Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zastosowanie warunków kontraktowych FIDIC w procesie inwestycyjnym. 3-dniowe warsztaty szkoleniowe w

  • Termin: 2024-08-27 - 2024-08-30
  • Lokacja: Zakopane, Małopolskie
  • Cena netto: 2690.00 2555.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 3143.27 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:


Aby sprawdzić aktualne terminy tego szkolenia oraz pobrać formularz zgłoszenia: >> KLIKNIJ TUTAJ <<



Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do profesjonalistów z branży inżynieryjno-budowlanej, w tym:
  • Pracowników administracji publicznej
  • Inżynierów budowlanych i projektantów
  • Kierowników projektów inwestycyjnych
  • Pracowników działów prawnych zajmujących się umowami inwestycyjnymi
  • Specjalistów ds. zarządzania kontraktami
  • Przedstawicieli inwestorów i wykonawców branży budowlanej


Cel szkolenia

  • Zapoznanie uczestników z podstawowymi założeniami i strukturą Warunków Kontraktowych FIDIC.
  • Zrozumienie praktycznego zastosowania FIDIC w procesie inwestycyjnym od etapu planowania do realizacji projektu.
  • Doskonalenie umiejętności interpretacji klauzul kontraktowych FIDIC oraz ich skutecznego stosowania.
  • Poznanie praktycznych case study i analiza problemów wynikających z nieprawidłowego zastosowania Warunków Kontraktowych FIDIC.
  • Wypracowanie umiejętności negocjacyjnych w kontekście rozwiązywania sporów i konfliktów podczas realizacji inwestycji.

Korzyści dla uczestników

  • Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat struktury, kluczowych zapisów i interpretacji Warunków Kontraktowych FIDIC.
  • Szkolenie dostarczy narzędzi do skutecznego wykorzystania FIDIC na różnych etapach inwestycji.
  • Uczestnicy nabiorą pewności w negocjacjach i rozwiązywaniu sporów, korzystając z praktycznych przykładów.
  • Poprzez analizę case study uczestnicy nauczą się unikać powszechnych błędów i lepiej przygotowywać się do potencjalnych wyzwań.
  • Szkolenie umożliwi uczestnikom łączenie teorii z praktyką, co pozwoli efektywnie wdrażać wiedzę w codziennej pracy.

