Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, kompetencje biznesowe, logistyka, inne, inne, zarządzanie, produkcja, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

  • Termin: 2018-02-22 - 2018-02-23
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1740.00 1653.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2033.19 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

1.SPECYFIKA I CELE DZIAŁU ZAOPATRZENIA

  • Funkcja i cele działu zaopatrzenia
  • Proces ewolucji roli zaopatrzenia w strukturach biznesowych
  • Logistyka zaopatrzeniowa i jej zadania cząstkowe

2. ZINTEGROWANE SYSTEMY ZARZĄDZANIA A PROCES ZAOPATRZENIA

  • Ewolucja i cechy systemów MRP, MRP z zamkniętą pętlą, MRP II, ERP
  • Zaopatrzenie w systemie "just in time"
  • Podstawowe zasady zarządzania zaopatrzeniem

3. ZAOPATRZENIE JAKO PLAN I STRATEGIA

  • Działania procesu zaopatrzenia
  • Elementy strategii zakupu
  • Instrumenty polityki zaopatrzenia i przykłady ich stosowania

4. PLANOWANIE I MIERZENIE PROCESÓW ZAOPATRZENIOWYCH

  • Analiza rentowności i kosztów
  • Metody kształtowania zapasów
  • Analiza ABC XYZ w zarządzaniu bezpieczeństwem magazynowym
  • Analiza procesu: od zamówienia do przyjęcia

5. WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI

  • Metody pozyskiwania informacji o produktach i dostawcach
  • Segmentacja dostawców i dostarczanego asortymentu
  • Kryteria wyboru dostawców
  • Zarządzanie dostawcami w modelach Supplier Development - SD, Early Supplier Involvement ESI
  • Strategiczne zarządzanie dostawcami
  • Metody modelowania współpracy
  • System okresowej oceny dostawców: kryteria i metody
  • Cykl współpracy: od nawiązania do zakończenia

6. REGULOWANIE ZASAD WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI

  • Modele umów z dostawcą
  • Definiowanie warunków handlowych - możliwe warianty
  • Wzorowy kontrakt: na co zwracać uwagę, do czego dążyć, czego unikać
  • Jak doprowadzić do udanych renegocjacji warunków handlowych

7. NEGOCJACJE JAKO KLUCZOWY ELEMENT PROCESU ZAOPATRZENIA

  • Rodzaje negocjacji i typowe sytuacje
  • Style negocjacyjne
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Specyfika procesu negocjacyjnego i jego warianty
  • Techniki negocjacyjne
  • Metody wywierania wpływu

8. ORGANIZOWANIE DZIAŁU ZAKUPÓW

  • Główne grzechy managerów działów zakupu
  • Budowanie zespołu zakupowego
  • Kompetencje kupców - jak je rozpoznać i jak je rozwijać

Sprawdź pełny program szkolenia Zarządzanie Zakupami z Elementami Negocjacji Zakupowych

  • Warszawa,
  • woj. Mazowieckie
 Marcin Mielniczuk
Termin: 2018-04-26 - 2018-04-27
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1740.00 1653 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Pricing. Polityka cenowa, marketing ceny to bardzo często niedoceniany obszar zarządzania i marketingu. Cena jest przecież równie ważnym obszarem zarządzania marketingowego jak wszystkie pozostałe. A jednak bardzo często jest ustalana intuicyjne ...

Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Menedżer wykorzystujący w swojej pracy Zarządzanie Przez Cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ...

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM warsztat najlepszych praktyk
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Projektem szkolenie będące kompendium wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego i profesjonalnego kierowania projektami.

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM warsztat najlepszych praktyk
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Projektem szkolenie będące kompendium wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego i profesjonalnego kierowania projektami.

BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań.
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Badania Rynku. Badania Marketingowe. Współpraca z agencjami. Samodzielne Prowadzenie Badań. Praktyczna Interpretacja Wyników" jest przeznaczone jest dla pracowników działu marketingu różnego szczebla.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i ocen
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas tego szkolenia chcemy zaprezentować stronę praktyczną zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy

Social Media w Marketingu
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Social Media w Marketingu" rekomendujemy wszystkim, którzy chcą, niezależnie czy działają na rynku B2C czy B2B, wykorzystać ogromny i cały czas rosnący potencjał mediów społecznościowych.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM warsztat najlepszych praktyk
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Projektem szkolenie będące kompendium wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego i profesjonalnego kierowania projektami.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z klientem.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.