Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- autorskie bogate szkolenie, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, autoprezentacja, rozwój osobisty , zarządzanie, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- autorskie bogate szkolenie

  • Termin: 2017-12-04 - 2017-12-05
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1750.00 1650 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1650.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Trening efektywnej sprzedaży, czyli jak podnieść skuteczność prowadzonych szans handlowych? 


PROFESJONALNY HANDLOWIEC

 


Przeczytaj, co osiągniesz i czego się dowiesz na tym szkoleniu:

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

  • Poznasz najskuteczniejsze techniki sprzedaży w świecie „świadomych” klientów - Customer Centered Selling, Helping Clients Succeed, SPIN Selling, które pozwolą Ci uzyskać lepszy wynik finansowy,

  • Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

  • Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z Twoimi klientami, wykorzystując metodę 30s. reklamy, co pozwoli Ci zwiększyć liczbę szans w lejku sprzedaży,

  • Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

  • Stworzysz swoją indywidualną Mapę Motywacji Klientów, co pozwoli Ci w pełni rozumieć najważniejsze motywy zakupowe Twoich klientów i skutecznie sterować przebiegiem rozmowy z klientami,

  • Poznasz podstawową typologie klientów w oparciu o model DISC,

  • Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,

  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

  • Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

  • Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

  • Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.


Dzięki szkoleniu osiągniesz wiele korzyści:

  • Zwiększysz efektywność prowadzonych przez siebie szans handlowych, podnosząc jednocześnie jednostkową wartość kontraktu.

  • Zwiększysz procentowy udział podpisanych kontraktów w koszyku prowadzonych przez Ciebie szans handlowych.

  • Stworzysz swoją własną MMK (Mapę Motywacji Klientów), na bazie Twoich doświadczeń i perspektyw zakupowych Twoich klientów.

  • Poznasz i przećwiczysz w praktycznych case study, efektywne modele prowadzenia rozmów telefonicznych z potencjalnymi klientami w oparciu o MMK (Mapa Motywacji Klientów).

  • Nauczysz się techniki 30s. reklamy jako efektywnego narzędzia prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami oraz umawiania się na rozmowy handlowe.

  • Zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności wykorzystania technik zarządzania uwagą rozmówcy w trakcie rozmowy telefonicznej.

  • Poznasz technikę diagnozowania rzeczywistych powodów, dla których klient mówi „nie” w pierwszej fazie kontaktu oraz technikę neutralizacji tych powodów.

  • Zajmiemy się także pracą nad postawami proaktywnymi w kontekście zarządzania prowadzonymi „szansami handlowymi”.

  • Poznasz i nauczysz się stosowania w praktyce efektywnych strategii prowadzenia rozmów handlowych z klientami - Customer Centered Selling, Helping Clients Succeed, SPIN Selling.

  • Przećwiczysz praktycznie skuteczne techniki badania potrzeb i motywacji zakupowych klientów.

  • Poznasz nowoczesne techniki prowadzenia rozmów handlowych z klientami, którzy rozpoznają już dotychczas używane schematy sprzedaży.

  • Poznasz specyfikę i współzależności interesów grup zakupowych w sprzedaży wieloetapowej.

  • Nauczysz się umiejętności przygotowywania klienta do sprzedaży Twoich produktów lub usług w jego organizacji, w kontekście sprzedaży wieloetapowej.

  • Wypracujesz swój model SPIN dla specyfiki swojej branży oraz nauczysz się najtrudniejszej umiejętności w procesie sprzedaży, czyli zadawania właściwych pytań klientom.

  • Poznasz skuteczne schematy prowadzenia prezentacji handlowych oparte na zweryfikowanych potrzebach klientów.

  • Nauczysz się techniki PIWO (radzenie sobie z wtórnymi obiekcjami klientów) oraz techniki przygotowywania klientów do zamknięcia sprzedaży (próbne zamknięcia),

  • Zapoznasz się z najciekawszymi technikami zamykania rozmów handlowych oraz prowadzenia klientów do podjęcia decyzji zakupowych,

  • Wypracujesz własne techniki „domykania” prowadzonych szans handlowych w oparciu o najlepsze wzory biznesowe,



Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdziesz na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu handlowym jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.



