Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

RODO 2018, Szkolenie Zawodowe, Księgowe, prawne, planowanie, inne, inne, administracja, .

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

RODO 2018

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 7290.00 zł
  • Cena brutto: 8966.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:

Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych informacji, które zobrazują kluczowe zmiany, jakie czekają nas w przepisach z zakresu ochrony danych osobowych. RODO wprowadza bardzo istotne zmiany w stosunku do obecnie obowiązujących w Polsce przepisów o ochronie danych osobowych. Każda firma i instytucja muszą się do tego odpowiednio przygotować, dlatego ważne jest zapoznanie pracowników z elementarnymi zasadami ochrony danych osobowych.


KORZYŚCI DLA CIEBIE:


dowiesz się jak w praktyce i zgodnie z prawem przetwarzać dane osobowe

zapoznasz z przepisami rozporządzenia o ochronie danych  osobowych

dowiesz się jak dostosować organizację do nowych przepisów

poznasz sposoby rozwiązywania problemów związanych z danymi osobowymi




 


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Oznacza to, że Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Szkolenie jest skierowane do osób, które na co dzień przetwarzają dane osobowe pracowników, klientów i kontrahentów, działów handlowych, HR, kadr.

Czas trwania:  2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, które są dla Ciebie istotne. Szczegóły do ustalenia.


CHCESZ TO SZKOLENIE W FORMIE DEDYKOWANEJ? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75  


Czas trwania: do ustalenia

POZNAJ NASZE REFERENCJE >>> napisz do nas i prześlemy Ci bogatą listę instytucji i jednostek państwowych, które już skorzystały. 


 

PROGRAM SZKOLENIA:



  • Definicja danych osobowych – szczególne kategorie danych.
  • Współadministratorzy.
  • Inne definicje i ich znaczenie dla stosowania RODO.
  • Braki definicyjne RODO.

Przetwarzanie danych niewymagające identyfikacji.

 

Zasady przetwarzania danych w RODO.

  • Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość.
  • Celowość oraz dopuszczalność zmiany celu.
  • Adekwatność.
  • Czasowość.

Zasada bezpieczeństwa.

  • Pseudonimizacja i szyfrowanie danych osobowych.
  • Zdolność do ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania.
  • Zdolność do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego.
  • Regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania.

Administrator oraz współadministrator – obowiązki.

  • Obowiązek prowadzenia audytów.
  • Przeprowadzenie oceny skutków planowanych operacji przetwarzania dla ochrony danych osobowych.
  • Analiza ryzyka przetwarzania danych osobowych.
  • Zasada privacy by design oraz privacy by default.
Podmiot przetwarzający – obowiązki.
 

Podstawy przetwarzania danych osobowych:.

  • Zgoda na przetwarzanie danych – przykładowe klauzule zgody.
  • Pozostałe podstawy przetwarzania danych – w ramach jakich procesów stanowią podstawę przetwarzania.
  • Wymogi dot. umów powierzenia przetwarzania danych.

Omówienie skutecznego sposobu informowania o korzystaniu z praw wynikających z RODO.

  • Prawo do sprostowania danych.
  • Prawo do bycia zapomnianym.
  • Prawo do ograniczonego przetwarzania.
  • Prawo do przenoszenia danych.
  • Prawo do sprzeciwu.

Kształt obowiązku informacyjnego według RODO.

  • Zbieranie danych od osoby, której dane dotyczą.
  • Zbieranie danych nie bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą.

Obowiązek zgłaszania incydentów.

  • Zgłaszanie incydentów.
  • Zgłaszanie incydentów osobie, której dane dotyczą.

Dokumentacja.

  • Rejestr czynności przetwarzania danych.
  • Polityki bezpieczeństwa.
  • Upoważnienia do przetwarzania danych.

Zasady certyfikacji oraz kodeksy postępowania.

Wymagania w zakresie przetwarzania danych w systemach IT.

  • Omówienie zabezpieczeń informatycznych zapewniających bezpieczeństwo danych przetwarzanych przy użyciu systemu IT.
  • Wdrożenia niezbędnych środków organizacyjnych zabezpieczających dane osobowe przetwarzane w systemach informatycznych.
  • Określenie okresu przetwarzania danych w systemach IT.
  • Nowe funkcjonalności jakie powinien zapewnić system IT.

Inspektor ochrony danych.

  • Kto ma obowiązek wyznaczenia IOD.
  • Jakie wymagania powinien spełniać IOD?
  • Obowiązki IOD.

Europejska rada ochrony danych.

 

Środki ochrony prawnej w organizacjach.

  • Kto może wnieść skargę?
  • Dochodzenie praw przed sądem.
  • Prawo do odszkodowania.

Odpowiedzialność.

  • Administratora danych.
  • Współadministratora.
  • Podmiotu przetwarzającego.
  • IOD.
  • Osoby upoważnionej.

Sankcje.

Odwoływanie się nałożonych kar pieniężnych.


Więcej na www.superszkolenia.pl -------> RODO 2018 


Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

IQ, EQ - Zarządzanie emocjami – warsztaty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem treningu jest rozwijanie umiejętności składających się na inteligencję emocjonalną. Umiejętność ich wyrażania, panowania nad nimi, dystansowania się do emocji innych zdobycie wiedzy i umiejętności.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.