Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (2 DNI)


GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku obsługi klienta, doradcy klienta w firmach, podmiotach gospodarczych. Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta. Grupą docelową szkolenia mogą być przede wszystkim pracownicy, którzy kontaktują się z klientem bezpośrednio, lub telefonicznie. Konsultanci klienta, nowi pracownicy jak również pracownicy, którzy mają jako pierwsi kontakt z klientem tacy jak magazynierzy, recepcje, sekretariaty, sklepy, portierzy. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. 

 

CEL SZKOLENIA:

Uczestnicy nabędą wiedzę dotyczącą profesjonalnej obsługi trudnego klienta, poznają aspekty prawidłowej postawy, komunikacji z trudnym klientem. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta. Celem szkolenia jest również pokazanie w jaki sposób budować trwałe relacje z Klientem.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Dlaczego tracimy Klientów?

2. Profesjonalna obsługa Klienta:

- wiedza i umiejętności techniczne

- nastawienie

- umiejętność komunikacji

- cechy osobowości sprzedawcy/obsługa

3. Pro-kliencki model obsługi

- elementy pierwszego wrażenia

- błędy w kontakcie z klientami

4. Definiowanie profilu kandydata na klienta

5. Reakcja na odmowną odpowiedź klienta

- dlaczego klient odchodzi?

6. Poziom obsługi klienta:

- poziom obsługi klienta a pozytywne doświadczenie obsługi

- poziom obsługi klienta a negatywne doświadczenie obsługi

7. Jak zostać ekspertem w obsłudze klienta:

- poprawa jakości kontaktów z klientem

- nastawienie do klienta

- doskonała obsługa klienta

- czy sprawdzam się w pracy

- otoczenie w pracy

- odpowiedzialność za słowo dane klientowi

- zmiana nastawienia w obsłudze klienta

- udzielanie informacji klientowi

 

ZGŁOSZENIA

Mati Consulting szkolenia

www.szkolenia-mc.pl

tel. 61 28 28 766

e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego.

Marketing i promocja sprzedaży w firmie od podstaw (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Marketing – można określić jako pewien nowy styl myślenia o sposobach nawiązywania stosunków ekonomicznych między przedsiębiorstwem a docelowy klientem, przynoszącym korzyści firmie.

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Marketing i promocja sprzedaży w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie skierowane dla firm oraz dla osób indywidualnych, chcących poznać tajniki marketingu, jego funkcjonowania w firmie. Szkolenie skierowane również dla osób prowadzących samodzielnie własną firmę w różnym zakresie.

Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis
Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osoby
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Marketing i promocja sprzedaży w firmie od podstaw PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie skierowane dla firm oraz dla osób indywidualnych, chcących poznać tajniki marketingu, jego funkcjonowania w firmie. Szkolenie skierowane również dla osób prowadzących samodzielnie własną firmę w różnym zakresie.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Planowanie i organizowanie pracy własnej - zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osob
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni), Szkolenie Zawodowe, Umiejętności osobiste, autoprezentacja, rozwój osobisty , zarządzanie, zarządzanie, handlowe, obsługa klientów, . zamkniete

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.