Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.

  • Termin: 2019-08-22 - 2019-08-23
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 1490.00 1415.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1741.07 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.

 

 

Terminy i miejsca szkolenia

Miejsce            

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

Liczba dni

Liczba godzin

Wrocław

2019-08-22

2019-08-23

2

16

Poznań

2019-09-19

2019-09-20

2

16

Warszawa

2019-10-14

2019-10-15

2

16

Wrocław

2019-11-12

2019-11-13

2

16

Kraków

2019-12-19

2019-12-20

2

16

 

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA 

 

Grupa docelowa:

  • Menedżerowie sprzedaży,
  • Przedstawiciele handlowi, handlowcy, doradcy klienta, specjaliści ds. sprzedaży działów sprzedaży
  • Osoby kontaktujący się z klientem bezpośrednio lub/i przez telefon,
  • Konsultacji ds. sprzedaży
  • Zainteresowane osoby powiązane z handlem i sprzedażą.

 

Cel szkolenia: 

1. Doskonalenie umiejętności praktycznego zastosowania technik sprzedaży
2. Zapoznanie i praktyczne przetrenowanie sprawdzonych technik sprzedaży
3. Rozwijanie kompetencji sprzedażowych
4. Praca na konkretnych przykładach z realności zawodowej Uczestników
5. Nabycie umiejętności przekonywania i argumentowania podczas prezentacji produktów Klientowi
6. Poznanie swoich mocnych stron i ich wykorzystanie w procesie sprzedaży
7. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
8. Praktyczne wypracowanie najlepszych sposobów i praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży
9. Określenie swoich mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju i doskonalenia
10. Poprawa efektywności działań sprzedażowych.

 

Korzyści dla uczestników: 

• Rozwinięcie i ugruntowanie kompetencji sprzedażowych
• Poprawa skuteczności w osiąganiu celów sprzedażowych
• Zwiększenie satysfakcji własnej i motywacji do skutecznych działań pro sprzedażowych i rozwojowych
• Wzrost umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klientów
• Lepsza organizacja swojej pracy oparta na priorytetach i realistycznych planach sprzedażowych
• Odwołanie się do dobrych praktyk, 
• Wymiana doświadczeń pomiędzy Uczestniczkami szkolenia (oparcie na realnych przykładach Uczestników)
• Zwiększenie szans i możliwości na osiąganie założonych celów.

 

Metodologia: 

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

SZKOLENIE REALIZOWANE PRZY UŻYCIU KAMERY VIDEO

Szczególnie ciekawe i pozwalające spojrzeć na siebie z innej perspektywy będą zajęcia z użyciem kamery, podczas których każdy z uczestników szkolenia będzie mógł zostać poddany konstruktywnej ocenie.
 

Trener 

Zygmunt Dolata
Specjalizacja trenerska: 

Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi.  Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach:  80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.  Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży.  Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami,  negocjacji i HR.  Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych.  Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz  studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem  i kinomanem.

 

Program szkolenia: 

