Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! Ten kurs już się odbył.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego kursu.

Podstawowe informacje

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo

  • Termin: 2023-11-30 - 2023-12-01
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Przy zgłoszeniu do 20 października 2023r 1980.00 1880 zł (First Minute -100złPrzy zgłoszeniu do 20 października 2023r)
  • Cena brutto: 2312.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 01-636 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Cieszkowskiego 1/3 lok. 75
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: s://www.bonavigator.pl/
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. Dowiesz się, dlaczego social media to także idealne miejsce do komunikowania się ze stałą grupą odbiorców i budowania więzi między marką a klientem.

Szkolenie "Social media w marketingu" obejmuje marketing i sprzedaż obejmuje swoim zakres następujące media społecznościowe:

Facebook

Facebook jest obecnie największym serwisem społecznościowym, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników. Warto wiedzieć, jak dotrzeć do takiej ilości osób, pośród których na pewno są Twoi klienci!
Facebook pozwala na dotarcie do nich poprzez system reklamowy Facebook Ads. Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie komunikować I tworzyć reklamy na Facebooku. Poznasz etapy tworzenia reklam budujących wizerunek Twojej marki I sprzedających produkty lub usługi.

Instagram

Na Instagramie ludzie dzielą się zdjęciami i filmikami z każdej przyjemnej chwili swojego życia. Śniadania, wyjazdy, czas ze znajomymi. Jest to portal bardziej intymny niż Facebook, na którym ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni". Stąd właśnie Instagram jest idealnym miejscem dla firm, marek, czy organizacji na pokazanie swojej działalności z innej, perspektywy, "od środka". Stanowi to świetne uzupełnienie historii jaką opowiada marka. Na szkoleniu dowiesz się, jak być autentyczną i profesjonalną marką na Instagramie, którą pokochają odbiorcy.

Linkedin

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej. Podczas naszego szkolenia poznasz odpowiedzi na pytania, takie jak:

  • Dlaczego powinieneś uwzględnić Linkedina w strategii marketingowej swojej firmy?
  • Jak określić cele działalności na Linkedinie?
  • Jak prawidłowo ocenić potencjał Twoich odbiorców - klientów?
  • Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników, którzy są często wizytówką firmy?

Twitter

Jeżeli zastanawiasz się na której platformie społecznościowej poza powyższymi można jeszcze skutecznie promować swój biznes, to powinien Cię zainteresować Twitter.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak na Twitterze:

  • Budować silną pozycję marki Mocnej - dzięki działaniom komunikacyjnym.
  • Zdobywać nowych klientów.
  • Sprzedawać produkty i usługi Twojej firmy - efektywna reklama.

 

Cele szkolenia

 

Biorąc aktywny udział w szkoleniu "SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych":

  • Poznasz charakterystykę marketingową serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne).
  • Nauczysz się jak wykorzystywać je w biznesie.
  • Dowiesz dlaczego media społecznościowe są tak popularne i poznasz aktualne dane statystyczne (ile ludzi korzysta z platform social media, reklamy, budżety, formy komunikacji).
  • Poznasz zasady skutecznego content marketingu w social media.
  • Dowiesz się, dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki. Jaką formę wybrać (artykuły, filmy, podcasty)?
  • Poznasz inspirujące case study - przykłady marek w social media i marek, które dobrze wykorzystują content marketing.
  • Dowiesz się czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych.
  • Nauczysz się wykorzystać kanały social media zgodnie z ich charakterystyką
  • Podniesiesz swoje kompetencje w wykorzystaniu narzędzi dostępnych w poszczególnych serwisach.
  • Nauczysz się mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych i określać grupę docelową.
  • Opanujesz zasady komunikacji marki w social media (jak to robić, jak często, case study ’s i przykłady marek, różnice pomiędzy komunikacją w poszczególnych serwisach).

