Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -days workshop.

  • Termin: 2021-10-07 - 2021-10-08
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1680.00 1596.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1963.08 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

On behalf of the experts of the SEMPER Training Organization and Conference Center, we are pleased to invite you to participate in the open training:

 

 

PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -days workshop

 

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA  

 

Available dates:

Termin

Miejsce

od: 2021-08-12 do: 2021-08-13                                                    

Szkolenie online                                      

od: 2021-10-07 do: 2021-10-08

Warszawa/Online

od: 2021-11-18 do: 2021-11-19

Szkolenie online

od: 2021-12-09 do: 2021-12-10

Warszawa/Online

 


 

 

Grupa docelowa

Participants
The workshop is dedicated to
• Project Managers or pretending to be one
• Project Team Members
• business owners who order projects
• stakeholders who support projects
• people who participate either in project definition, planning or monitoring and control

 

Cel szkolenia

Goals
• essential knowledge of project approach and project management principles
• understanding of project management frameworks and practical hints how to implement PM models in real projects
• improved knowledge and skills how to use tools and techniques in starting-up, planning, monitoring and controlling stages
• understanding of project roles and team development soft-skills and tools
• structured and ordered PM vocabulary and knowledge about PM models and frameworks

 

Korzyści dla uczestników

Benefits
The "PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -days workshop" is very interactive with many examples, discussion,analysis, and hands-on small group exercises.

 

Metodologia

Szkolenie stacjonarne

Working methods during face to face training:

As the first training institution in Poland, we make sure that open training is also tailored to the expectations and work style of participants! Individualisation of training - thanks to participation in such training, participants achieve the level of competences and skills expected by the employer.

Classes are conducted using the workshop method based on the activation of training participants through work in small groups, group discussions and exercises, case studies, genre scenes, individual work, simulations and mini-lectures with a discussion of real-life examples and a multimedia presentation. The subject of the course are real difficulties taking into account the specificity of a given industry as well as the needs and capabilities of people participating in the workshops. Participants learn through experience, practice different situations and have the possibility of individual consultations. Learning through creativity, flexibility and personal experience is the most effective form of acquiring new skills.

Depending on the date and location, the training is carried out by one of the indicated trainers.


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

 

Szkolenie on-line

Working methods during on-line training:

  • a convenient form of training - all you need is access to a device with the Internet (computer, tablet, phone), headphones or speakers and your favorite armchair
  • the training is carried out in a modern form in a virtual conference room and a small group of participants
  • the trainer conducts classes "live" - you see and hear him
  • You can see the presentation, surveys and exercises on your computer screen in real time
  • during the training, the trainer activates the participants by asking questions that can be answered in real time
  • you receive a certificate issued by one of the leading training companies in Poland
  • you have access to post-training consultations in the form of an e-mail up to 4 weeks after the training
  • you receive an individual rebate card entitling you to a 10% discount on all subsequent face to face and online training organized by the Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

 

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

1. Just a project
2. Introduction to project approach
• goal oriented activity vs. product oriented activity
3. Project simulation
• planning and building a product e.g. a toy following detailed design, requirements and constraints
4. Techniques and good practices
• tasks
o tasks list
o task sequence
• verification and validation
5. project – what’s that?
6. basic concepts and definitions
• basic terms and definitions
• project products vs. project goals
o output – outcome – benefit
• project context
o stakeholders
o business environment
7. discussion and analysis
• goal vs. output and outcome
• goal evaluation
• strategic decisions
8. techniques and good practices
• language of benefits
• SMART
• expectations
• requirements
• product
o vision
o project products
o prototype
• accuracy and credibility of estimates
• baseline plan and change management
9. Project start-up – pre project phase

