W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
Redagowanie aktów administracyjnych i korespondencji urzędowej w postępowaniu administracyjnym. Poprawny i przejrzysty język urzędowy.Certyfikowane szkolenie online.
>>>>> POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Terminy i miejsca szkolenia
Termin |
Miejsce |
od: 2020-12-23 |
Szkolenie online |
od: 2020-12-30 |
Szkolenie online |
od: 2021-01-29 |
Szkolenie online |
od: 2021-02-26 |
Szkolenie online |
od: 2021-03-26 |
Szkolenie online |
od: 2021-04-30 |
Szkolenie online |
Grupa docelowa:
Szkolenie jest skierowane do pracowników administracji rządowej i samorządowej pragnących doskonalić kompetencje w zasadniczym obszarze ich pracy.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę niezbędną do poprawnego językowo i merytorycznie redagowania aktów administracyjnych i korespondencji urzędowej w postępowaniu administracyjnym, zwiększenie komunikatywności języka urzędowego oraz podniesienie umiejętności precyzyjnego kontrolowania różnorodnych parametrów tekstów o charakterze oficjalnym.
Uczestnicy poznają sposoby:
- prawidłowego redagowania pism, decyzji, postanowień, wezwań i zawiadomień sporządzanych na podstawie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
- poprawnego językowo i merytorycznie redagowania tekstów oficjalnych i pism urzędowych;
- zwiększania komunikatywności języka w pismach i wypowiedziach o charakterze oficjalnym;
- prawidłowego pod względem technicznym rozmieszczania tekstu w piśmie;
- unikania błędów często występujących w korespondencji urzędowej.
Korzyści dla uczestników:
-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie redagowania aktów administracyjnych.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Nauka praktycznych umiejętności.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.
Metodologia:
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
PROGRAM PARTNERSKI:
Szkolenie zostało zaprojektowane w ramach programu partnerskiego Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER & Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST.
Trener:
Specjalizacja trenerska:
Radca prawny. Zajmuje się szeroko rozumianą obsługą prawną urzędów organów rządowej administracji publicznej pierwszej i drugiej instancji. Był odpowiedzialny m.in. za prowadzenie postępowań administracyjnych na szczeblu organu pierwszej i drugiej instancji (postępowania odwoławcze, nadzwyczajne, nadzór) oraz reprezentację organu w postępowaniach sądowych i sądowoadministracyjnych. Od kilku lat prowadzi szkolenia dla urzędników administracji publicznej samorządowej i rządowej w zakresie postępowania administracyjnego, sądowoadministracyjnego i instrukcji kancelaryjnych.
Program szkolenia:
1. Jakość języka urzędowego a konsekwencje prawne:
a) podstawy prawne stosowania poprawnego języka urzędowego – które ustawy nakładają na administrację publiczną obowiązek posługiwania się poprawnym językiem?
b) język urzędowy a prawidłowość decyzji administracyjnych – czy rzeczywiście język ma znaczenie? – orzecznictwo sądów.
2. Gdzie tkwi problem? Czynniki kształtujące język urzędowy współczesnej administracji publicznej:
a) specyfika języka urzędowego – dlaczego często jest nienaturalny i trudny w odbiorze?
b) cechy charakterystyczne języka urzędowego;
b) błędy w korespondencji urzędowej – które z powszechnie używanych form uznawane są za nieprawidłowe?
- pleonazmy, tautologie – tylko i wyłącznie, potencjalne możliwości itp.
- błędy składniowe, kalki – z wyjątkiem, czy za wyjątkiem?
- odmiana nazwisk i nazw miejscowości,
- błędy stylistyczne – czy i kiedy dopuszczalny jest styl potoczny?
- błędy ortograficzne – nadużywanie wielkiej litery,
- skróty i skrótowce, nazwy aktów prawnych – DzU czy Dz. U.?
- błędy interpunkcyjne – znaczeniotwórcza rola przecinka.
