* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja2009-12-21 13:27:3219-22 stycznia 2010, Warszawa |
|
W polskich szkołach zawodowych kształci się bezrobotnych2010-03-10 09:40:24Raport NIK dotyczący wyników kontroli kształcenia osób dorosłych na tle potrzeb rynku pracy wskazuje jednoznacznie, że oferta programu szkół zawodowych zupełnie nie odpowiada popytowi na rynku pracy, w skutek czego ich absolwenci mają trudności ze znalezieniem zatrudnienia. |
|
ECDDP na 7 miejscu w Polsce – najnowszy ranking firm doradczych Dziennika Gazety Prawnej2010-03-22 13:23:0817 lutego 2010 r. ogłoszono wyniki IV Rankingu Firm i Doradców Podatkowych Dziennika Gazety Prawnej. |
|
Złe prawo ogranicza możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych2010-03-23 15:29:49Według niektórych mediów niedługo pracodawcy zaczną odmawiać pracownikom urlopów na naukę, a podwładni zaczną rezygnować ze studiów. Wszystko dlatego, że przestanie obowiązywać prawo regulujące podnoszenie kwalifikacji. |
Kursy kwalifikacyjne Pedagogiczne
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.