W dzisiejszej dobie informacja jest najcenniejszym produktem. Wyłudzanie informacji jest znane od dawna. W niektórych kręgach zawodowych jest podstawą wykonywanego zawodu.
Często zdarza się, że pracownicy całkiem nieświadomie i często w dobrej wierze ujawniają zastrzeżone informacje.
Szkolenie jest prowadzone w formie treningu mającego na celu pokazanie różnych metod wyłudzania informacji i wyrobienie czujności.
Osoba, która doświadczyła na sobie próby wyłudzenia informacji podczas szkolenia i podjęła skuteczną samoobronę w bezpiecznych warunkach, gdy spotka się z podobnym postępowaniem w sytuacji naturalnej łatwiej rozpozna próbę wyłudzenia, zachowa spokój płynący z poczucia kompetencji i zatem skuteczniej przeciwstawi się odwołując do przetrenowanych sposobów.
Konieczne jest uczulenie pracowników na różne metody wyłudzania informacji. Skuteczne jest ich zaprezentowanie, omówienie mechanizmów psychicznych, które są wykorzystywane w ich stosowaniu i prostych środków zaradczych.
890 PLN/ szkolenie stacjonarne
Cena obejmuje:
690 PLN/ szkolenie online
Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).
tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl
Mobbing i dyskryminacjaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania |
|
Exit interviewINFOBIZTECH Sp. z o.o.Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...) |
|
Opisy stanowisk pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji. |
|
Ścieżki rozwoju zawodowegoINFOBIZTECH Sp. z o.o..Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...) |
|
Prawo pracy - podsumowanie ZMIANINFOBIZTECH Sp. z o.o.Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy. |
|
Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACH w 2024 r.INFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...) |
|
Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawcówINFOBIZTECH Sp. z o.o.W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...) |
|
Dokumentacja kadrowaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji. |
|
Zatrudnianie cudzoziemcówINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE. |
|
Czas pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest:• zapoznanie uczestników z ostatnimi zmianami w czasie pracy• wskazanie najczęściej popełnianych błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy pracowników• przestawienie konsekwencji jakie może ponieść firma |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Obrona przed manipulacją, Szkolenie Menedżerskie, Menedżerskie, Zarządzanie, Zarządzanie, zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, interpersonalne, menedżerskie, menedżerskie, kierownicze, kierownicze, zarządzanie klientem, zarządzanie klientem, Szkolenie o n l i n e. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.