwood zaprasza na warsztaty edukacyjne poświęcone międzynarodowym obiektom sieci2009-10-27 11:13:23Warszawa, 27 października 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce zarządza obiektami marki Sheraton, Le Meridien Bristol i Westin Warsaw organizuje cykl warsztatów dla branży turystycznej i organizatorów spotkań na temat swojej globalnej oferty. W warsztatach wezmą udział eksperci sieci z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo podczas warszatów będzie można wygrać atrakcyjny pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu Le Meridien w Splicie w Chorwacji. |
|
Czy każdy klient może być kluczowy?2010-01-15 11:08:23O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. |
|
Perfekcyjnie. Kropka.2010-02-01 10:35:18Toyota jest duża i odnosi sukcesy, dzięki żywej filozofii Lean Management. Toyota silnie odczuła skutki kryzysu gospodarczego. Czy w związku z tym idea Lean Management umarła? W żadnym wypadku, mówią Jeffrey K.Liker oraz Frank Krause. |
Kursy asertywność Psychologiczne księgowość POZNAŃ
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.