* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Zwrot z inwestycji ROI w środowisku IT2009-05-25 13:47:09Kryzys finansowy stał się faktem. To już nie plotka ani spekulacje o tym, że może on być „możliwym wynikiem jednego ze scenariuszy rozwoju wypadków”.W obecnej sytuacji menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i bezpieczeństwo informatyczne przedsiębiorstw muszą mocno konkurować o fundusze, kiedy zarząd |
|
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
|
WARSZAWA – TARGI: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI2008-04-03 12:44:51W dniach od 8 do 9 kwietnia 2008 roku odbędzie się już druga edycja Ogólnopolskich Targów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Pałacu Kultury i Nauki. |
|
W warsztacie - ład i porządek2009-08-25 11:32:17Co ma wspólnego wielkoseryjna produkcja samochodów marki Toyota z warsztatem agregatów chłodniczych w Szwabii ? Bardzo wiele! Japoński producent samochodów jako pierwszy w branży automotive w latach 50 – tych przeniósł Kaizen, filozofię życia i pracy, do swojej fabryki i wykorzystał ją do optymalizacji swoich procesów produkcyjnych. Dzisiaj metody te są znane i stosowane na całym świecie. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Kursy systemy motywacyjne Aktywizacja zawodowa podatki ON-LINE
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.