* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
![]() |
Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.2008-09-18 15:53:09Jeszcze do niedawna firmy szkoleniowe oferowały kursy organizowane w godzinach popołudniowych, często w weekendy, a wszytko po to, aby czas szkolenia nie kolidował z czasem pracy zawodowej. |
![]() |
Pakiet antykryzysowy trafił do Sejmu2009-06-14 20:36:24Do Sejmu trafiła część projektu tzw. pakietu antykryzysowego, dotycząca zmian w prawie pracy, m.in. elastycznego czasu pracy i umów na czas określony. Pakiet antykryzysowy to 13 punktów ustalonych w końcu marca przez pracodawców i związki zawodowe. Większość z nich to propozycje zmian w prawie pracy, mających na celu utrzymanie zatrudnienia w czasie kryzysu gospodarczego.Rozwiązania zawarte w skierowanym do Sejmu projekcie "o pomocy państwa w przeciwdziałaniu rozwiązywaniu z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników" mają charakter przejściowy i będą obowiązywać do 31 grudnia 2011 r. Część przepisów dotyczy wszystkich pracodawców, niezależnie od ich sytuacji finansowej, a część tylko tych, którzy w czasie kryzysu znajdą się w przejściowych kłopotach. |
|
W warsztacie - ład i porządek2009-08-25 11:32:17Co ma wspólnego wielkoseryjna produkcja samochodów marki Toyota z warsztatem agregatów chłodniczych w Szwabii ? Bardzo wiele! Japoński producent samochodów jako pierwszy w branży automotive w latach 50 – tych przeniósł Kaizen, filozofię życia i pracy, do swojej fabryki i wykorzystał ją do optymalizacji swoich procesów produkcyjnych. Dzisiaj metody te są znane i stosowane na całym świecie. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Kursy zarządzanie Umiejętności osobiste asertywność Biała Podlaska, Małopolskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.