Witamy w GO4EXCX!
Customer Experience/ CX/ Doświadczenie Klienta to suma wszystkich interakcji między klientami a organizacją, które nazywane jest współczesnym polem bitwy w dzisiejszym świecie biznesu. Dlatego też kreatywność na tym polu ma niebanalne znaczenie.
Czy wiedzieliście, że Doświadczenie Klienta jest obecnie tak ważne jak jakość i cena, które oferujemy oraz aż 95% światowych organizacji twierdzi, że model Doświadczenia Klienta jest istotny w rozwoju biznesu?
Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów.
To jednodniowe wydarzenie jest prowadzone w formie burzy mózgów wspierającej kooperację w zespole i podwyższanie kwalifikacji w dziedzinie Doświadczenia Klienta.
Wspólnie omówimy wiele ważnych zagadnień w duchu CX, między innymi:
- ulepszenie procesów i produktów z punktu widzenia klienta,
- analiza współczesnego klienta,
- możliwości współtworzenia i współpracy na linii pracownik-klient,
- rozwiązywanie problemów w CX (Customer Experience) i EX (Employee Experience),
- pobudzenie kreatywności,
oraz wspólnie poszukamy rozwiązań na tematy:
- jak radzić sobie z wyzwaniami w dzisiejszym świecie biznesu i konkurencji oraz myśleniem poza schematem,
- czym jest kreatywność i dlaczego jest ważna w podejściu CX,
- co i jak możemy zmienić w swoim zespole i organizacji, by pielęgnować kreatywność i doświadczenie klienta,
- jak wasza firma może się wyróżnić na tle podobnych usług, produktów, cen i jakości,
- jak zaangażować klientów w proces współtworzenia, aby ulepszyć i pogłębić ich doświadczenie klienta,
- jak się ma produktywność i kreatywność do CX i EX
A do tego będziemy budować i wzmacniać relacje w naszym zespole.
Serdecznie zapraszamy po więcej informacji.
Go for an excellent Customer Experience!
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. |
|
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. |
Wzmocnienie Podejścia Doświadczenia Klienta (CX) w ZespoleGO 4 EX CXJednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której uczestnicy ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta. |
|
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. |
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim Zespole, Szkolenie Biznesowe, Komunikacja, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, inne, . zamkniete
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.