 

Obszerny szczegółowy program merytoryczny:


 

1.       Mama wszystkich handlowców świata – motywacja!
·         Kim ja jestem i po co pracuję?
·
         Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
·
         Motywatory i demoty – czyli sztuka lawirowania.
·
         Kiedy zaczyna się sprzedaż?
·
         Jak na nas działa klienckie „nie”?
·
         A jak może działać?
Ćwiczenia: Koniki, Pytania



2.       Jak wygląda świat „świadomych Klientów”?
·         Co powiedzieli wam wasi Klienci?
·
         Proces decyzyjny Klienta – wyniki badań Roberta Jolles’a.
·
         CCS (Customer Centered Selling) oraz HCS (Helping Clients Succeed ) i co z tego wynika?
·
         Stan „świadomości” – najważniejszy obszar nowoczesnej sprzedaży.
·
         Kiedy jest za późno na sprzedaż – czyli oddech konkurencji na ramieniu.
·
         Który z Twoich potencjalnych Klientów, jest zadowolony w 100% z tego co ma?
Prezentacja wyników badań: R. Jolles’a – wnioski dla uczestników szkolenia



3.       Modelowa wizyta handlowa – specyfika naszej branży
·         W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!).
·
         Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki
·
        Profesjonalny prospecting, czyli skąd wziąć informacje o potencjalnych klientach?
·
         Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
·
         Zarządzanie przestrzenią w procesie sprzedaży.
·
         Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
·
         Ścieżka kosztów, ścieżka zysków – budowanie wartości oferty dla Klienta.
·
         Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Stworzenie MMK (Mapy Motywacji Klientów) w oparciu o 4 perspektywy zakupowe.
Wypracowanie schematu perspektyw Klienta - warsztat praktyczny dla naszej branży.



4.       Dzisiaj sprzedaż to:   RELACJA I KONSEKWENCJA
·         Dlaczego jedni przedstawiciele są lepsi niż inni w tym co robią?
·
         Znaczenie proaktywności w procesie sprzedaży
·
         Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
·
         Dostrajanie się do Klienta
·
         Zbieranie informacji z rynku
·
         Pięć błędów kardynalnych w proaktywnym procesie handlowym
·
         Zasada „Żaglowce na ścianie to pułapki”
Ćwiczenie: Bezludna wyspa oraz dyskusja na temat proaktywności i motywacji w sprzedaży.



5.       Kiedy nie widzisz klienta, czyli praca z telefonem w dłoni
·         Budowanie zaufania przez telefon
·
         Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy
·
         Jak i kiedy zadzwonić?
·
         Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?
·
         Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?
·
         Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.
·
         Czy w ogóle pytać o czas rozmowy?
·
         Kultura rozmowy telefonicznej.
·
         Technika „30.s reklamy” – prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania
·
         Jak wykorzystać MMK w technice „30.s reklamy”?
·
         Inne techniki nawiązywania kontaktu handlowego z potencjalnymi klientami.
·
         Jak radzić sobie z: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji.
Ćwiczenia: praktyczny warsztat z techniką 30.s reklamy – rozmowy telefoniczne



6.       Ten „GOŚĆ” po drugiej stronie, czyli z kim mamy do czynienia?
·         Rodzaje rozmówców, rodzaje klientów – doświadczenia uczestników szkolenia
·
         Skąd się to wzięło? – prezentacja modeli
·
         Lwy, kobry, ślimaki i inne paskudy.
·
         Typologia klienta wg programów
Ćwiczenie: typy klienta na podstawie modeli: DISC, C. Junga i G. Schenka


 


7.       Siła pytań w sprzedaży, czyli badanie potrzeb i początek budowania zaangażowania klienta
·
         Język strat i język korzyści klienta
·
         Budżet klienta – kwalifikowanie klienta.
·
         Potrzeba – motywator czy truizm?
·
         Potrzeby jawne i ukryte, uświadomione i nieuświadomione.
·
         Czy potrzeby mogą być rozwijanie?
·
         Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
·
         Ważne zasady na tym etapie: „Nie maluj mew na obrazku klienta!”, „Zostaw EGO za drzwiami”.
Ćwiczenia: Amnezja lubDracula.



