Uwaga!
Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.
Szkolenie obsługa klienta daje odpowiedź na takie pytania jak:
– w jaki sposób pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta
– jak zorganizować obsługę w sposób systemowy
– jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem
– jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów
– w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne
– jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywne zachowanie w obsłudze klienta, savoir-vivre a obsługa klienta, jak sobie radzić w sytuacjach trudnych, klient stały ( znany) i klient nowy, obsługa klienta face to face ( w siedzibie klienta i w siedzibie własnej firmy), obsługa przez telefon, błędy, typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać, jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”, między innymi: postawa roszczeniowa, postawa arogancka, klient, który krzyczy, klient niezdecydowany.
I. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta
II. Klient
III. Sprzedawca / menager
IV. W szkoleniach zamkniętych: opracowywanie Profesjonalnego Kodeksu Obsługi Klienta (PKOK) opartego na misji i filozofii firmy
– filmy szkoleniowe
– ogrywanie scenek
– praca w parach
– dyskusja grupowa
– studia przypadków
– nagrywanie Video i analiza uzyskanego materiału
– kwestionariusze dla pracy indywidualnej
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej informacji na temat szkolenia uzyskacie Państwo na stronie
https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-obsluga-klienta/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Coaching w zarządzaniuKM Studio - szkoleniaSzkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Łódź. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.