Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Języki - w grupie czy samemu?
2008-10-01 11:49:14

Agnieszka Danowska z Gazety Wyborczej postanowiła zapoznać się z opinią dyrektora zarządzającego szkołą językową w kwestii doboru odpowiedniej metody nauki języka obcego. Ponieważ odpowiedni wybór zajęć z języka obcego dopiero gwarantuje efektywność naszej nauki.

Uczelnie XXI wieku
2008-06-10 13:57:34

W dzisiejszych czasach na prestiż wyższych uczelni składa się wiele czynników. Na pierwszym miejscu jest oczywiście profesjonalnie przygotowana kadra, w drugiej kolejności standardy jakie spełniają budynki i wyposażenie, kolejny aspekt to aktywna współpraca z uczelniami zza granicy, aż po wprowadzania nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych polepszających jakość kształcenia.

Artykuł Uczelnie XXI wieku
Humaniści na rynku pracy
2008-04-22 18:14:41

Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Artykuł Humaniści na rynku pracy
Co słychać w branży gastronomicznej?
2008-03-17 14:07:43


W świecie gastronomii w Polsce od kilku lat obserwuje się wyraźny rozwój. Rozwój ten dotyczy obrotów, powstających nowych sieci barów i restauracji oraz stale powiększającej się oferty i zakresu działań cateringu.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy przywództwo Aktywizacja zawodowa zarz��dzanie Gdańsk, Łódzkie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.