Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 7980.00 6980 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 8585.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników i nabyciie przez nich umiejętności zastosowania nowoczesnych rozwiązań opartych o Lean Management, Kaizen, JIT, Vested Oustsourcing .

Oczekiwane efekty szkolenia Zarządzanie Logistyką:

  • Zorganizowanie łańcucha logistycznego optymalizującego procesy i wykorzystanie zasobów,
  • Efektywność przekazywania informacje, współpracy w łańcuchu i rozwiązywania problemów.

Umiejętności nabyte przez uczestników:

  • określanie obszarów wymagających usprawnienia,
  • proponowanie najtrafniejszych rozwiązań dążących do polepszenia optymalizacji procesów, podwyższenia jakości oraz efektywności wykorzystania dostępnych zasobów (ludzkich i materiałowych),
  • wstęp do analizy procesowej, mapowania procesów stworzenia systemu controlingu i doboru wskaźników do pomiaru procesów.

Program szkolenia

1. LOGISTYKA I ŁAŃCUCHY DOSTAW PRZEDSIĘBIORSTWA

  • Logistyka czy Logika systemowe podejście do procesów logistycznych w łańcuchu dostaw
  • Organizacja a łańcuch dostaw - model biznesowy organizacji
  • Organizacja jako symbioza przepływów produktu, informacji i finansów
  • Standardowe etapy łańcucha dostaw w przedsiębiorstwie
  • Kontrola i kontroling - jak nie wiemy, to nie zarządzamy (systemy identyfikacji dla przepływów, wymiana danych ERP / WMS/ EDI) w łańcuchu dostaw
  • Strumień wartości jako element konkurencyjności
  • Czas to pieniądz i czy na pewno. Kto szybko płaci ten dwa razy płaci - logistyka a finanse

2. ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA

  • Zintegrowane zarządzanie procesami i systemem logistycznym przedsiębiorstwa
  • Dla kogo to robimy? - poziom obsługi klienta a realizacja działań w supply chain
  • Ewolucja czy rewolucja - współpraca międzydziałowa a cel organizacji
  • Poziom obsługi klienta a rentowność i lojalność KLIENTA
  • Procesy dostawy a planowanie sprzedaży i produkcji - S&OP (Sales & Operations Planning)
  • Kompromis między kosztami a przychodami to droga do sukcesu - cykl planowania, cele biznesowe, cele logistyczne
  • Standardy obsługi klienta - identyfikacja i mierniki, wydajność, terminowość, wykorzystanie zasobów
  • Zmiany i identyfikacja problemów - analiza metodą diagramu Ishikawy
  • Czynniki wpływu na czas realizacji zamówienia - czy zawsze just In time? - Wydajność planowana i rzeczywista, sprawność, poziom wykorzystania zasobów logistycznych
  • Podsystemy jak ogniwa - identyfikacja najsłabszego ogniwa łańcucha i wąskich gardeł

3. JAK KUPOWAĆ ABY OPTYMALIZOWAĆ ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI

  • Decyzje zakupowe podstawowy element wpływający na proces
  • Strategie zakupowe
  • Identyfikacja zakupów - zakupy w magazynie , "w drodze", terminy przydatności, starzenie "moralne"
  • Proces ofertowania, analiza danych dostawcy i metody oceny, kryteria selekcji i oceny konkurencyjności dostawców
  • Analiza ABC i XYZ w zarządzaniu zakupami i zapasami
  • Planowanie i prognozowanie potrzeb zakupowych wczoraj i dzisiaj
  • Negocjacje zakupowe, procedury kwalifikacji i oceny dostawców-pojęcie BATNY i ZOPY
  • Kontrakty w procesie zakupowym

4. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI I MAGAZYNEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

  • Metody i systemy zamawiania. Zapas rotujący i bezpieczeństwa
  • Jak zamawiać? Stała częstotliwość czy stała wielkość, na wielkość partii
  • Jakie koszty stoją za metodologią uzupełniania zapasów?
  • Zapasy potrzebne a nadmierne - efekt Byczego Bicza
  • Model optymalnej wielkości zamówienia – EOQ (economic order quantity)
  • Planowanie potrzeb dystrybucyjnych DRP ( Distribution Requirements Planning)
  • Infrastruktura magazynowa a produkt zasady rozmieszczenia surowców i wyrobów,
  • Organizacja pracy w magazynie - procesy i operacji magazynowe
  • Systemy wspomagające - identyfikacja, ewidencjonowanie, aktualizacja, - Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie magazynem
  • Zarządzanie magazynem w kontekście produkcji i dystrybucji

5. ZARZĄDZANIE PROCESOWE

  • Make or buy dla zadań w łańcuchu dostaw - organizacja procesu logistycznego
  • Integracja procesów wewnętrznych i zewnętrznych - operator 3PL (Third Party Logistic Provider). 4 PL (Fourth Party Logistics)
  • Optymalizacja i suboptymalizaccja - synergia i marnotrawstwo w zarządzaniu łańcuchem dostaw
  • Działania strategiczne, taktyczne i operacyjne kluczem do sukcesu
  • Produkcja przyczyna czy skutek w zarządzaniu procesowym - główny harmonogram produkcji (MPS)
  • Sterowanie przepływem produkcji - normatywy i priorytety
  • Czas w planowaniu produkcji: przezbrojenia, obsługa, czynności około produkcyjne

6. DYSTRYBUCJA I TRANSPORTEM W ŁAŃCUCHU DOSTAW

  • Planowanie kanałów dystrybucji na rynek w kontekście efektywności kosztowej i poziomu obsługi klienta
  • Koordynacja potrzeb sprzedażą i produkcji - jak połączyć ogień z wodą?
  • Analiza potrzeb przewozowych, dostaw, rozwiązań transportowych
  • Zawsze wg OTIF - harmonogramowanie w transporcie

7. ANALIZA ZARZĄDZANIA LOGISTYKĄ W ŁAŃCUCHU DOSTAW - NOWE RZOWIĄZANIA

  • Założenia do podstawowych modeli procesów:

- Toyota Production System (TPS) z elementami Kaizen - jakość jest najważniejsza,

- System "dokładnie na czas" - JIT (just in time) - jak zarządzać szybko i tani,

- Elementy SMED i POKA-YOKE, czas to pieniądz a pomyłka jest czasochłonna,

- Wspomaganie systemu poprzez KANBAN - wiele można zaplanować,

- Wspomaganie systemu poprzez 5 "S" - nie tylko posprzątać,

- Koncepcja Vested Outsourcing - a może transakcje zamienić na relacje?

  • Etapy procesów synergia w procesie - miejsca optymalizacji procesu
  • Optymalizacji procesów logistycznych rola procedur i instrukcji,
  • Koszty procesu logistycznego - miejsca powstawania i nośniki kosztów

Zobasz szczególowy program szkolenia Zarządzanie Logistyką

  • KRZYSZTOF WIAK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 KRZYSZTOF WIAK

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę...

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym.

Jak manager powinien radzić sobie ze stresem własnym i pracowników? [webinar]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

Obsługa Trudnego Klienta
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży.

MAGAZYN KONSYGNACYJNY (SKŁAD KONSYGNACYJNY). Zarządzanie, zalety i wady
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Magazyn konsygnacyjny (Skład Konsygnacyjny). Zarządzanie, zalety i wady" usystematyzuje wiedzę każdej osoby, która spotyka się z zagadnieniami współpracy z partnerem zagranicznym w zakresie eksportu lub importu...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, kompetencje biznesowe, logistyka, inne, inne, zarządzanie, produkcja, . zamkniete

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.