Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

#Skuteczna rozmowa telefoniczna

  • Termin: 2019-11-20 - 2019-11-20
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 690.00 590 zł (Rabat -100zł)
  • Cena brutto: 590.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Skontaktuj się z nami:

 

  

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
mail: biuro@solberg-szkolenia.pl
www.solberg-szkolenia.pl
www.solberg.pl


Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

1 DZIEŃ (8 H)


TAK... TAK... TAK... Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.



 CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO

  • Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,

  • Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,

  • Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik  prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej,

  • Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,

  • Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,

  • Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów

  • Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,

  • Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych 

Uczestnicy:

Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.



Czas trwania:

1 dzień 8 h

 

 

Lokalizacja szkolenia:

  • Możliwość organizacji szkolenia na terenie firmy, siedziby Klienta

  • Udział w szkoleniu otwartym w miejscu i terminie zgodnym z harmonogramem

 



Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu – poświęcamy teorii

 

80 % czasu poświęcone jest na:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

 

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.







PROGRAM SZKOLENIA:

 

 KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

  • Budowanie zaufania przez telefon,

  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,

  • Język strat i język korzyści klienta,

  • Kultura rozmowy telefonicznej,

  • Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?

  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?

  • Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?

  • Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż

  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.

  • Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.

  • Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.

  • prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,

  • Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,

  • Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.

  • Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji,

  • Technika relacyjna w sprzedaży przez telefon: bądź wprost, daj wybór i przekonaj do wyboru, pozwól powiedzieć „NIE”, bądź spokojny,

  • Finalizacja sprzedaży

 

JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?

  • Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?

  • Na czym bardzo zależy bramkarzowi?

  • Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp.

  • Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?

  • Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.

 

WARSZTAT PRAKTYCZNY

  • praktyczny warsztat handlowy w praktyce rozmów telefonicznych z klientami. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.

 

KIM JESTEŚMY ?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
 
Powiedz nam o swoich oczekiwaniach, potrzebach- a my wybierzemy dla Ciebie i Twojej firmy najlepszego trenera w tym zakresie.
 
Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji handlowych, kierowniczych oraz interpersonalnych oraz miękkiej windykacji należności. Z łatwością i wielką pasją przekazują innym posiadaną, fachową wiedzę.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku. 

Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie biznesu i wzrost efektywności.  Gwarantujemy satysfakcję i osiągnięcie założonego efektu biznesowego w przyszłości.
 
 
Wysoką efektywność i skuteczność szkoleń SOLBERG podnoszących umiejętności biznesowe zapewniamy dzięki trenerom posiadającym wieloletnie doświadczenie biznesowe i szkoleniowe.
 
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
 
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Doświadczenie doradcze i szkoleniowe trenerów jest źródłem procesów doskonalenia naszej oferty szkoleniowej, dopasowania programów do potrzeb klientów, a także wdrażania nowych technik i metod pracy.
 
 
 
METODOLOGIA SZKOLEŃ 

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. 

- gry/symulacje,
- mini- wykłady
- ćwiczenia
- odgrywanie roli
- testy
- uczenie się przez działanie (action learning)
- prace indywidualne, w parach i grupowe, 
- dyskusje moderowane przez trenera, 
- burze mózgów,
- studium przypadku (case study).


Szkolenia zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwia uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Przewagi Grupy Szkoleniowej S O L B E R G 

  • Nasi eksperci posiadają doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych. 

  • Przygotowujemy dedykowane, indywidualne materiały szkoleniowe 

  • Zapewniamy szeroki zakres wsparcia poszkoleniowego

  • Nasze warsztaty szkoleniowe mają praktyczny oraz interaktywny charakter 

  • Oferujemy ciekawe szkolenia, które intrygują, inspirują, zmuszają do myślenia i motywują do dalszej pracy.

  • Na bieżąco weryfikujemy działania i dostosowujemy się do zmieniającej sytuacji 

 
Zapraszamy do współpracy.
 
 
 


Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
 
 
 
 
 
Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS
 
 
 
 
 
 
 
Rekomendują nas:
  
                     
 
 
Otrzymaliśmy tytuły uznania Klientów Oferteo.pl
 
 
Zdobyliśmy I miejsce w plebiscycie ORŁY Kształcenia, Strumień
 
Z radością informujemy, iż jako nieliczni w Polsce posiadamy certyfikat wysokiej jakości szkoleń ISO29990- Akredytowany przez EUROPEJSKIEGO CENTRUM JAKOŚCI I PROMOCJI
Nr certyfikatu: 22/06/2018/TS/WA/484/04

Norma ISO 29990:2010 jest standardem skierowanym do dostawców usług szkoleniowych działających głownie w obszarze edukacji pozaszkolnej i szkoleń. Jest to norma opisująca wymagania dla systemu zarządzania jakością w pełni uwzględniająca specyfikę branży szkoleniowo/edukacyjnej. Norma ISO 29990 kładzie szczególny nacisk na identyfikację potrzeb i oczekiwań oraz satysfakcję uczestników szkoleń.

 
oraz ISO 9001
 
 


 

Masz pytania? Z przyjemnością udzielimy wszelkich odpowiedzi. Skontaktuj się z nami:

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

 

tel. (33) 300 31 45

 

mail: biuro@solberg-szkolenia.pl

 

www.solberg-szkolenia.pl

 

www.solberg.pl

  • Poznań,
  • woj. Wielkopolskie

Najnowsze szkolenia:

Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy (...)

Zarządzanie zespołem- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZAŁOŻENIA CZASOWE, ZAKRES TEMATYCZNY I METODY PRACYdot. szkolenia „Zarządzanie zespołem” Dzień ICzasZakres tematycznyMetody pracyOk. 30’Rozpoczęcie szkolenia8:00 – 8:30Powitanie, przedstawienie (...)

Zarządzanie strategiczne.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane

Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Organizacja czasu pracyCelem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie planowania pracy własnej oraz: Nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania Dostarczenie (...)

Skuteczna telefoniczna sprzedaż i obsługa Klienta SZKOLENIE ZAMKNIETE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

*Skuteczna rozmowa telefoniczna SZKOLENIE FIRMOWE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

STRUCTOGRAM Poznaj samego siebie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dzięki Systemowi Treningowemu STRUCTOGRAM® możemy szybciej osiągnąć cele i zaspokoić potrzeby klientów i pracowników.Analiza Biostrukturalna to wypróbowana i sprawdzona metoda, stanowiąca podstawę rozwoju osobowości.

Współpraca z trudnym Klientem. SZKOLENIE FIRMOWE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Profesjonalna obsługa klienta.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Radzenie sobie ze stresem i emocjami. szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Więcej...

Najnowsze kursy:

*PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA szkolenie firmowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

#Skuteczna rozmowa telefoniczna, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, autoprezentacja, motywacja , rozwój osobisty, Poznań. otwarte, efs

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.