* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Maturzyści wybierają we wrześniu2008-08-27 12:47:39Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Maturzystów Perspektywy 2008, który we wrześniu br. odbędzie się w 16 największych ośrodkach akademickich kraju. Ogromne zainteresowanie maturzystów, którzy w liczbie ponad 170 tysięcy uczestniczyli w ubiegłorocznej edycji tej imprezy, udowodniło, że prezentacja oferty i wymagań rekrutacyjnych uczelni, w połączeniu z profesjonalną informacją o zasadach przyszłorocznego egzaminu maturalnego, stwarzają najlepsze warunki do przemyślanego wyboru uczelni, kierunku studiów i przedmiotów zdawanych na maturze. |
|
Warszawa postawiła na edukację2008-04-14 14:11:38Władze Warszawy postanowiły usprawnić i co najważniejsze unowocześnić edukację w mieście, a co za tym idzie wypromować stolicę jako „miasto edukacji”. Po to, aby to osiągnąć radni uchwalili program polityki edukacyjnej na lata 2008- 2012. |
|
Praca – dysproporcje, kwalifikacje, wykształcenie.2009-07-06 16:14:27Praca - to miara wysiłku włożonego przez człowieka w wytworzenia danego dobra, czyli świadoma czynność polegająca na wkładanym wysiłku człowieka w celu osiągnięcia założonego przez niego celu; czynności umysłowe i fizyczne podejmowane dla realizacji zamierzonego założenia, dla zarobku. |
|
Poszukiwanie pracy w dobie kryzysu.2009-08-03 12:42:19Ostatnie miesiące przynoszą złe wieści z rynku pracy. Stopa bezrobocia nieubłagalnie wzrasta. Kłopoty wynikają głównie z pogarszającej się koniunktury gospodarczej oraz słabszej kondycji przedsiębiorstw. Efektem są częstsze zgłoszenia zwolnień grupowych, napływające od pracodawców do powiatowych urz |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Kursy inne Księgowe pracy RAJGRÓD, Łódzkie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.