10. What Project Manager and Project Team should know and what should prepare before a project

• roles and responsibilities during the pre-project phase
• identify strategic goal
o language of benefits
o project vision, tangible and intangible goal
o success factors and criteria
• project stakeholders
o identify needs and expectations
o impact analysis
o engagement strategy
• project product vision
o quality expectations and acceptance criteria
• budget and time constraints
o initial estimates
• identify and analyse previous lessons
• business risk management
o identify risks – threats and opportunities
o analyse risk
o plan risk response
• project appointment in organization
o project charter
o kick-off meeting

• Project Charter
13. strategic project planning
14. in-depth understanding of project scope and project product, strategic scheduling and budgeting, risk response planning
• specify project product
o product breakdown structure
o quality expectations
• project approach
• strategic estimating
• external dependencies and prerequisites
• project organizational structure
o management roles, responsibilities and empowerment
• stakeholder engagement plan
• requirement specification and prioritization
o product vs. requirement
• requirement acceptance
• quality assurance and control
• quality planning
• management and development tasks
• project stages an project lifecycle
o control points and milestones for business decisions,
o operational management and technical perspective
• control points
• task sequencing
o network diagram
• estimation techniques
• task estimating
o resource and workload
o duration
• scheduling
o critical path technique
o inspirations from critical chain
• resource calendar
• schedule presentation
o Gantt chart
o Kanban task table
• uncertainty of a plan – operational risk – threats and opportunities
o identify uncertainty
o time buffers
o risk response tasks
• baseline plan
15. Case study
• design strategic plan
16. Techniques and good practices
• RTM – requirements traceability matrix
• product vision structure
• PBS
• acceptance criteria
• MoSCoW prioritization, spiderweb impact analysis
• project management stages
17. Project is a teamwork
18. How to identify and build team development plan
• project team member vs. HR resource
• team building and development
o from a group to the team
• team development dynamics
o from a group to the team

• verification and quality inspection [peer review]
• report templates
• effective meeting management
26. Project closing
• clear project account with stakeholders
• plan follow-on activities
• review business benefits
• project evaluation and lessons learnt
27. Case study
• lessons learnt to record
28. Summary
29. Discussion
• what I have learnt, and what I can implement tomorrow
• what to improve, what to avoid

 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

 

Informacje organizacyjne

Szkolenie stacjonarne

A few days before the event, we will contact you to ask about your expectations, previous experience and skills, which will allow us to partially adjust the training program to your needs.

Schedule

  • the training lasts 2 days (16h)
  • classes take place between 10.00-18.00 on the first day and 09.00-17.00 on the second day
  • due to the workshop form of the training, the maximum number of participants is 15 people
  • the training program includes 2 coffee breaks and a 2-course lunch
     

Day I
10:00 - start of training
12.00 - coffee break
14.00 - lunch break
16.00 - coffee break
18:00 - end of training
Day II
09:00 - start of training
11:00 - coffee break
13.00 - lunch break
15.00 - coffee break
17:00 - end of training

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad


Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

 

Szkolenie on-line

A few days before the event, we will contact you to ask about your expectations, previous experience and skills, which will allow us to partially adjust the training program to your needs.

Schedule

the training lasts 2 days (12h in total) and you can participate in it from anywhere by joining a virtual conference room using a device with Internet access

  • classes take place between 09.00-15.00 each day according to the schedule:


Day I
09.00-10.30 - training
10.30-10.40 - break
10.40-12.00 - training
12.00-12.15 - break
12: 15-13.30 - training
13.30-13.40 - break
13.40-15.00 - training
Day II
09.00-10.30 - training
10.30-10.40 - break
10.40-12.00 - training
12.00-12.15 - break
12: 15-13.30 - training
13.30-13.40 - break
13.40-15.00 - training

Access to the virtual conference room will be sent to the e-mail address of the participant 7 days before begining of the training.

Technical requirements: Computer, smartphone or tablet connected to the Internet with a connection speed from 512 KB / sec.

