Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • 01-971 Warszawa, Mazowieckie
  • Farysa 64
  • Telefon: 505 273 550
  • Fax: 22 266 08 51
  • Email: biuro@projektgamma.pl
  • www: www.projektgamma.pl
Firma szkoleniowa Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

IDEA SZKOLENIA

Zobacz szkolenie: Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży

 

POZWÓLMY MENEDŻEROM SPRZEDAŻY NAPĘDZAĆ SPRZEDAŻ!


Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:

  • „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.

Wybraliśmy takie fundamenty wzrostu sprzedaży, które wpływają na obie perspektywy:

  • Wektor w dobrą stronę – ludzie sprzedaży są z natury waleczni. Zorientowani (w zależności od stażu w firmie) na zdobywanie bądź utrzymywanie – klientów, kontraktów, ale również przywilejów w swoim dziale. Skuteczny menedżer sprzedaży powinien być zdecydowany. Zgodnie z zasadą „dostajesz to co nagradzasz” powinien w taki sposób reagować na próby walki, negocjacji wewnętrznych, żeby się one nie opłacały handlowcom. Dzięki temu sprzedawcy będą kierować energię na zdobywanie klientów, a nie wpływów w organizacji.
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży – skuteczny menedżer sprzedaży jest zasobem swojego działu – jego zadaniem jest sprawiać, że handlowcy sprzedali więcej – takie jest też oczekiwanie samych sprzedawców. Czas poświęcony na budowę „team spirit” powinien poświęcić na opracowanie i wyegzekwowanie nowej strategii na klienta. Wraz z sukcesami dobra atmosfera pojawi się samoistnie.
  • Odpowiedzialność osobista za wynik – zadaniem menedżera jest sprawić, aby jego ludzie autentycznie uwierzyli, że to oni są odpowiedzialni za wynik (nie marketing, nie produkt, czy procesy firmowe) . Takie postawienie sprawy powoduje, że zarówno porażki jak i sukcesy stają impulsem do podnoszenia efektywności sprzedaży.
  • Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów – każdy handlowiec ma swoje mocne strony, które pozwalają mu sprzedawać, swoich klientów, którzy mają często nie wykorzystany potencjał oraz czas – najważniejszy zasób handlowca. Zadaniem menedżera sprzedaży jest sprawić, aby handlowiec inwestował swój czas w klientów o największym potencjale i w takich, którzy będą podatni na jego sposób sprzedaży.
  • Sztuka inwestowania czasu – podobnie jak w przypadku handlowca, najcenniejszym zasobem szefa sprzedaży jest czas. Skuteczny menedżer inwestuje czas w działania, które podnoszą sprzedaż jego ludzi. Bierny menedżer wybiera te aktywności, które nie wymagają wychodzenia ze strefy komfortu.

PROGRAM SZKOLENIA

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży


1. Zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Dwie perspektywy
    • „Tu i teraz” – jak rozmawiać z ludźmi, żeby zmobilizowali się i dowieźli wynik „na szybko”
    • Kolejny plan sprzedaży – jak przygotować fundamenty pod oczekiwany wzrost sprzedaży
  • 5 obszarów wpływu menedżera sprzedaży:
    • Wektor w dobrą stronę
    • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
    • Odpowiedzialność handlowca za wynik
    • Potencjał klienta + Potencjał handlowca + inwestycja czasu i energii
    • Sztuka inwestowania czasu

2. Silny menadżer sprzedaży – trening mentalny

  • Umiejętność komunikowania się wprost
  • Odważny feedback – nazywanie rzeczy po imieniu
  • Budowanie odporności na manipulację
  • Rozwijanie umysłu, hamowanie emocji
  • Tworzenie komunikatu – to moja decyzja (a nie zarządu, przełożonego etc.)
  • „wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma” – umiejętne pozycjonowanie pracy w naszym dziale sprzedaży względem konkurencji

3. Najnowsze trendy sprzedaży – manager jako mentor

  • Jak sprzedawać na obecnym rynku i do obecnego klienta
  • Poręczne techniki sprzedaży
    • Poziom maila
    • Poziom rozmowy telefonicznej
    • Poziom rozmowy f2f
  • Dlaczego relacja w sprzedaży ma coraz mniejsze znaczenie (The Challanger Sales)
  • Budowanie strategii sprzedażowej
  • Analiza gdzie i po co jeżdżą moi handlowcy
  • Jak wyeliminować 30% nie efektywnych spotkań (lejek vs walec sprzedaży)

4. Jak budować kulturę opartą o sprzedaż

  • Budowanie atmosfery sprzedażowej
    • Sukces motywuje
    • Osobista odpowiedzialność za wynik
    • Wektor na klientów zewnętrznych
  • Kodeks dobrych praktyk (dostajesz co nagradzasz)
  • Menedżer jako narzędzie sprzedaży
  • Zaszczepienie pierwiastka inteligentnego huntingu
  • Regulamin CRM

