Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, asertywność , motywacja , rozwój osobisty, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:1550zł

Jest:1100zł

Podstawowe informacje

OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

  • Termin: 2018-11-20 - 2018-11-21
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: więcej na www.superszkolenia.pl 1690.00 1390 zł (Rabat -300złwięcej na www.superszkolenia.pl)
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie „OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI ” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.
Cel warsztatów:
    • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem,

    • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient,

    • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,

    • zbudowanie trwałych relacji z klientami; poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,

    • poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.

 

 

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz skutecznie działać jako handlowiec i pracownik biura obsługi klienta! 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.



Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych. 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).


 

 

 

więcej na www.superszkolenia.pl OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

 

SZKOLENIE DEDYKOWANE - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia. 

CHCESZ  TO SZKOLENIE W FORMIE DEDYKOWANEJ, tylko dla Twoich handlowców?  Napisz do nas wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.   

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI 

  • 02-146 Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.