Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, Szkolenie Biznesowe, Zawodowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, inne, handlowe, obsługa klientów, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

  • Termin: 2019-02-18 - 2019-02-18
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 960.00 912.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1121.76 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o ten kurs
Organizator kursu:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

Dlatego tego też, główny potencjał firmy to zadowoleni klienci. Nie sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne podejście do procesu obsługi klienta.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta przeznaczone jest dla wszystkich, którzy mają na co dzień kontakt z klientem, a więc budują wizerunek firmy.

Skupia się ono na dwóch biegunach pracy: pokazuje jak dbać o interesy klienta dbając jednocześnie o interes firmy oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami czy trudnymi klientami.


Cele szkolenia

  • Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami.
  • Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Przećwiczenie sposób radzenie sobie z trudnym sytuacjami w obsłudze klienta.
  • Zadbanie o nasze bhp - czyli satysfakcję z wykonywanej pracy.

Program szkolenia

1. Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta

  • Nasze nastawienie kluczem do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta
  • Typologia klientów - jak się do nich dostosować
  • Analiza SWOT działu obsługi klienta w naszych firmach
  • Korzyści z doskonałej obsługi klienta

2. ABC komunikacji z klientem

  • Rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych w kontakcie z klientem
  • Zadbaj o pozytywny klimat rozmowy - unikanie zwrotów niepożądanych
  • Metoda rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów - klient jak "góra lodowa"
  • Aktywne słuchanie dzięki niemu zaoszczędzisz czas i dowartościujesz klienta
  • Odpowiedzialność za komunikat. Klient nie chce zrozumieć, tylko chce być zrozumianym

3. Mistrz telefonicznej obsługi

  • "Jak Cię słyszą, tak Cię widzą" - czyli kto jest po drugiej stronie?
  • Etapy telefonicznego kontaktu z klientem
  • Przez telefon czas płynie szybciej - zadbaj o aktualną informację
  • Kilka pożytecznych i sprawdzonych wskazówek na temat zasad rozmowy telefonicznej

4. Reagowanie na zastrzeżenia klientów

  • Gdy klient ma i nie ma racji;
  • Sprawdzone techniki reagowania na zastrzeżenia - bumerang, sprostowanie itp.
  • Język korzyści i słowa perswazyjne

5. Trudny klient czy trudna sytuacja?

  • Źródła powstawania trudnych sytuacji
  • Asertywność i empatia w relacji z klientem - różnice
  • Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami - zdarta płyta, asertywna odmowa itp.

6. Emocje i stres - jak sobie z nimi radzić

  • Oddziel fakty od emocji;
  • Stres - eustres i distres. Sposoby radzenie sobie z nadmiarem negatywnych emocji
Poznaj pozostałe szkolenia z obsługi klienta. Wystarczy kliknąć w link.
  • Warszawa,
  • woj. Mazowieckie
  • BEATA J. GRABIAŃSKA
  • Trener / Ekspert ds. Procesów Rozwojowych
  • Więcej
 BEATA J. GRABIAŃSKA
Termin: 2019-05-27 - 2019-05-27
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 960.00 912 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Program szkolenia handlowców, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży.Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania.

ZARZĄDZANIE LOGISTYKĄ DYSTRYBUCJI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Unikalną wartością tego szkolenia jest osoba trenera - Pana Bogdana Krokera- trenera praktyka mającego ponad 11 letnie doświadczenie w obszarze logistyki. Menedżera takich firm jak Delphi Automotive Systems, TRW Steering Polska, Cussons Polska.

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje. Pozostałe 95% sądzi, że nie warto zawracać sobie głowy...

Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań. Rezultaty zarządzania zespołem, pomimo ogromnych nakładów pracy, nie są zgodne z twoimi oczekiwaniami? Podręcznikowe schematy nie sprawdzają się i "mają się nijak" d

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu...

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o ten kurs

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o kursy.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie kursów

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.