5. Profile handlowców i jak z nimi pracować

  • Dlaczego ludzie którzy robią dobre wyniki są „trudni” – odpowiedzialność, ambicja i dwie strony medalu
  • Handlowiec który chce awansować.
  • Handlowiec pracowity, ale nie skuteczny
  • Analiza najnowszych badań dotyczących relacji handlowiec – klient
    • Czego oczekują klienci od handlowców
    • Jaki typ handlowca występuje najczęściej w topie sprzedawców
  • Trudne sytuacje z pracownikiem
    • Radzenie sobie z pracownikiem demotywującym grupę
    • Radzenie sobie z pracownikiem obniżającym jakość pracy
    • Radzenie sobie z pracownikiem rywalizującym
    • Radzenie sobie z pracownikiem nie potrafiącym słuchać
    • Radzenie sobie z pracownikiem posiadającym niską motywację
    • Radzenie sobie z pracownikiem o wysokiej motywacji i niskich kwalifikacjach
    • Radzenie sobie z pracownikiem konfliktogennym
    • Radzenie sobie z pracownikiem usprawiedliwiającym się

6. Pełne wykorzystanie potencjału sprzedawcy i jego klientów

  • Analiza portfolio klientów danego handlowca
    • Komu sprzedaje najczęściej i dlaczego?
    • Jakiego rodzaju klientów nie pozyskuje
    • Na których klientów poświęca najwięcej czasu
    • Jak wygląda relacja poświęconego czasu do uzyskanych na kliencie przychodów
  • Plan zaradczy
    • Oczyszczenie bazy potencjalnych klientów o 30% (tych o najmniejszym potencjale)
    • tworzenie krótkoterminowych o średnioterminowych celów na rozpoczęcie procesów sprzedaży
    • Poprowadzenie rozmowy z handlowcem tak, aby zrozumiał optykę inwestycji czasowej w klienta

7. Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom

  • Przeciwdziałanie – zarządzanie oparte na zasadach
  • Sztuka wyboru – kiedy warto zajmować się konfliktem w zespole
  • Mediacje vs. arbitraż
  • Asertywność w ujęciu sprzedażowym
    • Odporność na manipulację
    • Sztuka uzasadniania odmowy
    • Wprowadzenie zasad bazujących na sprawiedliwości a nie na sympatii
    • Różnice między poleceniem a prośbą przełożonego

8. Podsumowanie szkolenia + pomost w przyszłość

  • Zaplanowanie nowego otwarcia – działanie poszkoleniowe w konsultacji z trenerem
  • Action plan SSC
    • Start – co zacznę stosować bezpośrednio po nowym otwarciu
    • Stop – jakich praktyk zaprzestanę
    • Continue – które z moich obecnych zachowań wzmacniają sprzedaż

Gamma - szkolenia sprzedażowe

Zdobądź przewagę konkurencyjną na rynku dzięki naszym szkoleniom sprzedażowym, które wyposażą Twoich pracowników w najnowsze techniki sprzedaży i negocjacji, bezpośrednio przekładające się na wzrost wyników. Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe. Zaufaj firmie szkoleniowej 2024 roku!

Najnowsze szkolenia:

Moc autorytetu – najsolidniejszy fundament zarządzania
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

To, w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu lidera grupy.

Lider transformacyjny – kiedyś przyszłość, dziś obowiązek
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni i dostrzegają wyzwania zanim zobaczą je inni.To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją.

Menedżer architektem zaangażowania. Recognition i motywowanie 3.0
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Kluczem do skutecznego przywództwa jest wpływ, a nie władza. Podnoszenie zaangażowania pracowników to kluczowa funkcja menedżerska. Zaangażowany pracownik w pełni korzysta ze swoich talentów, jest efektywny czerpiąc satysfakcję z pracy

Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Szkolenie menedżerskie bazujące na MBTI daje wiedzę na temat predyspozycji menedżerskich i rekomendacje jak je wykorzystywać.

Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi.

Trening mentalny online - Flow
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Flow to stan, w którym upływ czasu przyśpiesza, a człowiek w pełni wykorzystuje swoje talenty i zasoby. To punkt, w którym praca daje satysfakcję, a organizacja otrzymuje w pełni zaangażowanego i efektywnego pracownika.

Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi.

Personal branding 2.0 i protokół biznesowy dla menadżerów
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Marka menedżera staje się fundamentem zaufania – kapitałem, który może być wykorzystany do wprowadzania zmian, obietnic i skutecznych apeli w kierunku pracowników.

Siła i Odporność Menedżera
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Odporność i wytrwałość, otwartość na zmiany, umiejętność kontroli emocji i skuteczne zarządzanie stresem to umiejętności niezbędne w dzisiejszym świecie.

Spotkania biznesowe on-line
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Efektywne spotkania biznesowe online – szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online).

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, handlowe, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.