Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta, Szkolenie Biznesowe, Umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, finanse, asertywność , autoprezentacja, rozwój osobisty, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta

  • Termin: 2018-04-26 - 2018-04-26
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie. Warto jednak utrzymać go przy sobie, bo taki Klient często zostaje na dłużej.

Szkolenie  PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA zapozna cię z nowycmi technika obsługi klienta i radzenia sobie z jego obiekcjami oraz zastrzeżeniami.

 

Korzyści dla Ciebie:

  • poznasz techniki obsługi Klienta 
  • poznasz sposoby radzenia sobie z trudnym Klientem 
  • nauczysz się otwartego i bezpośredniego komunikowania się z innymi 
  • nauczysz się konstruktywnego zachowania w trudnych sytuacjach interpersonalnych 
  • nauczysz się tworzenia przyjaznej atmosfery 


Podbijaj serca klientów sprawną obsługą! Podczas szkolenia uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem a także dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.  To szkolenie pokazuje jak stosować odpowiednie techniki rozmowy aby klient wysłuchał argumentacji, nauczy jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. Ukazuje jak reagować na zarzuty ze strony klienta. To szkolenie ma charakter warsztatów -80 % czasu przenaczamy na ćwiczenia.

Szkolenia oferowane przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych ( B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistom ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.

 Chcesz być skuteczny w swoich działaniach - koniecznie zapisz się na szkolenie! Dzisiaj możemy Ci zagwarantować, że nie jest to tylko kwestia szczęścia ale posiadanie doskonałych umiejętności obsługi Klienta sprawi że on do Ciebie wróci!

 

Dlaczego właśnie z naszego szkolenia warto skorzystać? Pokażemy Cię jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu!

 

KORZYŚCI: 

  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem
  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient
  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta
  • kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy
  • kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń
  • rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z Klientami

 

CEL SZKOLENIA:

 

Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA” uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.

Jakością świadczonych usług i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie Klientów. Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami Klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej.

 

PROGRAM:

 

Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu

  • Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.

Przygotowanie do rozmowy z Klientem

  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?

Sposoby i techniki obsługi Klienta

  • Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami Klientów
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami
  • Asertywność pracownika .Klient się czepia! - szansa, czy zagrożenie?
  • Czy Klient ma zawsze rację ?
  • Typy Klientów składających reklamacje -Typologia Klientów.
  • Technika kwitowania pytań.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.

Komunikacja w relacjach z Klientami

  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne
  • Prawa i techniki perswazji
  • Zwroty „parzące” i „nęcące”

Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej Firmy

  • Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi
  • Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do twojej firmy
  • Kim jest Klient dla organizacji zorientowanej biznesowo?

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego. 


Szczegółowy program szkolenia na: www.superszkolenia.pl  ---------->   PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

  • 30-363 Kraków, Kobierzyńska 47
  • woj. Małopolskie
Termin: 2018-02-22 - 2018-02-22
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2018-03-15 - 2018-03-15
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2018-04-10 - 2018-04-10
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 990.00 790 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Przeciwdziałanie mobbingowi
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWIKORZYŚCI:Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę z zakresu prawa i psychologii potrzebną do przeciwdziałania, a także radzenia sobie ze zjawiskiem przemocy w miejscu pracy. (...)

Obsługa Reklamacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Efekty szkolenia:świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy;zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji;efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji;umiejętność prowadzenia (...)

JAK WALCZYĆ ZE STRESEM W PRACY - DARMOWY KURS ON-LINE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Jak walczyć ze stresem w pracy? - Pobierz bezpłatny kurs
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

POKONAJ STRES - DARMOWY KURS DO POBRANIA
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Ocena pracowników
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas szkolenia poznasz: standardy oceny okresowej pracowników w firmie (np. oceny półrocznej, rocznej, itp.); narzędzia i mechanizmy wspierające menedżerów w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających pracowników (...)

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Skuteczne zamykanie sprzedaży - techniki finalizacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci.

Techniki negocjacji i obrony ceny
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne.

Techniki sprzedaży w pigułce
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon.

Pozyskiwanie nowych Klientów - prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Zarządzanie zespołem w pigułce
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

Kierowanie zespołem - trening menadżerski
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Dobry szef to Przywódca Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko?Czy umiesz wydobyć z nich to co najlepsze?Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy?Czy chcesz by byli najlepszym zespołem? ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ!!!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Efektywna Asystentka / Sekretarka
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

EFEKTYWNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA - SPRAWNE ZARZĄDZANIE BIUREM I OBSŁUGA KLIENTATwoja praca to wyzwanie, jesteś buforem miedzy szefem a pracownikami, między szefem a Klientami.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.