Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, asertywność , rozwój osobisty , zarządzanie, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-23

Było:500zł

Jest:390zł

Podstawowe informacje

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 7650.00 6650 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 8179.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem szkolenia "Rozwiązywanie Konfliktów. Zarządzanie Konfliktem i Trudne Sytuacje w Zespole" jest zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania konfliktem, poprzez, udrożnienie komunikacji, przyjęcie postaw integracyjnych, wypracowanie strategicznych rozwiązań menedżerskich.

Korzyści:

Po szkoleniu menedżer będzie potrafił:

  • Sprawnie kierować konfliktem.
  • Wykorzystywać konflikt do zwiększenia efektywności działań.
  • Budować bezkonfliktową komunikację w zespole.
  • Rozwiązywać konflikty w relacji z drugą osobą.
  • Rozwiązywania konflikty w zespołach i między nimi.
  • Bronić się przed manipulacją.
  • Zwiększy kompetencje w zakresie asertywności.


Program szkolenia


1. PRZYCZYNY POWSTAWANIA KONFLIKTÓW

  • Organizacyjne przyczyny powstawania konfliktów: dominacja jednostki, dominacja koalicji, dominacja większości, koalicje i klany
  • Konflikt między jednostkami a grupami w firmie
  • Ocena ryzyka wstąpienia konfliktów; współzależność działań, niezgodność celów, wspólnota zasobów
  • Bariery komunikacyjne; Komunikat Ty, Ocena, założenie, stereotyp, generalizacja, nieakt. słuchanie, atak psychologiczny - w jaki sposób radzić sobie z tymi wyzwaniami
  • Rodzaje konfliktów wg. Ch. W. Moore’ a
  • Trójkąt satysfakcji
  • Rola sposobu ujawniania emocji w konflikcie
  • Podmiotowe, a przedmiotowe traktowanie drugiej osoby
  • Nawyki i pętle w komunikacji

2. ANATOMIA KONFLIKTU

  • Deficyt zasobów
  • Postawa podejrzliwości
  • Niezgodność wartości
  • Niestabilny stan stron
  • Odrzucana hierarchia prestiżu
  • Negatywne postrzeganie i wyolbrzymianie różnic
  • Błędne postrzeganie drugiej strony
  • Błędne postrzeganie własnej grupy

3. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTU RELACJI

  • Nieoceniający styl komunikowania się
  • Hierarchizowanie relacji a partnerski styl porozumiewania się
  • Style komunikacyjne C.G. Junga
  • Twój styl komunikacyjny i twój "antagonista komunikacyjny"
  • Jak rozpoznawać poszczególne typy komunikacyjne
  • Jakich używać argumentów dla różnych typów komunikacyjnych
  • Jak budować pozytywną komunikację na różnicach w sposobie porozumiewania się
  • Ujawnianie intencji stojących za stanowiskiem
  • Różnice na poziomie przekonań - budowanie na różnicach

4. KONFLIKT W TWOIM ZESPOLE - WYKORZYSTANIE KONFLIKTU DLA SUKCESU

  • Nieformalne role grupowe
  • Potrzeby zespołu i dynamika zmiany potrzeb
  • Fazy rozwoju zespołu i menedżera, pojawianie się oporu zespołu
  • Kiedy zespół zaczyna konstruktywnie działać i co może zrobić menedżer aby go w tym wspierać?

5. BUNT? UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE W PRACY Z ZESPOŁEM - ROZWIĄZANIE TRUDNYCH SYTUACJI

  • Radzenie sobie z oporem i konfliktem zespołowym
  • Radzenie sobie z buntem
  • Pozytywna funkcja konfliktów w zespole
  • Manipulacja i wywieranie wpływu przez grupę i jednostki oraz radzenie sobie z manipulacją
  • Co można zrobić w trudnych sytuacjach o różnym obliczu?
  • Słowa, które przydają się w trudnych sytuacjach
  • Dostrzeganie, akceptowanie i wykorzystywanie różnic przez menedżera

6. STRATEGIE KIEROWANIA KONFLIKTEM

  • Dominacja jednostki - mocne i słabe strony
  • Dominacja koalicji - mocne i słabe strony
  • Dominacja większości - mocne i słabe strony
  • Nowy przemawiający cel dla większości
  • Systemy hierarchiczne i ich rola w rozwiązywaniu konfliktów
  • Rekonstrukcja systemu; rotacja personelu, przedzielenie buforem, pośrednik, rozdzielenie zadań, scalanie zadań
  • Struktura organizacji macierzowej - nowe spojrzenie na konfrontację
  • Przetargi rozdzielające i integrujące
  • Mediacje

7. STRATEGIE ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW W DUŻYCH ZESPOŁACH

  • Metody kreowania przyszłości - Institute of Cultural Affairs – studium przypadku
  • Metody projektowania pracy (redesigning of work)– metoda Dicka Axelroda studium przypadku

8. SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

  • Różnice między arbitrażem, mediacją a facylitacją
  • Rola mediatora i cel mediacji
  • Minimalizowanie barier - oddzielaj ludzi od problemów, koncentruj się na motywach i interesach nie na stanowiskach, zwiększaj ilość opcji, stosuj obiektywne kryteria, udrażniaj komunikację i in.,
  • Identyfikacja kwestii spornych
  • Precyzowanie oczekiwań i budowanie dla nich atmosfery zrozumienia,
  • Rozważanie rozwiązań i zawieranie porozumienia
  • Postawy pokonywania konfliktów wg. T. Kilmanna
  • Różnice między kompromisem a integracją
  • Konstruktywne kończenie konfliktu; rozwiązanie, uregulowanie, zawieszenie broni

9. TYPY KULTUR ORGANIZACYJNYCH WG. KAMERONA I QUINNA

  • Klan
  • Hierarchia
  • Rynek
  • Adhokracja
  • Wpływ kultury organizacyjnej na powstawanie konfliktów w twojej firmie

10. UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE MENEDŻERA A ROZWIĄZANIE TRUDNYCH SYTUACJI

  • Asertywne prawa własne i innych osób
  • Postawy życiowe
  • Asertywne radzenie sobie w sytuacjach niejasnych
  • Klaryfikacja aluzyjnej i uwikłanej krytyki
  • Asertywna obrona przed krytyką i atakiem

Zobacz szczegóły szkolenia ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE

  • Paweł Wojciechowski
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 Paweł Wojciechowski

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Program szkolenia handlowców, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży.Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania.

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki mogą mieć znaczący udział w ogólnych kosztach wytworzenia produktu, wpływają tym samym rentowność oraz końcowy wynik finansowy firmy.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.