8.       Strategie i techniki budowania zaangażowania i potrzeb klientów
·
         Customer Centered Selling – postaw klienta w centrum sprzedaży,
·
         Helping Clients Succeed – niech Twój klient odniesie sukces w swojej organizacji
·
         Sandler – Odwracanie, Negatywne odwracanie, Kontraktowanie
·
         SPIN Selling
·
         Mocne dowody – Neil Rackham i 35 tys. case’ów handlowych
·
         Od czego zacząć SPIN – czyli na co na początku musi zgodzić się potencjalny klient?
·
         Po co nam relacje w SPIN Selling?
·
         Paradoks pytania „dlaczego?”
·
        Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
·
         Podsumowanie oczekiwań klienta
Warsztat praktyczny –wybór strategii i wypracowanie katalogu konkretnych pytań



9.       Jak grać i zarządzać sprzedażą w wieloetapowym modelu sprzedaży
·
         Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
·
         Model decyzyjny w organizacji klienta
·
         Współpraca z różnymi poziomami podejmowania decyzji – interesariusze w procesie zakupowym
·
         Potrzeby różnych „interesariuszy” w kontekście działania naszych produktów
·
         Przygotowanie klienta do procesu decyzyjnego
·
         Technika kontraktowania - raz jeszcze.
·
         Co dzieje się w organizacji klienta, kiedy nas tam nie ma?
·
         Kto będzie sprzedawał za nas w organizacji klienta?
·
         Przygotowanie partnera handlowego do sprzedaży wewnątrz organizacji.
Warsztat praktyczny – stworzenie przez uczestników szkolenia modelu zakupowego w procesie wieloetapowym



10.   Prezentacje w sprzedaży
·
         Siła słowa
·
         Świadomość i podświadomość, argumentacja a perswazja
·
         Narzędzia efektywnej argumentacji
·
         Model C-Z-K czy model S-E-L-L (Show, Explain, Lead, Let) – co będzie skuteczniejsze?
·
         Jak ułożyć profesjonalną prezentację?
·
         Jak zbudować profesjonalną ofertę.
·
         Prezentacja wartości klienta.
·
         Próbne zamknięcia – przygotowanie klienta do podjęcia decyzji
·
         Po wysłaniu oferty – moje działania

Warsztat praktyczny – prezentacje uczestników szkolenia w modelu S+E+L+L
Ćwiczenie: Auta


11.   Obiekcje – bariera, czy szansa na finalizację?
·
         Poznaj najgłupsze pytanie handlowców na świecie i zostaw je konkurencji.
·
         Rodzaje obiekcji – czas, cena, decyzyjność, terminy, itd. i jak sobie z nimi poradzić?
·
         Zastrzeżenia jako wyzwania.
·
         Zwroty konfliktogenne, nieświadome wywoływanie obiekcji i zwroty budujące porozumienie
·
         Najpierw sprawdź czy klient nie kłamie – prosta technika badawcza – test prawdomówności klienta.
·
         Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO
Warsztat praktyczny – technika PIWO – ćwiczenie pracy z różnymi obiekcjami klientów



12.   Domykanie kontraktów, czyli w zasadzie formalność
·
         Na którym etapie (tak naprawdę) klienci podejmują decyzję?
·
         Znaczenie proaktywności w „pilnowaniu” kontraktu
·
         Technika kontraktowania – funkcja w zamykaniu sprzedaży
·
         Techniki zamykania sprzedaży: zamknięcie zapraszające (proste), zamknięcie alternatywne, zamknięcie bezpośrednie, zamknięcie z ostrego kąta - „pułapka na niedźwiedzie”, zamknięcie na autoryzację, zamknięcie na „muszę to jeszcze przemyśleć”, zamknięcie – negatywne odwrócenie, zamknięcie „na bezczela”
·
         Niech klient sam sobie zamknie sprzedaż! – czyli sekwencja SPIN w domykaniu sprzedaży.
Warsztaty praktyczne – zastosowanie nabytej wiedzy i umiejętności w praktyce – praca z scenariuszami „Firma IDEALO”.

 

 

 

 

 

Czas trwania:

2 dni -16 h

 

 

 

 

Cena szkolenia zawiera:

 

  • 16h intensywnych warsztatów

  • spora dawki wiedzy i umiejętności

  • materiały szkoleniowe (ćwiczenia, testy, skrypt szkoleniowy)

  • obiad + przerwy kawowe w każdym dniu szkolenia,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

 

  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia celem omówienia istotnych dla siebie, indywidualnych kwestii (30 min- 1h)

  • służymy wsparciem przy kwestiach organizacyjnych (rezerwacja noclegu, parkingu, biletu lotniczego, wynajem samochodu itp.)
  • elastyczne podejście do indywidualnych wymagań Klientów

 

 

 

!! 

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

 

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

 

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

 

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

 

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.

