Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Skuteczna rozmowa telefoniczna

  • Termin: 2019-04-17 - 2019-04-17
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 690.00 590 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 590.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Skontaktuj się z nami:

 

 

 

 

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
mail: biuro@solberg-szkolenia.pl
www.solberg-szkolenia.pl
www.solberg.pl


Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

1 DZIEŃ (8 H)


TAK... TAK... TAK... Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.



 CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO

  • Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,

  • Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,

  • Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik  prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej,

  • Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,

  • Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,

  • Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów

  • Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,

  • Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych 

Uczestnicy:

Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.



Czas trwania:

1 dzień 8 h

 

 

Lokalizacja szkolenia:

  • Możliwość organizacji szkolenia na terenie firmy, siedziby Klienta

  • Udział w szkoleniu otwartym w miejscu i terminie zgodnym z harmonogramem

 



Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu – poświęcamy teorii

 

80 % czasu poświęcone jest na:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

 

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.







PROGRAM SZKOLENIA:

 

 KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

  • Budowanie zaufania przez telefon,

  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,

  • Język strat i język korzyści klienta,

  • Kultura rozmowy telefonicznej,

  • Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?

  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?

  • Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?

  • Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż

  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.

  • Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.

  • Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.

  • prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,

  • Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,

  • Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.

  • Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji,

  • Technika relacyjna w sprzedaży przez telefon: bądź wprost, daj wybór i przekonaj do wyboru, pozwól powiedzieć „NIE”, bądź spokojny,

  • Finalizacja sprzedaży

 

JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?

  • Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?

  • Na czym bardzo zależy bramkarzowi?

  • Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp.

  • Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?

  • Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.

 

WARSZTAT PRAKTYCZNY

  • praktyczny warsztat handlowy w praktyce rozmów telefonicznych z klientami. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.

 

Kim jesteśmy?

 

Grupę Szkoleniowa SOLBERGtworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERGto zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

 

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

 

 

  • Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014 

  • Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS

 

 

 

Otrzymaliśmy tytuł


 

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • intensywny trening umiejętności

  • małe grupy szkoleniowe pozwalające na coachingowy model pracy

  • indywidualne podejście do każdego uczestnika

  • badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem (ankiety przedszkoleniowe) i dostosowanie do nich szkolenia

  • elastyczność w prowadzeniu szkoleń

  • nie odwołujemy szkoleń: szanujemy każdego uczestnika

 

 

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

biuro@solberg-szkolenia.pl

tel. (33) 300 31 45

www.solberg-szkolenia.pl

 

  • WARSZAWA,
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2019-02-27 - 2019-02-27
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 690.00 590 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-03-25 - 2019-03-25
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 690.00 590 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-05-22 - 2019-05-22
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 690.00 590 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2019-05-28 - 2019-05-28
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1550.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Obsługa komputera i kasy fiskalnej
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Grupa Szkoleniowa SOLBERG z przyjemnością zrealizuje na Państwa życzenie szkolenia komputerowe z dowolnego zakresu.Szkolenia mogą być realizowane w siedzibie Państwa firmy lub w innym dogodnym dla Państwa (...)

Sprzedaż nowoczesna, czyli jak współpracować z Klientem sieciowym
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Sprzedaż nowoczesna, czyli jak współpracować z Klientem sieciowymZakres tematyczny:Charakterystyka klienta sieciowegoBadanie potrzeb jako fundament obsługi w sieciWspółpraca z firmami zewnętrznymiMarketing (...)

Tworzenie prezentacji multimedialnych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Grupa Szkoleniowa SOLBERG z przyjemnością zrealizuje na Państwa życzenie szkolenia komputerowe z dowolnego zakresu.Szkolenia mogą być realizowane w siedzibie Państwa firmy lub w innym dogodnym dla Państwa (...)

Szkolenie: Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Grupa Szkoleniowa SOLBERG z przyjemnością zrealizuje na Państwa życzenie szkolenia komputerowe z dowolnego zakresu.Szkolenia mogą być realizowane w siedzibie Państwa firmy lub w innym dogodnym dla Państwa (...)

Team building/ efektywna praca zespołu
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Team building/ efektywna praca zespołuZakres tematyczny:co nas motywuje i inspiruje - nowoczesne podejście do osiągania celówkreatywne metody poszukiwania rozwiązaństyle zachowaniaefektywna komunikacja (...)

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

Etykieta i komunikacja w biznesie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Etykieta i komunikacja w biznesie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy (...)

Zarządzanie zespołem- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZAŁOŻENIA CZASOWE, ZAKRES TEMATYCZNY I METODY PRACYdot. szkolenia „Zarządzanie zespołem” Dzień ICzasZakres tematycznyMetody pracyOk. 30’Rozpoczęcie szkolenia8:00 – 8:30Powitanie, przedstawienie (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

#PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

#STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Skuteczna rozmowa telefoniczna, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, autoprezentacja, motywacja , rozwój osobisty, WARSZAWA. otwarte, efs

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.