Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych.

Kampanie promocyjne, tak jak każde działanie w marketingu i sprzedaży, powinny być starannie zaplanowane, przemyślane i przeprowadzone. Nasze szkolenie z technik promocji sprzedaży przygotuje Cię do profesjonalnego planowania i realizowania działań promocyjnych w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych oraz e-commerce.

Podczas szkolenia szczególną uwagę zwrócimy na powiązania promocji sprzedaży z polityką cenową (pricingiem). Kolejnym ważnym elementem szkolenia będą techniki promocji sprzedaży, które pozwalają zwiększyć sprzedaż bez konieczności obniżania cen produktów i uzyskiwanej na nich marży.

Grupa docelowa szkolenia "Promocja sprzedaży...":

Szkolenie "Promocja Sprzedaży" skierowane jest do managerów i specjalistów działów marketingu i sprzedaży, które są odpowiedzialne w firmach za kreowanie promocji, wspieranie sprzedaży i za politykę cenową.

 

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z narzędzi promocji sprzedaży w kanale tradycyjnym i e-commerce:

  • Uporządkujesz swoją wiedzę o miejscu działań promocyjnych w strategii marketingowej i handlowej firmy.
  • Dowiesz się kiedy i jak należy stosować "strategię niskich cen" aby była ona skuteczna i zgodna z polityką marketingową firmy.
  • Poznasz sprawdzone w praktyce mechanizmy promocji sprzedaży i nauczysz się stosować "mix mechanizmów promocyjnych".
  • Poznasz i nauczysz się dobierać odpowiednie techniki promocyjne do realizacji celów promocyjnych i sprzedażowych, które chcesz osiągnąć.
  • Dowiesz się jak mierzyć efektywność promocji sprzedaży.

Program szkolenia


1. POJĘCIE "PROMOCJA SPRZEDAŻY" - CO OZNACZA I JAKI MA WPŁYW NA BIZNES

  • Promocja jako element marketingu mix
  • Kto promuje sprzedaż - marketing czy sprzedaż
  • Jaka jest różnica pomiędzy promocją a reklamą

2. DODATKOWE RABATY = OBNIŻANIE CENY

  • Efekty obniżania ceny
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens?
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny, - czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka cen była skuteczna

3. DIAGNOZUJEMY RZECZYWISTOŚĆ, - CZYLI JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO MYŚLENIA O PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Czynniki, które wpłyną na projektowanie promocji sprzedaży - za jakie sznurki powinna pociągnąć organizacja

4. MECHANIZMY PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Praktyczne przykłady potwierdzające każdy mechanizm
  • Zastosowanie mechanizmów w sprzedaży tradycyjnej i internetowej (e-commerce)
  • Praktyczne wykorzystanie mixu mechanizmów

5. TECHNIKI PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Techniki poparte przykładami z rynku
  • Zastosowanie poszczególnych technik w korelacji z celami i różnymi zmiennymi

6. ZŁOTE ZASADY POWODZENIA PROMOCJI SPRZEDAŻY ORAZ SPOSOBY MIERZENIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ

 

Poznaj pełny program szkolenia PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce

  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek...

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami.

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

Więcej...

Najnowsze kursy:

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

Techniki Sprzedaży Usług
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i testerów, kupując bluzkę czy buty możesz je przymierzyć. Dzięki temu tak potężna bariera jak lęk przed zakupem nowych produktów,

Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi. Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, obsługa klienta kluczowego będzie realizowana na w pełni profesjonalnym poziomie zapewniającym zbudowanie długotrwałych i pozytywnych relacji.

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ DYSTRYBUCJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Logistyka dystrybucji to wyjątkowe i unikalne na polskim rynku szkolenie przeznaczone dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawny i profesjonalny przebieg procesu dystrybucji produktów.

NEGOCJACJE W BIZNESIE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje w biznesie wymagają wysokich umiejętności, które decydują o tym, czy osiągniesz korzyści prowadząc ważny projekt lub podpiszesz nowy kontrakt z klientem. Czy zdarzyło się, że podczas spotkań Twój partner biznesowy, wiedział o Tobie ...

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kluczowi klienci to 20% takich klientów, którzy dostarczają 80% zysków. Kluczowi klienci, to tacy którzy mają potencjał by zaliczać się do kategorii 20/80.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, rozwój osobisty , zarządzanie, . zamkniete, e-learning

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.