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
  • zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:


Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

 

Inwestycja

Szkolenie stacjonarne

1680.00zł netto (+23% VAT)

For budgetary units financing participation in the training at a minimum of 70% or entirely from public funds, the VAT rate = ex.
-price includes:
-participation in training,
-training materials [the participant's own manual, additional materials used during practical workshops]
-stationery [notebook, pen]
-diploma confirming completion of the training
-consultations after training
-Each Participant will receive an individual discount card entitling to a 10% discount on all subsequent open trainings organized by the Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-coffee and dinner services (does not include accommodation).

Training price with accommodation:
Training price for 1 person with accommodation for 1 night in a single room with breakfast and dinner: PLN 2040 net (+ 23% VAT)


Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2040 zł netto (+23% Vat)

 

Szkolenie on-line

1580.00zł netto (+23% VAT)

For budgetary units financing participation in the training at a minimum of 70% or entirely from public funds, the VAT rate = ex.
-price includes:
-participation in on-line training
-electronic training materials
-certificate confirming completion of the training (in electronic or paper version)
-consultations after training
-10% discount on all subsequent open and on-line trainings organized by the Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.


Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
 

Zgłoszenie

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt

Contact in English

Dharmesh Kesaria
Business training in English
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
tel: 731-111-391 d.kesaria(at)szkolenia-semper.pl
 

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      

 

Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

  • WARSZAWA,
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2021-10-07 - 2021-10-08
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1580.00 1501 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-11-18 - 2021-11-19
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1580.00 1501 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-12-09 - 2021-12-10
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1680.00 1596 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-12-09 - 2021-12-10
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1580.00 1501 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Zarządzanie projektem budowlanym w praktyce – klucz do sukcesu realizowanej inwestycji (...)Zakopane
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zarządzanie projektem budowlanym w praktyce – klucz do sukcesu realizowanej (...)

Zarządzanie projektem budowlanym w praktyce – klucz do sukcesu realizowanej inwestycji (...)Zakopane
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zarządzanie projektem budowlanym w praktyce – klucz do sukcesu realizowanej (...)

Umowy najmu lokali i obiektów użytkowych w pracy i praktyce podmiotów gospodarczych i publicznych ..
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Umowy najmu lokali i obiektów użytkowych w pracy i praktyce podmiotów (...)

Umowy najmu lokali i obiektów użytkowych w pracy i praktyce podmiotów gospodarczych i publicznych ..
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Umowy najmu lokali i obiektów użytkowych w pracy i praktyce podmiotów (...)

Specjalista ds. kadr i płac. Kompendium prawa pracy i naliczania wynagrodzeń w praktyce. Zakopane
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Specjalista ds. kadr i płac. Kompendium prawa pracy i naliczania wynagrodzeń (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Umowy najmu lokali i obiektów użytkowych w pracy i praktyce podmiotów gospodarczych i publicznych ..
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Umowy najmu lokali i obiektów użytkowych w pracy i praktyce podmiotów (...)

Specjalista ds. kadr i płac. Kompendium prawa pracy i naliczania wynagrodzeń w praktyce. Zakopane
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Specjalista ds. kadr i płac. Kompendium prawa pracy i naliczania wynagrodzeń (...)

OZE - Odnawialne źródła energii – kompendium obowiązujących przepisów oraz planowane zmiany.1-dniowe
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  OZE - Odnawialne źródła energii – kompendium obowiązujących przepisów (...)

Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2014-2020. 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2014-2020. (...)

Środki trwałe w praktyce z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie podatkowym i bilansowym - 2-...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Środki trwałe w praktyce z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie (...)

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie (...)

Kodeks Spółek Handlowych (KSH). Kompendium obowiązujących przepisów - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kodeks Spółek Handlowych (KSH). Kompendium obowiązujących przepisów (...)

Praca zdalna - jak skutecznie zorganizować i wdrożyć zespół? Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Praca zdalna - jak skutecznie zorganizować i wdrożyć zespół? Certyfikowane (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

PROJECT MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -days workshop., Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, asertywność , motywacja , zarządzanie, WARSZAWA. otwarte, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.