Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Zarządzanie biurem i obsługa klienta, Szkolenie Zawodowe, Umiejętności osobiste, asertywność , rozwój osobisty , zarządzanie, zarządzanie, administracja , komputerowe, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zarządzanie biurem i obsługa klienta

  • Termin: 2018-03-23 - 2018-03-23
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 490.00 zł
  • Cena brutto: 602.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Twoja praca to wyzwanie, jesteś buforem miedzy szefem a pracownikami, między szefem a Klientami. Często masz dużo zadań do zrobienia i musisz radzić sobie w trudnych sytuacjach. Dbanie o interesy przełożonego, doskonałe traktowanie klientów i świetna organizacja pracy oraz rozmowy telefoniczne to tylko wierzchołek góry lodowej twoich obowiązków.

Jeśli chcesz:

poznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami, asertywnie dbać o swoje i szefa interesy
zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem i nabyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy
poznać sposobów wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji
 

To szkolenie jest dla Ciebie. Zainteresowana! TAK!

Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które chcą podnieść swoją efektywność pracy, zwiększyć stopień zorganizowania oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji. 

Warsztat szkoleniowy rozwija umiejętność Asystentek i Sekretarek w zakresie profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych. Warsztat ma na celu pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań. Poznasz metody radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach.To szkolenie jest dla ciebie jesli chcesz doskonalić  umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów i chesz dokonale radzić sobie z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Jeśli chcesz zwięszyć swoją asertywność w kontaktach z Klientami i współpracownikami i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym, profesjonalnie obsługiwać  klientów. ZAPISZ SIĘ JUŻ!

Szkolenie dla asystentek, sekretarek  jest kluczem do Twojego sukcesu!

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 


Szkolenie skierowane do: sekretarek, asystentek, recepcjonistek.

 

Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej ? napisz szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75   

 

Więcej na www.superszkolenia.pl ------------->  SPRAWNE ZARZĄDZANIE BIUREM I ORGANIZACJA PRACY

  • 30-962 Kraków, Kobierzyńska 47
  • woj. Małopolskie
Termin: 2018-02-14 - 2018-02-14
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 490.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Przeciwdziałanie mobbingowi
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWIKORZYŚCI:Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę z zakresu prawa i psychologii potrzebną do przeciwdziałania, a także radzenia sobie ze zjawiskiem przemocy w miejscu pracy. (...)

Obsługa Reklamacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Efekty szkolenia:świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy;zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji;efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji;umiejętność prowadzenia (...)

JAK WALCZYĆ ZE STRESEM W PRACY - DARMOWY KURS ON-LINE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Jak walczyć ze stresem w pracy? - Pobierz bezpłatny kurs
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

POKONAJ STRES - DARMOWY KURS DO POBRANIA
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Ocena pracowników
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas szkolenia poznasz: standardy oceny okresowej pracowników w firmie (np. oceny półrocznej, rocznej, itp.); narzędzia i mechanizmy wspierające menedżerów w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających pracowników (...)

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Skuteczne zamykanie sprzedaży - techniki finalizacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci.

Techniki negocjacji i obrony ceny
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne.

Techniki sprzedaży w pigułce
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon.

Pozyskiwanie nowych Klientów - prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Zarządzanie zespołem w pigułce
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

Kierowanie zespołem - trening menadżerski
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Dobry szef to Przywódca Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko?Czy umiesz wydobyć z nich to co najlepsze?Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy?Czy chcesz by byli najlepszym zespołem? ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!!!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Efektywna Asystentka / Sekretarka
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

EFEKTYWNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA - SPRAWNE ZARZĄDZANIE BIUREM I OBSŁUGA KLIENTATwoja praca to wyzwanie, jesteś buforem miedzy szefem a pracownikami, między szefem a Klientami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.