Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
2008-09-18 15:53:09

Jeszcze do niedawna firmy szkoleniowe oferowały kursy organizowane w godzinach popołudniowych, często w weekendy, a wszytko po to, aby czas szkolenia nie kolidował z czasem pracy zawodowej.

Artykuł Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
Sztuka promocji konferencji w świecie Internetu.
2008-02-25 01:22:47

Jak skutecznie wypromować konferencje, sympozja czy inne tego typu wydarzenia i dzięki temu pozyskać wielu uczestników.

Przygotowanie i promocja konferencji.
2008-02-12 19:15:43

Jak przygotować imprezy typu konferencja . Na co zwrócić szczególną uwagę, dobór miejsca oraz niezbędne wyposażenie. Sposoby promocji konferencji.

Artykuł Przygotowanie i promocja konferencji.
Naczelna Organizacja Techniczna: Innowacje lekiem na kryzys
2009-06-02 15:49:00

W Polsce ludzie są bardzo kreatywni i innowacyjni, natrafiają natomiast na przepotężne bariery urzędnicze. To się zmieni wkrótce, a przyczyną zmian na lepsze będzie między innymi stagnacja w gospodarce - przekonuje w rozmowie z PAP Włodzimierz Hausner, dyrektor Centrum Innowacji Naczelnej Organizacji Technicznej. O szansach, jakie polskiej gospodarce otwiera dekoniunktura polscy uczeni, technicy i inżynierowie będą mówili 16 czerwca w Poznaniu na dorocznym Forum Inżynierskim towarzyszącym Targom Innowacje-Technologie-Maszyny. NOT jako wspólnota Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych reprezentuje społeczność techniczną. Misją organizacji są działania na rzecz wzmocnienia roli środowiska technicznego jako współtwórcy postępu cywilizacyjnego i zrównoważonego rozwoju.

Artykuł Naczelna Organizacja Techniczna: Innowacje lekiem na kryzys

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy przygotowawcze Na studia Warszawa

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.