Uwaga!
Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.
KLAUZULE W UMOWACH HANDLOWYCH.
FORMUŁOWANIE, INTERPRETACJA, WYKORZYSTANIE
SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE LUB ONLINE!
POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)
HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>
UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach! Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!
Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:
Przedsiębiorstwa, działające zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, spotykają się obecnie z zagrożeniami, których jeszcze niedawno nie uwzględniały w swoich strategiach. Celem nie stało się już agresywne zdobywanie rynku, ale zrównoważony rozwój, zapewniający względną stabilność. Jednym z przejawów tej stabilności jest właściwe zabezpieczenie swoich interesów w umowach handlowych, z poszanowaniem interesów klienta i uwzględnieniem zmieniających się warunków, zarówno prawnych, jak i rynkowych. Na handlowca spadł więc obowiązek poruszania się w bardzo skomplikowanym, ulegającym ciągłym zmianom systemie. Brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania i realizacji takich umów, w tym generowanie niepotrzebnych ryzyk i kosztów. Nie można tu polegać na doświadczeniu, bo zmieniają się nie tylko uwarunkowania prawne (nowe Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady, zmiany Prawa cywilnego, w tym nowa rękojmia od 2015 r., itp.), procedury (nowe dokumenty, sposoby i terminy płatności, zmiany w Konwencjach przewozowych, itp.), ale także zwyczaje i uzanse w tym zakresie (Incoterms, UCP, URDG, itp.). Naszym celem jest zapewnienie handlowcom niezbędnej, podstawowej wiedzy w tzw. „pigułce”, odnośnie formułowania i negocjowania klauzul w ważnych dla przedsiębiorstwa umowach z partnerem krajowym i zagranicznym. Działanie „rutynowe” może doprowadzić niejednokrotnie do pominięcia niezbędnych zabezpieczeń w umowach, popadnięcia w konflikt prawny i powstania niepotrzebnych kosztów. Bezpieczeństwo bieżące i ograniczenie kosztownej odpowiedzialności w przyszłości są argumentami, za traktowaniem naszego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.
Do kogo kierujemy nasze szkolenie:
Kadry menedżerskiej i handlowców, pracowników działów: sprzedaży i zakupów, eksportu i importu, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie, zawieranie i realizowanie umów z partnerami krajowymi i zagranicznymi.
Cel szkolenia – dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy:
PROGRAM SZKOLENIA:
1. NIEZBĘDNE I PRZYDATNE ELEMENTY UMÓW HANDLOWYCH I ZASADY ICH FORMUŁOWANIA.
2. DANE FORMALNE UMÓW W ŚWIETLE AKTUALNYCH PRZEPISÓW.
3. KLAUZULE ZASADNICZE A ISTOTNE ELEMENTY UMÓW.
4. FORMUŁOWANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW UMOWY.
5. KLAUZULE W OFERCIE I ZAMÓWIENIU.
Analiza przypadków (case study):
DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.
Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.
Program nie stanowi harmonogramu i tematy są omawiane w różnej, aczkolwiek logicznej kolejności oraz rozwijane zgodnie z zainteresowaniem uczestników. W trakcie szkolenia odpowiedzi na pytania uczestników dokonywane są na bieżąco. Uczestnicy otrzymują obszerny komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.
PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński.
Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych z partnerem krajowym i zagranicznym.
Wiedzę praktyczną zdobywał przez ponad 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Zagadnieniami tymi zajmuje się zarówno w sposób praktyczny, jak i naukowy, pracując w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi oraz analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań. Przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców. Prowadził negocjacje handlowe z przedstawicielami różnych kultur, na wielu rynkach zagranicznych. Autor klikudziesięciu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej w tym klauzulach kontraktowych, m.in.: „Eksport w przedsiębiorstwie” (2016), „Zakupy w przedsiębiorstwie” (2016) „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015), „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”
Cena promocyjna szkolenia online wynosi 890 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 990 + 23% VAT.
SZKOLENIA STACJONARNE:
Cena promocyjna szkolenia stacjonarnego wynosi 1160 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 1260 + 23% VAT.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego: 10.00-16.00.
Zakwaterowanie: pomagamy w rezerwacji noclegu w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach/apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW:
tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053 lub e-mail: atl@atl.edu.pl
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23 |
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
Dochodzenie i załatwianie reklamacji B2B w kraju i zagranicą.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Od 1 stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany dotyczące załatwiania reklamacji zgłaszanych przez małych przedsiębiorców. Nieco wcześniej w istotny sposób zmianie uległy postanowienia o rękojmi, zmianie uległ okres rękojmi i zakres jej obowiązywania. |
|
Incoterms® 2020- PRAKTYKA-ZAGROŻENIA-PUŁAPKI-WYZWANIAATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umoATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy poznają zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do najnowszej wersji Incoterms® 2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników oraz uzyskają praktyczne porady na temat ograniczania ryzyk. |
|
Negocjacje handlowe. Jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne i najkorzystniej zawrzeć umowę?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera,jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne. |
|
Ryzyka w transporcie i spedycji oraz sposoby ich ograniczania.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Ryzyko w transporcie ponoszą wszyscy uczestnicy tego procesu – zleceniodawca, przewoźnik, a w przypadku zaangażowania spedytora – także spedytor. Jest ono duże, bo na ogół wysoka jest wartość przewożonego towaru. |
|
Negocjacje Zakupowe. Jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne żeby kupić najkorzystniej?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych. |
|
Skuteczny specjalista działu zakupów.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Ten program służy pogłębieniu wiedzy kupca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia dostawcy i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy. Organizacja Procesu Zakupu, Negocjacje z Dostawcami. |
|
Strategie zakupowe w przedsiębiorstwie - procedury i umowy z dostawcami.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Czym jest strategia zakupów w przedsiębiorstwie? Jak dokonać wyboru dostawców? Jak zawierać umowy w zakupach? Jak złożyć skuteczną reklamację? Na te i wiele innych pytań odpowiada nasze dwudniowe szkolenie. Zostań mistrzem strategii zakupowych! |
|
Zawieranie umów handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko przy zawieraniu umówATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Zawieranie umów handlowych- według nowych uwarunkowań dotyczących umów krajowych, z UE i z poza UE. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat skutecznego analizowania klauzul kontraktowych pod kątem niebezpieczeństw i pułapek. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie., Szkolenie Sprzedaż, Prawne, handlowe, negocjacje, handlowe, Warszawa. otwarte, efs
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.