Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa Klienta

  • Termin: 2024-10-07 - 2024-10-07
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

INFOBIZTECH Sp. z o.o.

  • 65-463 Zielona Góra, Lubuskie
  • Fabryczna 23a
  • Telefon: 739278100
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: ola.operchal@infobiztech.pl
  • www: infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Profesjonalna obsługa Klienta

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta.

Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w kontaktach z klientem, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie kontaktu z klientem. Uczestnicy nauczą się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu obsługi, dopasowywać styl prowadzonych rozmów i obsługi do stylu 
i osobowości klienta.

Nabyta wiedza przyczyni się do poprawienia jakości obsługi klienta, co wpłynie na wizerunek Pracodawcy.

 

 Program szkolenia

  1. Specyfika obsługi klienta– wprowadzenie do szkolenia.
  2. Nawiązanie kontaktu i budowanie pozycji doradcy we współpracy z klientem:
    • wizerunek doradcy klienta - autoprezentacja w kontakcie z klientem,
    • komunikacja ustna – telefoniczna i bezpośrednia – podstawowe reguły
      i zasady,
    • komunikacja pisemna - podstawowe reguły i zasady,
    • udzielanie rzeczowych informacji,
    • informowanie o niezbędnej dokumentacji.
  3. Sztuka prowadzenia rozmowy z klientem:
    • typy klientów – rozpoznanie i strategia współpracy,
    • siła przekonywania słowem, elementy istotne w przekazie,
    • techniki aktywnego słuchania, rozumienie (zadawanie pytań, parafrazowanie, empatia), przekazywanie informacji i komunikowanie się w warunkach rozbieżnych interesów.
  4. Trudny klient – jak sobie z nim radzić?
    • stawianie granic, techniki opanowania emocji i stresu, techniki asertywne,
    • reagowanie na krytykę i odmowę oraz radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta,
    • dostosowywanie sposobów rozwiązywania konfliktów do cech, osobowości klienta oraz konkretnej sytuacji, w jakiej strony się znalazły.
  5. Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych:
    • twórcze wykorzystanie optymalnego poziomu stresu,
    • odzyskiwanie kontroli.
  6. Standardy obsługi klienta w praktyce – przygotowanie do wdrożenia

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki tematyczne
  • testy psychologiczne
  • dyskusje
  • prezentacje

Termin i miejsce

  • 07.10.2024, szkolenie online
  • 25.11.2024, szkolenie online
  • 10.12.2024, szkolenie online

Cena szkolenia:

790 PLN*/** szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

590 PLN*/** szkolenie online

Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

Informacje i zgłoszenia:

tel.: 739 278 100
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl


  • Szkolenie o n l i n e,
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-08-28 - 2024-08-28
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-09-13 - 2024-09-13
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-11-25 - 2024-11-25
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-12-10 - 2024-12-10
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

HR Business Partner
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

HR partnerem dla ZarząduGłównym celem szkolenia jest przygotowanie HR do bycia partnerem dla Zarządów. Szczególny nacisk zostanie położony na wskaźniki niezbędne do zarządzania zasobami ludzkimi ich (...)

Oceny okresowe
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym

Procesy personalne w praktyce
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Opisy stanowisk pracy
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Badanie efektywności szkoleń
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Employer branding
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Profesjonalna rekrutacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracownikówW dzisiejszych czasach dobór odpowiednich pracowników do organizacji i zespołu staje się wyzwaniem. Rynek wymusza rezygnacje ze starych nawyków rekrutacyjnych. (...)

Onboarding
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Sukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...)

Mobbing i dyskryminacja
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Exit interview
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Profesjonalna obsługa Klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, handlowe, telemarketing, obsługa klienta, Szkolenie o n l i n e. zamkniete

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.