Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Coach moda czy standard w firmach?
2008-05-14 15:33:04

Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata.

Artykuł Coach moda czy standard w firmach?
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku
2008-02-27 13:01:42


W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie w Hotelu Holiday Inn odbyła się międzynarodowa konferencja e-Travel Forum. Tematem przewodnim było przedstawienie zagadnień związanych z e-commerce w turystyce. Przez dwa dni uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.

Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?
2008-02-12 19:05:58

Jedną z istotniejszych działań małych i średnich firm, jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Najczęściej są to specjalistyczne szkolenia lub sympozja czy konferencje.

Artykuł Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?
Szkolenia dla osób które skończyły 50 lat
2009-06-07 11:41:24

Osoby, które skończyły 50 lat, mogą za pieniądze unijne skorzystać z bezpłatnych szkoleń, pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Jest na to przewidziane w 2009 roku 1,5 mld zł.  Na rynku jest coraz więcej bezpłatnych szkoleń kierowanych do osób po 50. roku życia, które są realizowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Unijnym wsparciem są objęte osoby bezrobotne z tej grupy wiekowej, jak też pracujące, ale zagrożone wykluczeniem z rynku pracy. Tego typu projekty są realizowane w ramach komponentu regionalnego PO KL (Poddziałania 6.1.1. dla osób bezrobotnych, 7.2.1 dla zagrożonych wykluczeniem społecznym, 8.1.1. dla pracowników przedsiębiorstw i 9.3 kształcenie ustawiczne) i przez instytucje organizujące konkursy w województwach premiowane dodatkowymi punktami. Firma, która chce przeszkolić starszych pracowników, w zależności od województwa może otrzymać dodatkowo od 5 do 12 pkt.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy pozyskiwanie środków Księgowe marketing Kołobrzeg, Śląskie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.