Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.

Podstawowe informacje

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM

  • Termin: 2019-04-04 - 2019-04-05
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)
  • Cena brutto: 2078.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko? Czy umiesz wydobyć z nich to, co najlepsze? Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy? Czy chcesz, by byli najlepszym zespołem?

Współczesny menedżer - niezależnie od tego, jak wysoko w hierarchii stoi - to osoba, która nieustannie się rozwija. Obok samodzielnego rozwoju, ważnym elementem jest korzystanie ze szkoleń rozwijających wiedzę i próbowania nowych rozwiązańdoskonalenie kompetencji menedżerskich. Tylko Ty i nikt inny, odpowiadasz za realizację celów, organizację pracy, wyznaczanie celów i motywację pracowników. 


 

Korzyści dla Ciebie:


dowiesz się jak efektywniej motywować zespół
pogłębisz umiejętność zarządzania sytuacyjnego
dowiesz się jak przyjmować feedback, jako podstawowa umiejętność w ciągłym rozwoju menedżera
dowiesz się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z zarządzaniem
poznasz nowe technik pracy, zwiększające skuteczność np GROW
 




Celem szkolenia ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM jest przypomnienie, pogłębienie i poszerzenie wiedzy, dotyczącej efektywnego kierowania zespołem. Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników, mające na celu utrwalenie i wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego szefa.

To szkolenie jest przygotowane dla doświadczonych menedżerów.

Jako szef, właściciel, przedsiębiorca - powinieneś mieć świadomość, że zyskowny biznes osiągniesz tylko wtedy, kiedy Twój Zespół będzie skuteczny! Zapisz się na szkolenie, dzięki któremu nabędziesz wszelkich niezbędnych kompetencji. PROWADŹ SWÓJ ZESPÓŁ DO CELU! 


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).



PROGRAM SZKOLENIA: 

Kim jest szef współczesnej organizacji?
Co powinien wiedzieć pracownik, by spełniać oczekiwania szefa ?
Szef jako „koło zębate” w organizacji
Jak spełnić oczekiwania zespołu?


Motywacja
Poziomy neurolingwistyczne Diltsa. Piramida Maslowa.
Teoria oczekiwań Lymana Portera.
10 praw motywacji.
Siatka stylów kierowania.
- ćw. zasady przekazywania zadań przez korzyści
- ćw. co mnie motywuje
- ćw. siatka stylów kierowania


Komunikaty w coachingu – rodzaje przekazu, docenianie, feedback
Zarządzanie zespołami X,Y,Z - "trzy światy".
Różnice pokoleniowe i różne wymagania.
Dopasuj styl i sposób zarządzania do człowieka, a nie człowieka do stylu zarządzania. 


Efektywność zespłu
Warsztaty managera:
- ćw. Hotel Royal
- ćw. zespół a grupa
- ćw. wspólne działanie
- ćw. moje miejsce w zespole


Rozmowy z pracownikami
Rozmowa dyscyplinująca – stopniowanie i adekwatność sytuacyjna.
Od komunikatu „ja” do sankcji – asertywność i koncentracja na faktach.
Rodzaje sankcji – realność i adekwatność.
Delegowanie zadań i rozliczanie zespołu.


Trudne sytuacje w zespole
Rodzaje konfliktów i ich źródła.
Komunikacja w konflikcie.
Przekazywanie trudnych komunikatów.
Przekazywanie informacji, z którymi się nie zgadzam.
Warsztat menagera:
- ćw. ocena sposobu rozwiązywania konfliktu
- ćw. 14 metod radzenia sobie z konfliktem
- ćw. przekaz komunikatu, z którym się nie zgadzam
- ćw. nagana


Monitoring działań
Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca.
Technika GROW.
Warsztaty managera:
- ćw. Hotel Royal
- ćw. zespół a grupa
- ćw. wspólne działanie
- ćw. moje miejsce w zespole


SZKOLENIE DEDYKOWANE - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla Ciebie istotne. Szczegóły do ustalenia. Napisz wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.   


 „Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się.”Chris Lowney

  • Warszawa, Al. Jana Pawła II
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2019-06-05 - 2019-06-06
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-07-04 - 2019-07-05
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1990.00 1690 zł (Rabat -300zł)

-300zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

IQ, EQ - Zarządzanie emocjami – warsztaty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem treningu jest rozwijanie umiejętności składających się na inteligencję emocjonalną. Umiejętność ich wyrażania, panowania nad nimi, dystansowania się do emocji innych zdobycie wiedzy i umiejętności.

Więcej...

Najnowsze kursy:

RODO 2018
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych informacji, które zobrazują kluczowe zmiany, jakie czekają nas w przepisach z zakresu ochrony danych osobowych. RODO wprowadza bardzo istotne zmiany w stosunku (...)

Techniki sprzedaży i cold calling
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Firmom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w trybie dedykowanym z szerokiego zakresu tematycznego. Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych (...)

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko? Czy umiesz wydobyć z nich to, co najlepsze? Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy? Czy chcesz, by byli najlepszym zespołem?Współczesny menedżer - niezależnie od (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, trenerskie, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, coaching , motywacja , zarządzanie, Warszawa. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.