Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Strategia i narzędzia trade marketingowe [szkolenie online]

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 850.00 650 zł (Rabat -200zł)
  • Cena brutto: 799.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Właściwie dobrana do produktu strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe sprawiają, że trade marketing staje się jednym z najciekawszych obszarów aktywności marketingowej.

Dlaczego?

Efekty trade marketingu najczęściej są mierzalne i przekładają się na konkretne wyniki. To również przestrzeń dla wdrażania wielu mechanizmów, narzędzi i pobudzania wyobraźni. Tu też marketingowcy mogą dać upust swojej kreatywności. Jeśli chcesz poznać prawdziwą esencję tego zagadnienia dołącz do szkolenia.

 

Cele szkolenia

 

Celem szkolenia online "Strategia i narzędzia trade marketingowe" jest pokazanie najważniejszych strategii trade marketingowych oraz narzędzi, które można wykorzystać w określonych strategiach zarówno w marketingu B2C jak i B2B. Zaprezentujemy też, w oparciu o atrakcyjny case study, jak rozpocząć projektowanie aktywności trade marketingowych. Dodatkową wartością spotkania będzie omówienie zasad trade marketingu online w czasach postępującej digitalizacji.

 

Grupa docelowa szkolenia online "Strategia i narzędzia trade marketingowe"

Od ponad 19 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji marketingowych i sprzedażowych naszych Klientów. E-szkolenie ze strategii i narzędzi trade marketingowych rekomendujemy managerom i specjalistom odpowiedzialnym za kampanie trade marketingowe w segmencie B2C i B2B.

 

Sposób prowadzenia szkolenia online "Strategia i narzędzia trade marketingowe"

Podczas spotkania omówimy i wyciągniemy wnioski z ciekawych case studies z rynku polskiego i rynków zagranicznych. Przykłady będą z bardzo wielu branż, m.in. branża zoologiczna (B2B oraz B2C), branża medyczna (B2B oraz B2C), branża poligraficzna (B2B – maszyny i specjalistyczne urządzenia), branża eventowa, branża napojowa, narzędziowa, branża spożywcza (B2B oraz B2C) i wiele innych.

E-szkolenie "Strategia i narzędzia trade marketingowe" poprowadzi Izabela Bohdan - Talmont - doświadczony manager marketingu i sprzedaży. Od ponad 15 lat prowadząca cieszące się dużym uznaniem uczestników szkolenie "Trade marketing. Metody wsparcia sprzedaży". Autorka artykułów i publikacji z zakresu trade marketingu.

 

Program szkolenia

 

  1. Strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe.
  2. Cena - najważniejsze narzędzie trade marketingu.
  3. Projektowanie działań trade marketingowych - na co zwrócić uwagę i jak przeprowadzić proces.
  4. Zbieranie informacji z rynku i szacowanie sprzedaży dla działań trade marketingowych.
  5. Moduł specjalny - trade marketing w kanale online.

 

Szkolenie online "Strategia i narzędzia trade marketingowe" jest realizowane w formule "1 na 1"

Cena:
650 zł netto + 23% VAT. Zamów szkolenie online / webinar tylko dla Siebie w wygodnym terminie. Aby zamówić i uzgodnić termin napisz do nas bok@bonavigator.pl lub zadzwoń - 22 877 38 43 GSM 784 010 774.

 

Zapoznaj się z pełnym programem szkolenia online: https://www.bonavigator.pl/narzedzia-trade-marketingowe-strategia-trade-marketingowa-szkolenie-online-eszkolenie-webinar.html

  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek...

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami.

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

Więcej...

Najnowsze kursy:

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

Techniki Sprzedaży Usług
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i testerów, kupując bluzkę czy buty możesz je przymierzyć. Dzięki temu tak potężna bariera jak lęk przed zakupem nowych produktów,

Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi. Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, obsługa klienta kluczowego będzie realizowana na w pełni profesjonalnym poziomie zapewniającym zbudowanie długotrwałych i pozytywnych relacji.

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ DYSTRYBUCJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Logistyka dystrybucji to wyjątkowe i unikalne na polskim rynku szkolenie przeznaczone dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawny i profesjonalny przebieg procesu dystrybucji produktów.

NEGOCJACJE W BIZNESIE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje w biznesie wymagają wysokich umiejętności, które decydują o tym, czy osiągniesz korzyści prowadząc ważny projekt lub podpiszesz nowy kontrakt z klientem. Czy zdarzyło się, że podczas spotkań Twój partner biznesowy, wiedział o Tobie ...

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kluczowi klienci to 20% takich klientów, którzy dostarczają 80% zysków. Kluczowi klienci, to tacy którzy mają potencjał by zaliczać się do kategorii 20/80.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Strategia i narzędzia trade marketingowe [szkolenie online], Szkolenie Biznesowe, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, Online, . zamkniete, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.