Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.

Podstawowe informacje

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

  • Termin: 2022-11-24 - 2022-11-25
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Przy zgłoszeniu 2 osób. 1740.00 1566.00 zł (Rabat -10%Przy zgłoszeniu 2 osób.)
  • Cena brutto: 1926.18 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. Wśród wielu umiejętności niezbędnych managerowi do zarządzania zespołem, a które rozwijamy na szkoleniu, znajdują się określenie własnego stylu zarządzania, rekrutacja pracowników, planowanie i wyznaczanie celów dla zespołu, budowanie i rozwijanie zespołu, motywowanie pracowników, kontrolowanie realizacji celów i rozwiązywanie konfliktów.
Zapraszamy do bliższego zapoznania się z programem szkolenia "Zarządzanie zespołem" i wzięcia w nim aktywnego udziału.

 

Cele szkolenia

 

 

Podniesienie i rozwinięcie Twoich kompetencji managerskich a poprzez to zwiększenie efektywności w zarządzaniu zespołem jest głównym celem szkolenia "Zarządzanie Zespołem".

Biorąc udział w szkoleniu z zarządzania zespołem:

  • Określisz swój osobisty styl zarządzania i nauczysz się dostosowywać styl zarządzania do dynamiki zespołu, którym kierujesz.
  • Poznasz zasady skutecznej rekrutacji właściwych pracowników na właściwe miejsca.
  • Nauczysz się planować i wyznaczać cele dla swojego zespołu.
  • Dowiesz się jak wykorzystać coaching do rozwoju i budowania silnego zespołu.
  • Podniesiesz swoje umiejętności skutecznego motywowania podwładnych.
  • Poznasz metody kontroli managerskiej, które nie powodują utraty zaufania wśród pracowników.
  • Nauczysz się profesjonalnych metod rozwiązywania konfliktów w Twoich zespole.

 

Metoda prowadzenia szkolenia "Zarządzanie zespołem"

 

Szkolenie Zarządzanie zespołem jest prowadzone w formie praktycznym warsztatów aktywizujących jego uczestników. W trakcie szkolenia weźmiesz udział w ćwiczeniach (indywidualnych, w małych grupach, zespołowych), scenkach, dyskusjach moderowanych, burzach mózgów.

Podsumowaniem każdej części warsztatowej są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera praktyka zarządzania.

 

Program szkolenia

 

1. ROLA MANAGERA - STYLE ZARZĄDZANIA

  • Rozpoznanie stylów zarządzania
  • Dostosowanie stylów do dynamiki grupy, zespołu
  • Zarządzanie dyrektywne- w jakich sytuacjach
  • Kluczowe kompetencje managera

2. REKRUTACJA PRACOWNIKÓW

  • Określenie profilu pracownika
  • Skuteczna rekrutacja zasady i techniki rekrutacyjne
  • Konstruowanie zespołu

3. PLANOWANIE I FORMOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU

  • Expose szefa
  • Wyznaczanie celów długo i krótkoterminowych
  • Kluczowe zadania managera
  • Wyznaczanie obszarów rozwojowych dla pracowników
  • Jak wykorzystać potencjał pracowników

4. ROZWÓJ ZESPOŁU PRACOWNICZEGO

  • Jak stworzyć indywidualny proces rozwojowy
  • Coaching jako narzędzie do rozwoju pracownika
  • Coaching dla ekspertów
  • Budowanie silnego zespołu - strategie i techniki pracy z ludźmi

5. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  • Systemy motywacyjne
  • Motywacja finansowa
  • Motywacja po za finansowa
  • Zmiany motywacyjne podczas procesu coachingowego

6. KONTROLOWANIE JAKO ELEMENT PRACY Z ZESPOŁEM

  • Rola kontroli w zarządzaniu zespołem
  • Rola managera w kontroli pracowników wypracowanie modelu
  • Budowanie zaufania
  • Narzędzia kontrolingu

7. KONFLIKT W ZESPOLE

  • Sytuacje konfliktowe - jak sobie z nimi radzić
  • Komunikacja w konflikcie
  • Role managera podczas konfliktu w grupie
  • Role pracowników podczas konfliktu

Poznaj również pozostałe programy szkoleniowe dla managerów z kategorii "Szkolenia Zarządzanie".

  • Warszawa,
  • woj. Mazowieckie
  • ANNA RITTER
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANNA RITTER

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna w zarządzaniu zespołami" podnosi kompetencje przekazywania informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, który jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego managera.

TECHNIKI MOTYWACJI POZAFINANSOWEJ
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zapraszamy na szkolenie "Techniki motywacji pozafinansowej" w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem - umiejętności motywowania pracowników.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży.

NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa...

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna w zarządzaniu zespołami" podnosi kompetencje przekazywania informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, który jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego managera.

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, coaching , motywacja , zarządzanie, Warszawa. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.