3. Nowe tendencje w języku urzędowym i metody poprawy jego jakości:
a) sposoby bezpiecznego upraszczania przekazu – kilka prostych i skutecznych metod, dzięki którym pisma urzędowe stają się czytelne dla każdego adresata;
b) zasady redagowania pism urzędowych, w tym decyzji administracyjnych – jak pisać, żeby osiągnąć zamierzony cel i pozostawić dobre wrażenie, czyli jak życzliwie i uprzejmie wyrazić nawet bardzo stanowcze stanowisko czy negatywną decyzję:
- czytelność tekstu,
- empatia komunikacyjna nadawcy,
- styl językowy pism urzędowych.
c) korespondencja elektroniczna – kiedy z dystansem, a kiedy swobodnie? Czy w Internecie rozmawiamy ze sobą, czy piszemy do siebie?
4. Wskazówki techniczne, które sprawią, że nasza korespondencja będzie wzorem dla innych:
a) struktura i niezbędne elementy pisma urzędowego – czy podpis musi być czytelny?
b) zabiegi redakcyjne poprawiające estetykę pism;
c) etykieta językowa w wypowiedziach o charakterze oficjalnym;
d) formy zwracania się do adresata w komunikacji urzędowej;
e) korespondencja reprezentacyjna, kurtuazyjna – co nadal jest w dobrym tonie, a co jest już anachronizmem?
f) krój czcionki i układ pisma – zasady typografii w papierowej i internetowej korespondencji urzędowej.
Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.
Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Inwestycja:
540.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Rozliczanie i realizacja projektów unijnych w systemie SL2014 w Nowej (...) |
|
Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków UE. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych (...) |
|
Szkolenie Zamknięte - Dokumentacja rozliczeniowa w projektach unijnych - przygotowywanie i opisywaniCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|Dokumentacja rozliczeniowa w projektach unijnych - przygotowywanie i opisywanie dokumentów księgowych i pozaksięgowych 2 -dniowe warsztaty kompetencyjne.Program Szkolenia:1.Przygotowanie do rozliczeń (...) |
|
Szkolenie Zamknięte - AKADEMIA HR: Efektywna Ocena Pracownicza i Budowa Strategii Rozwoju PracownikóCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztaty szkoleniowe.Program Szkolenia:Moduł I – Obowiązki i odpowiedzialność administratora i zarządcy budynku użyteczności (...) |
|
Szkolenie Zamknięte - Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztaty szkoleniowe.Program Szkolenia:Moduł I – Obowiązki i odpowiedzialność administratora i zarządcy budynku użyteczności (...) |
|
Szkolenie Zamknięte - AC/DC jako narzędzie rekrutacji i rozwoju pracowników. Inspirujące warsztaty zCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Kołobrzegu (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).Program Szkolenia:PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO (...) |
|
Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian. |
|
Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian. |
|
Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian. |
|
Postępowanie egzekucyjne w administracji - Kompendium aktualnych przepisów z uwzględnieniem ostatnicCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Postępowanie egzekucyjne w administracji - Kompendium aktualnych przepisów (...) |
Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków UE. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych (...) |
|
Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian. |
|
Postępowanie egzekucyjne w administracji. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Postępowanie egzekucyjne w administracji - Kompendium aktualnych przepisów (...) |
|
Zamówienia publiczne dla początkujących. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. (...) |
|
Nowe obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2020 - BDO. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowe obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami 2020 - elektroniczny (...) |
|
Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie. OnlineCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania (...) |
|
Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian. |
|
Zarządzanie Zespołem w Administracji Publicznej. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Zarządzanie Zespołem w Administracji Publicznej - Inspirujące warsztaty (...) |
|
Środki trwałe w praktyce. Szkolenie stacjonarne i online.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Środki trwałe w praktyce z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie podatkowym i bilansowym |
|
Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian. |
Redagowanie aktów administracyjnych. Certyfikowane szkolenie online., Szkolenie Językowe, Językowe, Zawodowe, Zawodowe, biznesowe, biznesowe, inne, inne, inne, inne, zarządzanie, zarządzanie, administracja , administracja, . otwarte, e-learning
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.