 

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

 

 

 

 

TRENER PROWADZĄCY:

 

Trener, coach, mentor

 

Ekspert w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i obszarów związanych z zarządzaniem i motywowaniem zespołów. Trener- praktyk z ponad 16-letnim doświadczeniem.

 

Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał przez wiele lat głównie na stanowiskach zarządczych. Zdobywał doświadczenie zawodowe, pracując od 2000 roku w Grupie Kapitałowej ORLEN, w początkowym okresie jako przedstawiciel handlowy, następnie kierownik obszaru sprzedaży i marketingu a potem dyrektor handlowy. Zarządzał wielomilionowymi projektami szkoleniowymi i rozwojowymi, jest także autorem efektywnych systemów motywacyjnych dla obszarów handlowych. 

 

Projekty szkoleniowe jako trener prowadzi od 2003 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży, negocjacji i obsługi klientów. W szkoleniach związanych z sprzedażą i negocjacjami opiera metodologię współpracy z Klientami na precyzyjnym określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności). 

 

Prowadzi także skuteczne szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i motywowania pracowników , prezentacji handlowych, budowania efektywnych zespołów zadaniowych, zarządzania sobą w czasie oraz sterowania strumieniem zadań. Szkolenia oparte są na poszukiwaniu rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności zarówno menedżera/lidera/właściciela oraz całego zespołu.

 

Od 2008 roku prowadzi usługi doradcze i wdrożeniowe według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest także autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem skutecznych systemów motywacyjnych.

 

Szkolenia realizuje w formie dynamicznych warsztatów praktycznych opartych na ćwiczeniach i grach szkoleniowych, twórca kilku gier szkoleniowych, które dostosowuje do branży uczestników szkolenia, tworząc podczas szkolenia warunki ćwiczeniowe zbliżone do rynkowych, co pozwala na bezpieczne ćwiczenie, korektę i utrwalanie nowych kompetencji.  Uczestnicy na jego szkoleniach są bardzo aktywni i zmotywowani do działań. Każdy stara się wypracować najkorzystniejsze rozwiązania i wynieść ze szkolenia jak najwięcej.

 



Kim jesteśmy?

 

 

 

Grupę Szkoleniową SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

 

 

 

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.
 

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

 

 

  • WARSZAWA,
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-10-10 - 2017-10-11
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1650 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-11-27 - 2017-11-28
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1550.00 1450 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-12-07 - 2017-12-08
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1550.00 1450 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-12-14 - 2017-12-15
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1550.00 1450 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna telefoniczna sprzedaż i obsługa Klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Skuteczna sprzedaż i obsługa przez telefon
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Skuteczna sprzedaż i obsługa przez telefon
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Proaktywna sprzedaż przez telefon
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Aktywny trening umiejetności handlowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

 Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży.

STRATEGIE UDANYCH NEGOCJACJI
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o(...)

Efektywne motywowanie pracowników
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

„ Efektywne motywowanie pracowników”Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:Wzrost efektywności systemów motywowania płacowego i pozapłacowegoWzrost skuteczności zastosowań odpowiednich narzędzi motywowaniaObniżenie (...)

KOMUNIKACJA MIĘDZYZESPOŁOWA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

„ KOMUNIKACJA MIĘDZYZESPOŁOWA” CELE SZKOLENIA: Poprawa współpracy między pracownikami / zespołami;Rozwinięcie świadomości partnerstwa;Rozwiązanie aktualnych problemów wewnętrznych. METODOLOGIA SZKOLENIASzkolenie, (...)

Migracje Klientów – przyczyny, symptomy oraz profilaktyka, czyli jak zadbać o relacje z Klientem
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

„ Migracje Klientów – przyczyny, symptomy oraz profilaktyka, czyli jak zadbać o relacje z Klientem”  DZIEŃ I1.Cechy dobrego i wiernego KlientaKto?Jaki?Dlaczego?2. Analiza portfela stałych Klientów3. (...)

Obsługa Klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZASPOKAJANIE PSYCHOLOGICZNYCH POTRZEB KLIENTAWykład interaktywny, Dyskusja moderowana, Studia przypadku,badanie potrzeb klientajak sprawić, aby klient poczuł się ważny?jak wpływać na pozytywne emocje (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- autorskie bogate szkolenie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdziesz na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu handlowym jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ŁAMANIE SCHEMATÓW SPRZEDAŻY- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań znacznie zwiększających efektywność handlowca.

KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.