Metodologia

Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

 
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
 

Program szkolenia

| Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. |

Dzień 1: Wprowadzenie do FIDIC i kluczowe koncepcje
  1. Rejestracja i powitanie Uczestników
  2. Historia i struktura FIDIC
  3. Ewolucja Warunków Kontraktowych FIDIC
  4. Szczegółowa analiza struktury dokumentu
  5. Rodzaje kontraktów FIDIC
  6. Omówienie różnych rodzajów kontraktów FIDIC
  7. Studium przypadków: Wybór odpowiedniego rodzaju kontraktu w kontekście konkretnego projektu
  8. Analiza strategii stosowania różnych rodzajów kontraktów w zależności od specyfiki inwestycji
  9. Kluczowe klauzule kontraktowe (czerwone, żółte, srebrne księgi)
  10. Analiza i interpretacja kluczowych klauzul
  11. Praktyczne zastosowanie klauzul na podstawie rzeczywistych sytuacji
  12. Identifikacja kluczowych ryzyk związanych z różnymi klauzulami
  13. Praktyczne zastosowanie na etapie planowania
  14. Analiza studium przypadków: Wybór i dostosowanie kontraktu FIDIC
  15. Ćwiczenia praktyczne: Przygotowanie dokumentów prekontraktowych, w tym specyfikacji technicznych i warunków
  16. Dyskusja na temat wyzwań wynikających z różnych warunków kontraktowych
Dzień 2: Zaawansowane aspekty FIDIC i rozwiązywanie sporów
  1. Zaawansowana interpretacja klauzul kontraktowych
  2. Szczegółowa analiza klauzul dotyczących ryzyka, zmiany zakresu prac, kary umowne
  3. Analiza konkretnych przypadków sporów wynikłych z błędnej interpretacji klauzul
  4. Dyskusja na temat strategii minimalizacji ryzyka przy zaawansowanej interpretacji klauzul
  5. Studium przypadków - Analiza umów FIDIC
  6. Praktyczna analiza rzeczywistych umów FIDIC
  7. Identyfikacja pułapek i lekcje wyniesione z doświadczenia
  8. Przykłady udanych implementacji umów FIDIC
  9. Mechanizmy rozstrzygania sporów według FIDIC
  10. Rola arbitrażu, mediacji i innych form rozstrzygania sporów
  11. Symulacja procesu arbitrażowego
  12. Praktyczne porady dotyczące skutecznego zarządzania procesami rozstrzygania sporów
  13. Rola negocjacji w rozwiązywaniu sporów
  14. Umiejętności negocjacyjne w kontekście rozwiązywania sporów
  15. Praktyczne ćwiczenia: Symulacja negocjacji
  16. Analiza różnych technik negocjacyjnych w kontekście sporów.
Dzień 3: Warsztaty, konsultacje i podsumowanie
  1. Warsztaty praktyczne: Symulacja negocjacji kontraktowych
  2. Scenariusze negocjacyjne bazujące na realnych przypadkach
  3. Analiza efektywności różnych strategii negocjacyjnych
  4. Podsumowanie nauk wyniesionych z warsztatów
  5. Konsultacje indywidualne i pytania uczestników
  6. Uzupełnienie wątpliwości uczestników
  7. Podsumowanie szkolenia i plan działań do wdrożenia
  8. Wnioski ze szkolenia
  9. Tworzenie indywidualnych planów działań do wdrożenia w miejscu pracy
  10. Przekazanie praktycznych wskazówek na temat implementacji zdobytej wiedzy
  11. Zakończenie szkolenia.
 

Inwestycja

Szkolenie stacjonarne
2690.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
  • 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 490 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
  • możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
  • dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
2290 zł netto  - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
2690 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
3180 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).

Szkolenie on-line
2090.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
 

Zgłoszenie

Szkolenie stacjonarne

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
  • UZUPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE:   formularz zgłoszenia online

  • POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA PDF: karta zgłoszenia do pobrania
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT
  • POBIERZ OŚWIADCZENIE: oświadczenie do pobrania

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Szkolenie on-line

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
  • UZUPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE:  formularz zgłoszenia online

  • POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA PDF: karta zgłoszenia do pobrania
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT
  • POBIERZ OŚWIADCZENIE: oświadczenie do pobrania

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      


Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
  • Zakopane,
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-08-28 - 2024-08-30
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 2090.00 1985.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-10-01 - 2024-10-04
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 2690.00 2555.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-10-02 - 2024-10-04
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 2090.00 1985.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-12-03 - 2024-12-06
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 2690.00 2555.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2024-12-04 - 2024-12-06
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 2090.00 1985.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-04-08 - 2025-04-11
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 2690.00 2555.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-04-09 - 2025-04-11
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 2090.00 1985.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...)

Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...)

Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...)

Transgraniczne przemieszczanie odpadów w świetle obowiązujących przepisów i dobrych praktyk – ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Transgraniczne przemieszczanie odpadów w świetle obowiązujących przepisów (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...)

Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...)

Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. (...)

Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...)

Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

SECRETS OF SUCCESSFUL NEGOTIATIONS. 2 -days workshop.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: On behalf of the experts of the SEMPER Training Organization and Conference (...)

Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...)

Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. (...)

Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów -2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów (...)

Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2021-2027. 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2021-2027. (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Zastosowanie warunków kontraktowych FIDIC w procesie inwestycyjnym. 3-dniowe warsztaty szkoleniowe w, Szkolenie Zawodowe, Księgowe, zamówienia publiczne, rachunkowość, prawne, inne, zarządzanie, administracja, Zakopane. otwarte, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.