Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.

Podstawowe informacje

Trening umiejętności interpersonalnych

  • Termin: 2024-08-21 - 2024-08-21
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-463 Zielona Góra, Lubuskie
  • Fabryczna 23a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Trening umiejętności interpersonalnych

Głównym celem szkolenia jest podniesienie kompetencji interpersonalnych w zakresie zasad dobrej komunikacji
z uwzględnieniem sytuacji trudnych i stresujących. Szkolenie wpłynie na efektywną realizację wyznaczonych zadań
i zwiększenie wydajności całej organizacji oraz stworzenie stabilnych, zintegrowanych
i lojalnych zespołów pracowniczych.

 Program szkolenia

  1. Osoba od której wszystko zależy, czyli coś na mój temat
    • budowanie pozytywnego wizerunku własnej osoby
    • zwiększenie poczucia własnej wartości
    • kształtowanie postawy asertywnej
    • wyznaczanie własnych granic o komunikat "ja"
  2. Zarządzanie sobą w czasie, organizacja pracy, eliminacja stresu czasowego
    • cele/zadania indywidualne i zespołowe: SMART, CLEAR
    • analiza wykorzystania czasu - ocena czasu trwania czynności
    • zarządzanie priorytetami - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności – Zasada Eisenhowera
    • złodzieje czasu i sposoby ich eliminacji
    • krzywa wydajności
    • plan dnia
    • reguła 60/40
    • kontrola realizacji zadań
    • czerwone i zielone godziny
  3. Zasady komunikowania się
    • co sprawia, że czujemy się razem dobrze?
    • cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
    • komunikacja werbalna – dostosowanie języka i formy przekazu do odbiorcy, język korzyści
    • komunikacja niewerbalna -gesty i postawa, które budują wiarygodność i wzmacniają siłę przekazu  - podstawowe kody
    • skuteczne techniki głosowe – tempo, energia, budowanie siły głosu, magia pauzy
  4. Komunikacja asertywna
    • umiejętność wyrażania własnego zdania i poglądów w sposób stanowczy, ale taktowny
    • sztuka prowadzenia asertywnej rozmowy
    • sztuka dzielenia się swoimi poglądami - asertywne wyrażanie własnych opinii, uczuć, potrzeb i próśb
    • zasady przyjmowania i udzielania komplementów i pochwał
    • zasady przyjmowania i udzielania informacji zwrotnych oraz konstruktywnej krytyki
    • egzekwowanie swoich praw
    • wywieranie wpływu w relacjach z innymi
    • kontrolowanie emocji - umiejętność zachowania dystansu emocjonalnego
  5. Radzenie sobie z negatywnymi emocjami swoimi i innych
    • Kontrolowanie emocji - umiejętność zachowania dystansu emocjonalnego
    • Obiektywizm w ocenie sytuacji i problemów
    • Profilaktyka zamiast „gaszenie pożarów”
    • Zasada FUO w praktyce
    • Rodzaje sytuacji trudnych i konfliktowych – wskazanych przez prowadzącego i uczestników szkolenia – ich analiza i sposoby rozwiązania w praktyce – odgrywanie ról
  6. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu.

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi wszystkich uczestników. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują wiedzę w zakresie komunikacji, rozwiazywania sytuacji trudnych
  • Testy diagnozują stan aktualny i obszary do poprawy
  • Ćwiczenia praktyczne, scenki tematyczne wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań, zarówno indywidualne jak i grupowe
  • Prace warsztatowe grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  • Gry negocjacyjne mające na celu przećwiczenie treści szkoleniowych w praktykę
  • Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami

 Terminy szkolenia

  • 11.10.2024, szkolenie online
  • 28.11.2024, szkolenie online

 Cena szkolenia

790 PLN*/ szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

590 PLN*/ szkolenie online

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z VAT
 

Informacje i zgłoszenia:

tel.: 739 278 100
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

  • Szkolenie o n l i n e,
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-09-17 - 2024-09-17
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-10-11 - 2024-10-11
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-11-28 - 2024-11-28
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

HR Business Partner
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

HR partnerem dla ZarząduGłównym celem szkolenia jest przygotowanie HR do bycia partnerem dla Zarządów. Szczególny nacisk zostanie położony na wskaźniki niezbędne do zarządzania zasobami ludzkimi ich (...)

Oceny okresowe
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym

Procesy personalne w praktyce
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Badanie efektywności szkoleń
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Employer branding
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Profesjonalna rekrutacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracownikówW dzisiejszych czasach dobór odpowiednich pracowników do organizacji i zespołu staje się wyzwaniem. Rynek wymusza rezygnacje ze starych nawyków rekrutacyjnych. (...)

Onboarding
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Sukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...)

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Exit interview
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Trening umiejętności interpersonalnych, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, stres mendżerski, Szkolenie o n l i n e. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.