Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Kursy artystyczne Rekreacja i relaks kurs

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel Jakubus
Hotel Wilków, Opolskie
Więcej...
Zespół Zamkowo-Pałacowy Zamek Gniew
Miejsce konferencyjne Gniew, Pomorskie
Więcej...
Mazurski Raj
Hotel Ruciane Nida, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe BOSS
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Ośrodek szkoleniowy w Muszynie
Centrum Szkoleniowe Muszyna, Małopolskie
Więcej...
Hotel Mercure Mrągowo Resort & Spa****
Hotel Mrągowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Hotel Rodan
Hotel Kórnik, Wielkopolskie
Więcej...
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe
Centrum Wystawienniczo-Konferencyjne Opole, Opolskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Śląski Kongres Ludzi Marketingu
2009-05-19 12:37:56

Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę.

Kongres Kadry
2009-04-14 11:37:17

Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach.

Artykuł Kongres Kadry
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM
2009-03-11 09:59:07

Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów.

Artykuł Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM
Jak najłatwiej, najtaniej i najszybciej założyć własną firmę?
2009-02-16 13:50:11

Masz pomysł na własny biznes, ale nie wiesz jak go zrealizować? Chciałbyś, aby ktoś łagodnie wprowadził Ciebie i Twoją firmę na rynek? Potrzebujesz doradztwa z zakresu przedsiębiorczości? Masz nie więcej niż 30 lat? Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości są właśnie dla Ciebie!

Artykuł Jak najłatwiej, najtaniej i najszybciej założyć własną firmę?
11. Targi Edukacyjne w Krakowie 18-20 marca 2009
2009-01-12 12:41:10

Szanowni Państwo, Zapraszamy do organizacji seminariów, warsztatów, wykładów, paneli dyskusyjnych podczas 11. Targów Edukacyjnych w Krakowie.

Artykuł 11. Targi Edukacyjne w Krakowie 18-20 marca 2009

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.