Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 4980.00 3980 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 4895.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych.

Kampanie promocyjne, tak jak każde działanie w marketingu i sprzedaży, powinny być starannie zaplanowane, przemyślane i przeprowadzone. Nasze szkolenie z technik promocji sprzedaży przygotuje Cię do profesjonalnego planowania i realizowania działań promocyjnych w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych oraz e-commerce.

Podczas szkolenia szczególną uwagę zwrócimy na powiązania promocji sprzedaży z polityką cenową (pricingiem). Kolejnym ważnym elementem szkolenia będą techniki promocji sprzedaży, które pozwalają zwiększyć sprzedaż bez konieczności obniżania cen produktów i uzyskiwanej na nich marży.

Grupa docelowa szkolenia "Promocja sprzedaży...":

Szkolenie "Promocja Sprzedaży" skierowane jest do managerów i specjalistów działów marketingu i sprzedaży, które są odpowiedzialne w firmach za kreowanie promocji, wspieranie sprzedaży i za politykę cenową.

 

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z narzędzi promocji sprzedaży w kanale tradycyjnym i e-commerce:

  • Uporządkujesz swoją wiedzę o miejscu działań promocyjnych w strategii marketingowej i handlowej firmy.
  • Dowiesz się kiedy i jak należy stosować "strategię niskich cen" aby była ona skuteczna i zgodna z polityką marketingową firmy.
  • Poznasz sprawdzone w praktyce mechanizmy promocji sprzedaży i nauczysz się stosować "mix mechanizmów promocyjnych".
  • Poznasz i nauczysz się dobierać odpowiednie techniki promocyjne do realizacji celów promocyjnych i sprzedażowych, które chcesz osiągnąć.
  • Dowiesz się jak mierzyć efektywność promocji sprzedaży.

Program szkolenia


1. POJĘCIE "PROMOCJA SPRZEDAŻY" - CO OZNACZA I JAKI MA WPŁYW NA BIZNES

  • Promocja jako element marketingu mix
  • Kto promuje sprzedaż - marketing czy sprzedaż
  • Jaka jest różnica pomiędzy promocją a reklamą

2. DODATKOWE RABATY = OBNIŻANIE CENY

  • Efekty obniżania ceny
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens?
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny, - czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka cen była skuteczna

3. DIAGNOZUJEMY RZECZYWISTOŚĆ, - CZYLI JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO MYŚLENIA O PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Czynniki, które wpłyną na projektowanie promocji sprzedaży - za jakie sznurki powinna pociągnąć organizacja

4. MECHANIZMY PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Praktyczne przykłady potwierdzające każdy mechanizm
  • Zastosowanie mechanizmów w sprzedaży tradycyjnej i internetowej (e-commerce)
  • Praktyczne wykorzystanie mixu mechanizmów

5. TECHNIKI PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Techniki poparte przykładami z rynku
  • Zastosowanie poszczególnych technik w korelacji z celami i różnymi zmiennymi

6. ZŁOTE ZASADY POWODZENIA PROMOCJI SPRZEDAŻY ORAZ SPOSOBY MIERZENIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ

 

Poznaj pełny program szkolenia PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce

  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT

Najnowsze szkolenia:

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

Zarządzanie i Obrót Paletami w Standardzie EPAL, UIC, EUR
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie i obrót paletami w standardzie EPAL, UIC, EUR" umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje. Pozostałe 95% sądzi, że nie warto zawracać sobie głowy...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, rozwój osobisty , zarządzanie, . zamkniete

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.