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

1. Rozpoczęcie szkolenia
a. Przedstawienie trenera
b. Prezentacja tematu, celów i zagadnień szkoleniowych
c. Przedstawienie Uczestników
d. Logistyka: materiały szkoleniowe, przerwy, godziny szkolenia, 
e. Wprowadzenie do tematu – ćwiczenie, dyskusja
2. Organizacja pracy własnej 
a. Określanie celów i metod pracy własnej
b. Stałe kontrolowanie i monitorowanie efektów swojej pracy
c. Planowanie spotkań na obszarze swoich działań sprzedażowych
d. Ustalanie priorytetów i sposobów pracy pod presją czasu i terminów
e. Radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami w sprzedaży
3. Prospecting, czyli poszukiwanie Klientów – organizacja pracy Handlowca 
a. Czym są referencje?
b. Skąd, jak i od kogo brać rekomendacje?
c. Kiedy Klienci polecają nas innym?
d. Najlepsze okazje do brania rekomendacji
e. Określenie profilu Twojego Klienta
f. Metody pozyskiwania referencji
g. Źródła potencjalnych Klientów – wybór najskuteczniejszych
h. Rodzaje referencji
4. Przygotowanie do rozmowy z klientem 
a. Telefon- instrument nawiązywania kontaktu z Klientem 
i budowania relacji
b. Czynniki wpływające na sukces w rozmowie telefonicznej
c. Zebranie informacji wstępnych
d. Planowanie efektów sprzedażowych
e. Przygotowanie scenariusz rozmowy –schemat rozmowy
5. Nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem – otwarcie rozmowy 
a. Efekt Pigmaliona – tworzenie pierwszego wrażenia i kierowanie tym wrażeniem
b. Autoprezentacja, tworzenie pierwszego wrażenia
c. Przedstawiciel handlowy jako reprezentant firmy-techniki wzbudzania zaufania i budowania wiarygodności
d. Wygląd, ubiór, nastawienie i motywacja,
e. Techniki ingracjacyje, czyli jak wywierać pozytywny wpływ na Klienta
f. „warsztat handlowca” czyli podstawowe umiejętności potrzebne 
w rozmowie z klientem (sposób formułowania wypowiedzi, aktywne słuchanie, znaczenie różnorodności pytań, parafrazowanie, klaryfikowanie, podsumowywanie wypowiedzi),
g. Wyposażenie, atrybuty i profesjonalizm w pracy PH,
h. Standardy pracy i standardy etyczne PH;
i. Kreowanie pozytywnej opinii klienta o firmie,
j. Budowanie lojalności Klienta – techniki i metody
6. Identyfikacja klienta 
a. Psychologiczne typy klientów
b. Sposoby rozpoznawania poszczególnych typów klienta
c. „Dostrajanie się” do określonego typu klienta w rozmowie handlowej
d. Typ osobowości klienta
e. Model preferencji klienta
f. Praktyczne ćwiczenia symulacyjne „dostrajania się” do typu klienta
7. Techniki sprzedaży - proces sprzedaży 
a. Zasady sprzedaży
b. Otwarcie rozmowy
c. Diagnoza potrzeb Klienta
d. Prezentacja oferty
e. Wyjaśnianie obiekcji
f. Czynności administracyjne
g. Pożegnanie Klienta
h. Obsługa posprzedażna
8. Rozpoznanie potrzeb klienta 
a. Potrzeby Klientów – merytoryczne, psychologiczne, proceduralne
b. Metaprogramy 
c. Techniki zadawania pytań
d. Parafraza
e. Podsumowania
f. Klaryfikacja
g. Unikanie błędów w komunikacji z Klientem
9. Prezentacja produktów, usług i „wartości dodanej” firmy 
a. Przygotowanie argumentów sprzedażowych
b. Cecha -zaleta-korzyść –język korzyści 
c. Treść i struktura prezentacji
d. Techniki wzbudzania pozytywnego nastawienia i motywacji do sprzedaży
e. Techniki wywierania wpływu
f. Zachowania, które cenią Klienci
g. Rozwijanie umiejętności argumentacji – argumenty merytoryczne i psychologiczne
h. Warsztat praktyczny
10. Zamykanie sprzedaży – kiedy finalizować sprzedaż? 
a. Rola sygnałów niewerbalnych w zamykaniu sprzedaży
b. Techniki zamykania sprzedaży
11. Budowanie długofalowych relacji z klientem
a. Metody budowania wiarygodności
b. Etapy budowania relacji
c. „Coś za coś” – sztuka ustępowania
d. Korzyści z budowania relacji
12. „Trudny klient” i trudne sytuacje sprzedażowe – sposoby i metody postępowania 
a. Rozpoznanie typów klientów,
b. Radzenie sobie z klientami trudnymi
c. Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
d. Techniki wywierania wpływu na Klienta
e. Technika POPO
13. Zakończenie spotkania z klientem 
a. Techniki zamykania spotkania
b. Pokonywanie oporów klienta
c. Rozpoznanie sygnałów kupna – werbalnych i 
d. niewerbalnych,
e. Procedury i ceremoniał zakończenia spotkania,
f. Wyznaczenie kolejnej daty spotkania,
14. Zakończenie szkolenia
a. Podsumowanie
b. Przypomnienie najważniejszych zagadnień
c. Wnioski końcowe
d. Zadanie dla Uczestników.

 

Informacje organizacyjne: 

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

 

Inwestycja: 

1490.00zł netto (+23% VAT) 
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1850 zł netto (+23% Vat)

 

Zgłoszenie: 

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt: 

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę. 

 

Uwagi: 

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


  • Wrocław,
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2019-07-01 - 2019-07-02
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1490.00 1415.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2019-09-19 - 2019-09-20
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1490.00 1415.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2019-10-14 - 2019-10-15
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1490.00 1415.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2019-11-12 - 2019-11-13
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1490.00 1415.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2019-12-19 - 2019-12-20
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1490.00 1415.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [P
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry (...)

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [P
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry (...)

Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry strategicznej i symulacji. [P
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry (...)

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe war
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe war
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe war
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty kompetencyjne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe war
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Realizacja inwestycji drogowych w trybie specustawy oraz ustawy o drogach publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty kompetencyjne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Gospodarka Magazynowa i Zarządzanie Zapasami w praktyce - 2-dniowe warsztaty (...)

Kontrola Zarządcza i Zarządzanie Ryzykiem - 2-dniowe warsztaty praktyczne. Możliwość indywidualnych
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kontrola Zarządcza i Zarządzanie Ryzykiem - 2-dniowe warsztaty praktyczne. (...)

Jak realizować projekt współfinansowany ze środków UE, by unikać niekwalifikowalności wydatków, prze
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Jak realizować projekt współfinansowany ze środków UE, by unikać niekwalifikowalności (...)

Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dosta
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować (...)

Prawo wodne - kompendium obowiązujących przepisów [2-dniowe warsztaty praktyczne].
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo wodne - kompendium obowiązujących przepisów [2-dniowe warsztaty (...)

Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian w 2019 roku - 2-dniowe warsztaty praktyczn
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian w 2019 roku

Specjalista ds. realizacji procesu inwestycyjnego zgodnie z prawem budowlanym - 3-dniowe warsztaty p
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Specjalista ds. realizacji procesu inwestycyjnego zgodnie z prawem budowlanym (...)

Rozliczanie projektów unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Rozliczanie Projektów Unijnych oraz kwalifikowalność wydatków w Nowej (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne., Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, autoprezentacja, motywacja , zarządzanie, Wrocław. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.