Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, handlowe, obsługa klientów, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA

  • Termin: 2018-09-28 - 2018-09-28
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1100.00 390 zł (Rabat -710zł)
  • Cena brutto: 479.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

1. GŁÓWNE ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY

  • Główne etapy procesu sprzedaży
  • Porównanie modeli sprzedaży na przestrzeni lat
  • Analiza mocnych stron handlowca i obszarów do poprawy
  • Zrozumieć klienta, czyli umysł a zachowanie
  • Rodzaje klientów

2. TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY

  • "małe kroki"
  • "alternatywa"
  • "wyczerpanie możliwości"
  • "pośpiech promocyjny"
  • "finalna propozycja"
  • "próba produktu"
  • "możliwość zwrotu"
  • "metoda referencji"
  • "zamknięcie przygotowujące"
  • "nie przeszkadzaj"

3. WERBALNE I NIEWERBALNE SYGNAŁY KLIENTA

  • Wykorzystywanie pytań w zamykaniu sprzedaży
  • Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie

4. OCZEKIWANE ZACHOWANIE HANDLOWCA WZGLĘDEM KLIENTA

  • czyli wiedza
  • Umiejętności
  • Postawa
  • czyli jak po ludzku zdobyć zaufanie klienta

5. PODSUMOWYWANIE ROZMÓW Z KLIENTEM

  • Narzędzia handlowca
  • Podtrzymanie dialogu z klientem
  • Ustalenie ponownego terminu spotkania
  • Motywowanie klienta
  • Podziękowanie i kontakt posprzedażowy

6.KILKA WSKAZÓWEK I PODSUMOWANIE

  • Wnioski grupowe i indywidualne
  • Co wykorzystasz dla siebie, czyli jaki będzie Twój pierwszy krok?

Sprawdź pełny program szkolenia Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta.

  • Warszawa,
  • woj. Mazowieckie
  • ANETA ROPEK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 ANETA ROPEK
Termin: 2018-12-05 - 2018-12-05
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1100.00 1095 zł (Rabat -5zł)

-5zł

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM warsztat najlepszych praktyk
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Projektem szkolenie będące kompendium wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego i profesjonalnego kierowania projektami.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki mogą mieć znaczący udział w ogólnych kosztach wytworzenia produktu, wpływają tym samym rentowność oraz końcowy wynik finansowy firmy.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.