Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.

Podstawowe informacje

Obrona przed manipulacją

  • Termin: 2024-05-22 - 2024-05-22
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 690.00 zł
  • Cena brutto: 848.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-364 Zielona Góra, Lubuskie
  • Kożuchowska 15a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Obrona przed manipulacją - socjotechniczne metody wyłudzania informacji

W dzisiejszej dobie informacja jest najcenniejszym produktem. Wyłudzanie informacji jest znane od dawna. W niektórych kręgach zawodowych jest podstawą wykonywanego zawodu.

Często zdarza się, że pracownicy całkiem nieświadomie i często w dobrej wierze ujawniają zastrzeżone informacje.

Szkolenie jest prowadzone w formie treningu mającego na celu pokazanie różnych metod wyłudzania informacji i wyrobienie czujności.

Osoba, która doświadczyła na sobie próby wyłudzenia informacji podczas szkolenia i podjęła skuteczną samoobronę w bezpiecznych warunkach, gdy spotka się z podobnym postępowaniem w sytuacji naturalnej łatwiej rozpozna próbę wyłudzenia, zachowa spokój płynący z poczucia kompetencji i zatem skuteczniej przeciwstawi się odwołując do przetrenowanych sposobów.

Konieczne jest uczulenie pracowników na różne metody wyłudzania informacji. Skuteczne jest ich zaprezentowanie, omówienie mechanizmów psychicznych, które są wykorzystywane w ich stosowaniu i prostych środków zaradczych.

Program szkolenia

  1. Socjotechnika, czyli sztuka manipulowania ludźmi
    • reguła wzajemności
    • reguła sympatii
    • reguła niedostępności
    • reguła dowodu społecznego
    • reguła konsekwencji
    • reguła autorytetu
    • reguła wartości
    • narzędzia wpływu 
  2. Merytoryczna dyskusja, wymiana informacji czy też zręczna próba wydobycia od nas informacji:
    • jaki jest cel pytającego?
    • dokąd zmierza, co chce uzyskać? 
    • jakie motywy nim kierują?
    • jaka motywacja skłania go do podjęcia tematu? 
    • czy informacje, którymi posłużę się w odpowiedzi, przekazałbym pytającemu również przy pytaniu wprost? 
    • czy mam prawo posługiwać się określonymi informacjami w tej sytuacji? 
    • czy informacje te nie mogą być wykorzystane ze szkodą dla mnie lub instytucji, którą reprezentuję? 
  3. Wykorzystanie emocjonalnego nastawienia
    • do osoby
    • do tematu
    • do informacji
    • do firmy
  4. Metody wyłudzania informacji - obrona przed manipulacją – trening
    • słowa, brzmienie głosu
    • zmiana postawy ciała - w tym szczególnie położenie barków
    • zmiana ukrwienia skóry
    • zmiana średnicy źrenic
    • odpowiednia mimika twarzy - w tym szczególnie położenie kącików ust
    • wyraz ust
    • zmiana tonu głosu
    • gest np. lekceważenia, akceptacji itp.
    • wykorzystywanie mocnych stron

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • scenki
  • dyskusje
  • prezentacje

Terminy szkolenia

  • 22.05.2024, szkolenie online
  • 28.08.2024, szkolenie online
  • 27.09.2024, szkolenie online
  • 26.11.2024, szkolenie online

Cena szkolenia

890 PLN/ szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

690 PLN/ szkolenie online

Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

Informacje i zgłoszenia:

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl


  • Szkolenie o n l i n e,
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-08-28 - 2024-08-28
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2024-09-27 - 2024-09-27
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2024-11-26 - 2024-11-26
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Exit interview
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Ścieżki rozwoju zawodowego
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

 .Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...)

Prawo pracy - podsumowanie ZMIAN
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACH w 2024 r.
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z  zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...)

Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...)

Dokumentacja kadrowa
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Zatrudnianie cudzoziemców
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi przepisami dotyczącymi zatrudniania obcokrajowców w Polsce, a także omówienie zasad dotyczących delegowania pracowników do państw UE.

Czas pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest:• zapoznanie uczestników z ostatnimi zmianami w czasie pracy• wskazanie najczęściej popełnianych błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy pracowników• przestawienie konsekwencji jakie może ponieść firma

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Obrona przed manipulacją, Szkolenie Menedżerskie, Menedżerskie, Zarządzanie, Zarządzanie, zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, interpersonalne, menedżerskie, menedżerskie, kierownicze, kierownicze, zarządzanie klientem, zarządzanie klientem, Szkolenie o n l i n e. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.