Uwaga!
Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu - 2-dniowe szkolenie praktyczne dla kadry menedżerskiej.
>>>>> POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Grupa docelowa
-kadra menedżerska wszystkich szczebli zarządzania,
-pracownicy i menedżerowie działu HR,
-specjaliści biorący udział w procesach zarządzania.
Cel szkolenia
Dwudniowa sesja szkoleniowa koncentruje się na znaczeniu i używaniu Inteligencji Emocjonalnej w praktyce życia biznesowego. Uczestnicy ćwiczą umiejętności wynikające z Inteligencji Emocjonalnej tak by stosować ją, w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny. W czasie warsztatów uczymy jak Inteligencja Emocjonalna pomaga rozwiązać niefortunny konflikt ze współpracownikiem, doprowadzić do pomyślnego sfinalizowania transakcji, budować satysfakcjonujące relacje z szefem i podwładnymi, utrzymać kontrolę nad zadaniem, aż do pomyślnego zakończenia oraz poradzić sobie z wieloma wyzwaniami, które mają wpływ na sukces zawodowy. To dzięki tym czynnikom Inteligencji Emocjonalnej możemy rozwiązać problemy z rotacją i morale pracowników, możemy połączyć wspólną energię dla osiągnięcia efektu synergii, poprawić kreatywność a tym samym osiągać coraz lepsze wyniki. To szkolenie przybliży zagadnienia inteligencji emocjonalnej i pozwoli na zainspirowanie do zmiany ku sukcesowi.
Korzyści dla uczestników
•Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania emocjami, inteligencji emocjonalnej oraz komunikacji w emocjach.
•Rozpoznawanie i rozumienie uczuć własnych i innych ludzi - rozwinięcie samoświadomości.
•Rozwinięcie zdolności rozumienia i przewidywania własnych reakcji w różnych sytuacjach.
•Uświadomienie sobie własnego wpływu na innych.
•Rozwój umiejętności wyzwalania energii w innych poprzez przykład, słowa i czyny.
•Wykorzystanie wpływu osobistego do kierowania pracownikami i nadawania pożądanego kierunku biegowi wydarzeń.
•Lepsza umiejętność słuchania innych ze zrozumieniem.
•Większa świadomość mechanizmów własnego działania.
•Umiejętność udzielania i otrzymywania informacji zwrotnych.
Metodologia
Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW.
•Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
•Omówienie głównych elementów warsztatów.
II. ISTOTA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ.
•Kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną (samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne).
•Świadoma kontrola i zarządzanie emocjami (samokontrola, samoregulacja).
•Wykorzystanie umiejętności wpływu - autorefleksja na temat roli lidera.
•Określenie konkretnych sposobów oddziaływania na podwładnych, tworzenie więzi, uświadomienie sobie własnego wpływu działań.
•Zrozumienie swojej roli w tworzeniu pozytywnego miejsca pracy.
•Kreatywność w pracy - jaki ma wpływ, jak jej nie niszczyć, jak wykorzystać i wzmacniać.
III. JAK TRENOWAĆ SWOJĄ ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNĄ?
•Poznajmy się z emocjami - czym są, jaką pełnią rolę w miejscu pracy i jaki wpływ ma na nie lider.
•Zrozumienie emocji i procesu emocjonalnego.
•Jak właściwie rozpoznawać uczucia swoje i innych - uświadomienie sobie przez lidera pozytywnych cech jego pracowników, zwiększenie więzi i wpływ na efekty pracy zespołu.
•Szacunek do siebie, poczucie własnej wartości i samoświadomość własnych emocji.
IV. DO CZEGO W ŻYCIU ZAWODOWYM PRZYDATNE SĄ UCZUCIA I JAK JE WYKORZYSTYWAĆ?
•Co to są emocje?
•Różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym”, a „charakterem emocjonalnym”.
•Pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji.
•Rozpoznawanie indywidualnych ograniczeń w rozwoju emocjonalnym (przesłania i stereotypy) – zrzucanie balastu.
PODSUMOWANIE I DNIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
V. KIEROWANIE SWOIMI EMOCJAMI I PANOWANIE NAD NIMI.
•Znajomość własnych emocji i samoświadomość.
•Kierowanie emocjami.
•Zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna.
•Rozpoznawanie emocji u innych.
•Nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi.
VI. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ (ćwiczenie różnych form komunikowania)
•Korzenie empatii i jej rozwój.
•Empatia i etyka.
•Związki inteligencji emocjonalnej ze stylami kierowania.
•Rola kierownika w tworzeniu klimatu społecznego w urzędzie.
•Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w procesach zarządzania.
VII. KOMUNIKACJA - ELEMENTY TRENINGU INTERPERSONALNEGO.
•Słuchanie innych ze zrozumieniem.
•Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
•Efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi.
•Rywalizacja zamiast agresji.
•Udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych zadawanie pytań.
•Parafrazowanie.
•Interpretowanie.
•Klasyfikowanie.
•Ocenianie.
VIII. PODSTAWY INTELIGENCJI SPOŁECZNEJ.
•Organizowanie grup: podstawowa umiejętność przywódcy, na którą składa się inicjowanie i koordynowanie wysiłków zespołów ludzi
•Negocjowanie rozwiązań: talent mediatora, zapobieganie konfliktom, albo gaszenie tych, które już wybuchły
•Nawiązywanie stosunków osobistych: łatwość wchodzenia w kontakty z innymi osobami
•Przeprowadzanie analiz społecznych: zdolność do wykrywania i intuicyjnego domyślania się uczuć, motywów i trosk innych. Wiedza o tym jak i co czują inni, może prowadzić do łatwego wytworzenia się zażyłości z nimi albo poczucia wzajemnego zrozumienia.
PODSUMOWANIE II DNIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Inwestycja
Szkolenie stacjonarne
1590.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 2040 zł netto (+23% Vat)
Szkolenie on-line
1490.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Kontakt
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. 690 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwagi
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
-5%
-5%
-5%
Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawoCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...) |
|
Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawoCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...) |
|
Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowuCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...) |
|
Transgraniczne przemieszczanie odpadów w świetle obowiązujących przepisów i dobrych praktyk – ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Transgraniczne przemieszczanie odpadów w świetle obowiązujących przepisów (...) |
|
Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...) |
|
Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...) |
|
Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...) |
|
Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...) |
|
Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. (...) |
|
Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. (...) |
Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawoCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...) |
|
Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. 2-dniowe szkolenie przygotowuCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierownik składowiska odpadów oraz Kierownik spalarni i współspalarni. (...) |
|
Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...) |
|
Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające z aktualnych przepisów o ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Odpady budowlane, przemysłowe - obowiązki branży budowlanej wynikające (...) |
|
Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. (...) |
|
Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów -2-dniowe warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Ochrona Danych Osobowych (RODO) - Praktyczne aspekty stosowania przepisów (...) |
|
Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2021-2027. 2-dniowe warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Protesty i procedura odwoławcza w Perspektywie Finansowej 2021-2027. (...) |
|
Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie czasem.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie (...) |
|
Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić procedurę. Warsztaty ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić (...) |
|
Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe (...) |
Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu - 2-dniowe szkolenie praktyczne dla kadry menedżerskiej., Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, interpersonalne, motywacja, aktywizacja zawodowa, kierownicze, stres mendżerski, zarządzanie zmianą, . otwarte, e-learning
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.