* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
E-edukacji, czy faktycznie dla wszystkich?2008-11-17 11:04:40E-edukacja zagnieździła się już mocna w świadomości społeczeństwa polskiego. O e-learningu wiedzę posiadają już nie tylko firmy korporacyjne, które korzystały z tej formy nauczania już od początku jej istnienia na rynku polskim, stosowną wiedzę mają także studenci, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, gimnazjalnych i osoby prywatne wkraczające nierzadko po raz drugi na rynek pracy. |
|
Mieszana edukacja – blended learning2008-11-04 13:40:55W świadomości większości ludzi zapisała się już definicja e-learningu, jako nauczania na odległość z wykorzystaniem multimediów, czyli przykładowo internetu, iPod-a, czy odtwarzacza CD. Powszechnie znane stały się także plusy i minusy tego nowoczesnego nauczania, a także jego zastosowanie. Obecnie podejście do e-learningu zaczyna nieco się zmieniać. Polega to przede wszystkim na tym, że poszukiwane są metody skutecznego łączenia edukacji przyszłości z nauczaniem tradycyjnym. |
|
Szkolenia informatyczne kluczem do sukcesu2008-03-02 19:38:46Szkolenia informatyczne w obecnych czasach decydują o konkurencyjności na rynku pracy. Bez komputera trudno dziś wyobrazić sobie pracę w zdecydowanej większości zawodów i to właśnie wpływa na taki stan rzeczy, iż osoby zatrudnione w różnych firmach muszą podnosić swoje umiejętności w tej dziedzinie. |
|
Akcja Dajemy Szansę2009-08-25 12:14:08W sierpniu 2009 roku ruszyła akcja „Dajemy szansę”. Celem akcji jest wsparcie programu Równe Szanse Fundacji im. Stefana Batorego, dzięki któremu co roku ponad 1000 uczniów szkół ponadpodstawowych z małych miejscowości i niezamożnych środowisk otrzymuje stypendia umożliwiające dalszą naukę i przygotowanie się do studiów. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Kursy podyplomowe Na studia Coaching Kutno
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.