Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami. Zostało zaprojektowane, aby odpowiedzieć na wyzwania stojące przed współczesnymi Key Account Managerami, intensyfikując ich umiejętności w kluczowych obszarach zarządzania relacjami, negocjacji i sprzedaży.
W trakcie szkolenia skupimy się na praktycznym zastosowaniu wiedzy, abyś mógł od razu implementować najlepsze praktyki w swojej codziennej pracy z klientami kluczowymi. Poprzez serię interaktywnych warsztatów, studiów przypadków i symulacji, będziesz miał okazję do eksperymentowania i rozwijania umiejętności w bezpiecznym, ale wymagającym środowisku.
Warsztaty pokryją szeroki zakres tematów, od identyfikacji i segmentacji klientów kluczowych, poprzez techniki prospectingowe i digital selling, aż po zaawansowane strategie negocjacyjne i zarządzanie wartością klienta (Customer Value Management). Każda sesja jest zaprojektowana tak, aby dostarczyć Ci praktycznych narzędzi, które pomogą zwiększyć Twoją efektywność i wyniki w zarządzaniu kluczowymi klientami (key account management).
Celem tych warsztatów jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale także inspiracja do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności, które są kluczowe dla każdego KAM dynamicznie zmieniającym się świecie zarządzania kluczowymi klientami.
Głównym celem szkolenia jest wyposażenie uczestników (KAM) w praktyczne narzędzia do zarządzania kluczowymi klientami, poprawienie umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych, oraz zrozumienie metod analizy wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value - CLV). Ponadto, kompetencje nabyte na szkoleniu mogą wpłynąć na wzrost efektywności sprzedaży poprzez lepsze rozumienie potrzeb i oczekiwań klientów kluczowych.
Każdy z tych celów jest skierowany na praktyczne zastosowanie wiedzy i umiejętności w codziennej pracy, co przyczyni się do wzrostu efektywności zarządzania kluczowymi klientami.
Szkolenie z zarządzania klientami kluczowymi jest skierowane do obecnych i przyszłych Key Account Managerów, osób odpowiedzialnych za sprzedaż B2B oraz menedżerów sprzedaży, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania kluczowymi klientami.
Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkolenie dla KAM" będzie prowadzone w formie interaktywnych warsztatów, z wykorzystaniem studiów przypadków, symulacji negocjacji, a także ćwiczeń grupowych. Każda sesja będzie zawierała elementy teoretyczne oraz praktyczne, co pozwoli uczestnikom na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce zawodowej.
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi... |
|
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON (Techniki Sprzedaży Telefonicznej)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży... |
|
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLEB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Rozwiązywanie Konfliktów. Zarządzanie Konfliktem i Trudne Sytuacje W Zespole" jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, którzy zarządzają zespołami pracowniczymi lub menedżerskimi. |
|
TECHNIKI SPRZEDAŻY. Profesjonalne szkolenie sprzedażoweB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i testerów, kupując bluzkę czy buty możesz je przymierzyć. |
|
ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM). Szkolenie dla Supply Chain Managerów i SpecjalistówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw to wyjątkowa okazja, aby zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci efektywnie zarządzać złożonymi procesami w nowoczesnych łańcuchach dostaw. |
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
AI (SZTUCZNA INTELIGENCJA) W BIZNESIE. Szkolenie z praktycznego zastosowania dla firm i managerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych. |
|
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami. |
|
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON (Techniki Sprzedaży Telefonicznej)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami. |
|
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLEB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.O konflikcie łatwo opowiada się z dystansu… Menedżer który stoi przed zadaniem rozwiązania konfliktu w zespole lub w firmie może czuć przysłowiowy "nóż na gardle". Konflikty powstają między jednostkami i między całymi zespołami. Zarówno struktura pra |
|
TECHNIKI SPRZEDAŻY. Profesjonalne szkolenie sprzedażoweB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie sprzedażowe prowadzone jest przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, którzy dzielą się nie tylko teoretycznymi podstawami, ale również praktycznymi przykładami z ich własnej praktyki zawodowej. |
|
ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM). Szkolenie dla Supply Chain Managerów i SpecjalistówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Poznaj najnowsze trendy, sprawdzone strategie i techniki optymalizacji przepływów materiałów oraz informacji. Program został stworzony z myślą o osobach, które pragną podnieść efektywność swoich działań, zyskując przewagę konkurencyjną. |
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkole, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, zarządzanie, obsługa klientów, . zamkniete
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.