Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie dla specjalistów HR obejmuje zagadnienia: budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience), dobrostan pracownika (total well-being), poczucie spełnienia pracownika (employee fulfillment), badanie doświadczeń i potrzeb pracownika, empoyer branding, indywidualny rozwój zawodowy, onboarding, zarządzanie talentami, feedback i kultura nagradzania, kształtowanie kultury organizacyjnej.
Employee Experience to całościowe doświadczenie pracownika, obejmujące każdy aspekt jego pracy, od rekrutacji po zakończenie zatrudnienia. Składa się na nie środowisko pracy, kultura organizacyjna, relacje z przełożonymi i współpracownikami, a także dostęp do narzędzi i zasobów. Pozytywne doświadczenia pracownika prowadzą do większego zaangażowania, satysfakcji i lojalności, co z kolei przekłada się na lepsze wyniki organizacji.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk, trendów oraz wypracowanie standardów i konkretnych narzędzi do budowania pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience) w organizacji.
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Adresaci szkolenia:
Metody szkoleniowe:
Prezentacja dobrych praktyk i trendów, przekazanie gotowych narzędzi, miniwykłady systematyzujące i uzupełniające wiedzę, praca warsztatowa kształtująca wśród Uczestników przede wszystkim praktyczne umiejętności wdrażania wiedzy na stanowisku pracy.
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,employee-experience-eek.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnejJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego. |
|
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. |
|
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązańJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSkąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. |
|
Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosemJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych. |
|
Wystąpienia publiczne - online i offlineJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji. |
|
FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżeraJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi |
|
Weksel IN BLANCO jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawneJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla, jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń. |
|
Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone celeJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie. |
|
Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneStres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy, Szkolenie Dział Personalny HR, zarządzanie talentami, WARSZAWA. otwarte
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.