* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.2008-08-20 13:11:57Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed |
![]() |
Dom czy praca czyli praca w domu2009-08-17 12:05:28Każdy, kto rozpoczyna karierę zawodową, staje przed pytaniem: gdzie chciałby pracować? I nie o rodzaj stanowiska tu idzie. Tradycyjnie pracuje się w siedzibie firmy. Jednak często spotkać można oferty z kuszącym tytułem: "Praca w domu". Co kryje się pod tym pojęciem? |
|
Daleka droga do e-państwa2010-03-12 14:42:26W siedzibie Konfederacji Pracodawców Polskich odbyła się debata z cyklu „Czwartki na Brukselskiej", zatytułowana „Polska jako e-państwo - główne wyzwania w zakresie e-faktur, podpisów elektronicznych i e-administracji". |
![]() |
Kursy inne Aktywizacja zawodowa reklama Polańczyk, Kujawsko - Pomorskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.