 

SZKOLENIE "SOCIAL MEDIA MARKETING" POLECAMY

Od ponad 19 lat skutecznie wspieramy rozwój polskich marketerów. Udział w szkoleniu z marketingu w mediach społecznościowych rekomendujemy managerom i specjalistom działów marketingu / e-marketingu / digital marketingu / e-commerce, którzy:

  • zarządzają wizerunkiem firmy w internecie,
  • zarządzają sprzedażą w internecie,
  • poszukują i obsługują klientów w mediach społecznościowych,
  • zajmują się marketingiem firmy,
  • projektują i monitorują reklamy na Facebooku,
  • budują społeczność wokół marki,
  • poszukują nowych partnerów do współpracy z ich marką.

 

Program szkolenia

 

1. SOCIAL MEDIA - WPROWADZENIE

  • Social media w liczbach - przedstawienie najważniejszych danych
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki nim
  • Podstawowe różnice między różnymi serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Przydatne pojęcia

2. STRATEGIA W SOCIAL MEDIA

  • Cele i odpowiednie kanały
  • Spójna komunikacja - omnichannel
  • Systematyczność i elastyczność
  • “Mów głosem odbiorców”
  • Harmonogram działań
  • Pomysły na treści i realizacja

3. FACEBOOK

  • Użytkownicy
  • Algorytm
  • Przykłady działań firm na Facebooku
  • Z czego składa się dobry fanpage na FB
  • Co publikować na FB
  • Formaty postów
  • Grupy, wydarzenia, konkursy
  • Planowanie komunikacji, jak to robić?
  • FB Business i Ads Manager
  • Jakie reklamy można tworzyć na FB
  • Co robić, by reklamy były skuteczne
  • Banki zdjęć a social media

4. INSTAGRAM

  • Użytkownicy IG
  • Specyfika serwisu
  • Formaty publikacji
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w opisie profilu
  • Statystyki, gdzie szukać i na co zwracać uwagę
  • Interakcje
  • Reklamy

5. LINKEDIN

  • Użytkownicy, specyfika serwisu, trendy
  • Przykłady komunikacji - dobre praktyki
  • Profil osobowy
  • Profil firmowy
  • Co i kiedy publikować?
  • Social selling
  • Budowanie biznesowej sieci kontaktów
  • Reklamy - rodzaje, targetowanie
  • Jak analizować statystyki na Linkedinie

6. POZOSTAŁE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Youtube
  • Twitter
  • Snapchat
  • Pinterest

7. 5 RZECZY, O KTÓRYCH WARTO JESZCZE PAMIĘTAĆ

  • Współpraca z influencerami
  • Udane kampanie reklamowe
  • Kryzysy w mediach społecznościowych
  • User Generated Content - jak go pozyskać i dlaczego jest tak ważny
  • Media społecznościowe jako biuro obsługi klienta

8. INTERAKCJE Z UŻYTKOWNIKAMI - REAKCJE NA KOMENTARZE, TAKŻE TE NEGATYWNE

  • Oceny w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja działań - narzędzia
  • Chatboty

9. PODSUMOWANIE - PYTANIA I ODPOWIEDZI, KONSULTACJE

Poznaj również pozostałe tematy szkoleń z kategorii "Szkolenia Social Media".

  • Warszawa, Noakowskiego
  • woj. Mazowieckie
  • Michał Pawlik
  • Trener współpracujący. Ekspert digital marketingu.
  • Więcej
 Michał Pawlik

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

Proces projektowania i wdrażania nowego produktu [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów?

PRICING. STRATEGIE CENOWE I POLITYKA CENOWA. Praktyczne zarządzanie cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

PRICING. STRATEGIE CENOWE I POLITYKA CENOWA. Praktyczne zarządzanie cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

DOKUMENTACJA MEDYCZNA I ELEKTRONICZNA DOKUMENTACJA MEDYCZNA (EDM). Szkolenie dla placówek medycznych
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Dokumentacja medyczna i elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM)" ma na celu zapoznanie personelu medycznego z aktualnie obowiązującymi zasadami prowadzenia dokumentacji medycznej i wskazanie obszarów problemowych...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo, Szkolenie Biznesowe, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, Online, Warszawa. otwarte

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.