Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osoby

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta

 

Cele szczegółowe:

- poznanie czynników profesjonalnej obsługi pacjenta

- rozwój umiejętności komunikowania się z pacjentem

- poznanie zasad prezentowania własnej placówki w kontekście budowania pozytywnego wizerunku

- wpływ stresu na relacje z pacjentem

 - ja i moja motywacja do pracy

 

Oczekiwane rezultaty:

- poprawa relacji pacjent- rejestracja

- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych z pacjentem

- podkreślenie wartości rejestracji w działalności firmy

- rejestracja jako wizytówka firmy

- kluczowe znaczenie w przyciąganiu  i utrzymaniu pacjentów.

 

Program:

1. Prezentacja oferty-usług w rozmowie z Klientem/pacjentem
- usługi/produkty placówki – moja wiedza
- prezentacja produktu/usługi - pochwały - cechy – korzyści

- prezentacja pozycjonująca

 

2. Budowanie pozytywnego wizerunku placówki:

- marketing mix w usługach zdrowotnych

- planowanie działań marketingowych w placówce zdrowia

- zadowolenie klientów a jakość świadczonych usług

 

3. Telefoniczna i mailowa obsługa pacjenta/Klienta – etapy specyfiki rozmowy

- model rozmowy wychodzącej i przychodzącej

- przygotowanie się do rozmowy

- rodzaje pytań: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące, pytania informacyjne

 

 4. Zarządzanie czasem w pracy (metoda Alpen, szacowanie czasu trwania czynności)

- analiza straconego czasu, analiza „pożeraczy czasu”
- rola zarządzania własnym czasem (krąg reguł)
- znaczenie określania celu
- wizja pragnień - analiza sytuacji
- formułowanie celu


5. Podstawy planowania
- zasady i reguły planowania czasu: reguła 60:40 oraz świeża głowa
- nawyki dotyczące planowania
- analiza ABC, zasada Pareto (reguła 80:20)
- umiejętność gospodarowania czasem
- analiza wykorzystania czasu
- dokładny plan dnia
- podział czasu: zarządzanie długoterminowe, średnioterminowe, bieżące

- korzystanie z terminarza
- organizacja pracy

 

ZGŁOSZENIA

Mati Consulting szkolenia

www.szkolenia-mc.pl

tel. 61 28 28 766

e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

 

 

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Marketing w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie skierowane dla firm oraz dla osób indywidualnych, chcących poznać tajniki marketingu, jego funkcjonowania w firmie. Szkolenie skierowane również dla osób prowadzących samodzielnie własną firmę w różnym zakresie.

Akademia handlowca. Promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji. Uczą się jak planować i organizować pracę w biurze, w firmie.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno -biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - czwarta osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji. Uczą się jak planować i organizować pracę w biurze, w firmie.

Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osoby, Szkolenie Biznesowe, Komunikacja, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, inne, inne, . zamkniete

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.